hajde Postad 16 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2008 GL fisk.. Tyty. Hörde hur du åkte ur i wsop main. Not so nice.. Hur har du haft det där borta annars? Citera
hajde Postad 16 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2008 Damn! snygg vändning! Imponerande, men ikväll blire andra bullar Japp, flöt på bra i slutet. Fick även nöjet att dra ut en firre i en 400$ pott. QJs på 83s2s all in mot K6s turn 10 river 9... Första gången det har hänt på en månad. Citera
Fjonkan Postad 16 Juli , 2008 Rapport Postad 16 Juli , 2008 Japp, flöt på bra i slutet. Fick även nöjet att dra ut en firre i en 400$ pott. QJs på 83s2s all in mot K6s turn 10 river 9... Första gången det har hänt på en månad. hehe den var fin Citera
hajde Postad 16 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2008 Sådär drog en kort session nu.. +210$. Då hann jag ändå torska KK vs AK 400pott all in pre han rivrar ägget. QQ vs J8 på J345J hjältesynar 80 på river då färgen blankar han viker glatt upp J8 som han synat potbet med alla gator. GGWP. Den dagen alla dem där börjar blanka. Såhär har det sett ut i ungefär en månad nu. Inte en handjävel kan stå. Jaja det vänder väl, snart får vi hoppas. Ska fixa pt sen lägga upp lite hh´s senare idag tänkte jag. Ikväll blir det utgång så inget mer spel troligtvis Citera
Skumdum Postad 16 Juli , 2008 Rapport Postad 16 Juli , 2008 Tyty. Hörde hur du åkte ur i wsop main. Not so nice.. Hur har du haft det där borta annars? 7a i turnering på venetian så räddade ekonomin i alla fall. Ska tillbaka 3 dagar nu och spela bort allt jag äger och har. Citera
Recommended Posts