MikeTime Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Hallå alla. Finns det någon som har förslag på ett lämpligt program som gör att jag kan ändra musikfiler (mp3)? Det jag vill kunna göra är att korta ner filerna (göra om) så att bara de 45-60 första sekunderna av varje låt spelas. Är själv helt körd när det gäller sådana här grejer så ett enkelt program (gärna på svenska) är att föredra. mbh // MT Citera
FreePlopp Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 AudaCity Är väl inte så jädrans enkelt att använda som nybörjare kanske, men det är det första jag kom att tänka på. Citera
MikeTime Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2008 AudaCityÄr väl inte så jädrans enkelt att använda som nybörjare kanske, men det är det första jag kom att tänka på. Ah, verkar vara freeware också. Kanske värt att anstränga sig för att fatta det då när det är gratis . Tackar FP! Fler tips någon? Citera
TotalFarsa Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Är det en musikintro-tävling på G eller? Citera
MikeTime Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2008 Är det en musikintro-tävling på G eller? Jajamensan! Är värd för en stor fest i slutet av augusti och ett stående inslag är ju en musikquiz. Är trött på att stå och passa med fjärrkontrollen hela tiden. Blir c:a 35-40 låtar med temat "Från 60-talet till BWO" och jag tror ingen är intresserad av att höra samtliga låtar i dess fulla längd . Haru nåt bra tips på program? Ska iofs ladda hem FreePlopps förslag men kan vara bra med alternativ ifall det visar sig vara ett för avancerat alternativ för en databebis som jag. Citera
CopShootCop Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Detta är ganska enkelt, borde vara bra för att "klippa och klistra". http://www.goldwave.com/release.php Citera
demimonde Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Jajamensan! Är värd för en stor fest i slutet av augusti och ett stående inslag är ju en musikquiz. Är trött på att stå och passa med fjärrkontrollen hela tiden. Blir c:a 35-40 låtar med temat "Från 60-talet till BWO" och jag tror ingen är intresserad av att höra samtliga låtar i dess fulla längd .Haru nåt bra tips på program? Ska iofs ladda hem FreePlopps förslag men kan vara bra med alternativ ifall det visar sig vara ett för avancerat alternativ för en databebis som jag. Edit. Citera
MikeTime Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2008 AudaCityÄr väl inte så jädrans enkelt att använda som nybörjare kanske, men det är det första jag kom att tänka på. Tack FreePlopp! Laddade hem programmet och hade inom 10 minuter kommit underfund med hur det mesta funkade! Ett enkelt och smidigt program, perfekt till det jag skulle ha det till. mvh // MT Citera
FreePlopp Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Tack FreePlopp! Laddade hem programmet och hade inom 10 minuter kommit underfund med hur det mesta funkade! Ett enkelt och smidigt program, perfekt till det jag skulle ha det till.mvh // MT Vsg, min vän. Håll till godo! Citera
Dead-Inside Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Som den coola pojken jag är skiter jag i att läsa tråden och säger dBpoweramp http://www.dbpoweramp.com/ Citera
Recommended Posts