Toan Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Hur många bord spelar DU på? Me än 20? * Lite RP - QoS * Citera
ayecappy Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 haha det där var rätt sjukt . kul experiment, lite mer sport o multitabla på en skärm sådär, ja skulle nog hålla ut 10 min innan jag fick magsår dock, men det hamnar ju helt klart på min på över saker man måste testa nån gång, tack för länken. Citera
inteillaalls Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Någon som har en fungerande länk till filmen? Originallänken på 2+2 har pajjat... /G Citera
bzkt Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Någon som har en fungerande länk till filmen? Originallänken på 2+2 har pajjat... /G Jag vill också ha, någon som kan hosta den någonstans? Citera
ayecappy Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 fixar strax edit: http://www.vitoc.se/~jonte/20_tabling_video.avi Citera
Smokey_McPot Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Lägg upp den på rapidshare eller någonstans. Jag måste helt enkelt ha denna, om man multitablar 20 bord måste man ju ha en APM uppåt 400. Kan vi ana en broodwar spelare bakom screennamnet kanske? För de som spelat bw kanske namnet SkyInTheSea kommer till minnes. Citera
Freddie Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Tankade från länken ayecappy gav, får bara musik och en svart bild med VLC player. Fungerar det för er andra ? Citera
ayecappy Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 fick samma i vlc men funkade fint i mediaspelaren, om någon har gspot eller liknande på datorn kan de ju kolla vilken codec som behövs. Citera
bzkt Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Lägg upp den på rapidshare eller någonstans. Jag måste helt enkelt ha denna, om man multitablar 20 bord måste man ju ha en APM uppåt 400. Kan vi ana en broodwar spelare bakom screennamnet kanske? För de som spelat bw kanske namnet SkyInTheSea kommer till minnes. I 2+2 forumet fick man reda på att han spelat en del BW genom sina dar Citera
Pedroboy Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Håller själv på att spela fler å fler bord, har en liten tråd här på detta forum om att spela många bord NL upp till 20. Jag är uppe på max 11 bord nu 8 manna b2b .25 .5. Väntar på en till skärm på 2048*1546 upplösning vilket ger en ok överblick på 9 bord per skärm. För varje extra bord jag lagt till har det blivit mer å mer stressigt, men när man sedan backar tillbaka ett steg blir det betydligt lättare än tidigare. Vill se denna film... går inte å komma åt den just nu dock. Citera
Matteprof Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Galen spelare... Laggar ju hur mkt som helst den filmen... Citera
TheWalker Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Lägg upp den på rapidshare eller någonstans. Jag måste helt enkelt ha denna, om man multitablar 20 bord måste man ju ha en APM uppåt 400. Kan vi ana en broodwar spelare bakom screennamnet kanske? För de som spelat bw kanske namnet SkyInTheSea kommer till minnes. I 2+2 forumet fick man reda på att han spelat en del BW genom sina dar Sopan spelade ju för 5-6år sedan, var ju innan folk blev helt tokigt bra. han tycker som att Protoss krävde mycket micro också, kan han inte ha spelat någon annan ras Citera
Krissan Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Är det tillåtet att spela på två skins samtidigt inom Party-nätet? Han verkar ju spela på... alla? Citera
baller Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 det är tillåtet så länge du inte sitter vid samma bord givetvis.. Citera
dominator Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Fick det inte heller att funka med VLC men winamp funkade alldeles utmärkt Citera
Toan Postad 16 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2005 Tänkte bara tillägga att för att kunna spela på Party och PokerNow samtidigt måste man öppna en av klienterna först och sedan installera den andra och först därefter går det att spela på båda... (Hörsägen) Citera
Smokey_McPot Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Funkar inte att få bild för mig i nån player, och när man försöker öppna egenskaper för filen så låser sig en del saker tills man stängt processen drwtsn32.exe Citera
flibben Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 ojoj. om han har rakebackprogram på allihop så kan det ju bli en smula iom det också Citera
AnonymHaj Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Lägg upp den på rapidshare eller någonstans. Jag måste helt enkelt ha denna, om man multitablar 20 bord måste man ju ha en APM uppåt 400. Kan vi ana en broodwar spelare bakom screennamnet kanske? För de som spelat bw kanske namnet SkyInTheSea kommer till minnes. I 2+2 forumet fick man reda på att han spelat en del BW genom sina dar Sopan spelade ju för 5-6år sedan, var ju innan folk blev helt tokigt bra. han tycker som att Protoss krävde mycket micro också, kan han inte ha spelat någon annan ras åh du har inte spelat StarCraft över huvud taget eller? Citera
Master M Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 TheWalker är ett välkänt old school namn inom SC/BW-communityn, så det har han nog. Citera
Mike86 Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Hittar ingen fungerande länk... Ngns om kan lägga upp en fungerande?? Citera
GmasterF Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 http://www.pokermentor.net/ftp/20_tabling_video.rar funkade för mig. Citera
Bimpi Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Tack för länken. Han hittade inget bökigare sätt att 20-tabla? Synd det var så hackigt så man kunde ju inte se om han hann med att checka/calla/raisa eller folda. Citera
Mike86 Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Ngn som kan länka igen? För den länken funkar inte för mig... Citera
Recommended Posts