Santa_Bege Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 My life is fulfilled My hand is the best always My life is complete I win over fish and pros My life is fulfilled My life is forfeit As usual the last card was the only wrong one My life is a mess Luck is for beginners and gamblers My life is forfeit My life is good I win some, I loose some My life is joy and happiness I have a loving family and an excellent health My life is good SKål vänner och ni andra. Jag dricker öl och försöker hålla mig borta från SvS (hittils har jag bara spelat 2 sng). Sorry for taskig english! Citera
weddie Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Vet inte om det är meningen, men börjar av någon jävla anledning läsa texten till melodin av James Blunt - You´r beutiful eller vad fan den heter ;D Citera
Santa_Bege Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2008 Vet inte om det är meningen, men börjar av någon jävla anledning läsa texten till melodin av James Blunt - You´r beutiful eller vad fan den heter ;D Okaj, då får jag en anledning till att dricka bira ikväll med. Nu med guran i knät och skråla till texten. Kanske skall filma eländet och slänga upp på youtube...NOT! Börjar bli människa nu. Vem f*n kom på att öl och poker passar så bra ihop!? //Jonas Citera
weddie Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Vem f*n kom på att öl och poker passar så bra ihop!? //Jonas Det bara är så Citera
Recommended Posts