Gå till innehåll

Program för ändring av musikfiler?


MikeTime

Recommended Posts

Hallå alla.

Finns det någon som har förslag på ett lämpligt program som gör att jag kan ändra musikfiler (mp3)? Det jag vill kunna göra är att korta ner filerna (göra om) så att bara de 45-60 första sekunderna av varje låt spelas.

Är själv helt körd när det gäller sådana här grejer så ett enkelt program (gärna på svenska) är att föredra.

mbh // MT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det en musikintro-tävling på G eller? :-D

 

Jajamensan! Är värd för en stor fest i slutet av augusti och ett stående inslag är ju en musikquiz. Är trött på att stå och passa med fjärrkontrollen hela tiden. Blir c:a 35-40 låtar med temat "Från 60-talet till BWO" och jag tror ingen är intresserad av att höra samtliga låtar i dess fulla längd :-D .

Haru nåt bra tips på program? Ska iofs ladda hem FreePlopps förslag men kan vara bra med alternativ ifall det visar sig vara ett för avancerat alternativ för en databebis som jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jajamensan! Är värd för en stor fest i slutet av augusti och ett stående inslag är ju en musikquiz. Är trött på att stå och passa med fjärrkontrollen hela tiden. Blir c:a 35-40 låtar med temat "Från 60-talet till BWO" och jag tror ingen är intresserad av att höra samtliga låtar i dess fulla längd :-D .

Haru nåt bra tips på program? Ska iofs ladda hem FreePlopps förslag men kan vara bra med alternativ ifall det visar sig vara ett för avancerat alternativ för en databebis som jag.

 

 

Edit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AudaCity

Är väl inte så jädrans enkelt att använda som nybörjare kanske, men det är det första jag kom att tänka på.

 

Tack FreePlopp! Laddade hem programmet och hade inom 10 minuter kommit underfund med hur det mesta funkade! Ett enkelt och smidigt program, perfekt till det jag skulle ha det till.

mvh // MT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...