Biianca Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 Hittar inget bra ställe där jag kan följa spelet. Vet du något bra ställe? Någon som har koll på hur det går för Stefan Mattsson? Citera
killerwolf Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 http://www.pokernews.com/live-reporting/2008-world-series-of-poker/main-event/chip-counts/day2a/ det går riktigt bra för honom! Citera
neesco Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 Han verkar onekligen stabil live.... Har väl vunnit en del online också? gulkines? Citera
Biianca Postad 8 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2008 Ja klart han är bra men har dålig koll på hur det går för honom nu. Gulkines? Citera
datob_83 Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 Borde finnas ett tv bord som går att se på nätet! Finns inget förrän i sluskedet va? Citera
Biianca Postad 8 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2008 Det är riktigt dåligt att det inte finns. Har hört att vi inte kommer kunna se det ens i slutskedet. Citera
aceshigh Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 Mattsson är ju helt otroligt grym i just WSOP ME. Borde väl leda penningstatistiken för Svenskar i just det eventet ? Hoppas på en långt framskjuten lacering även i år. Citera
Baver Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 Enligt pokernews har han tappat ner till 97K http://www.pokernews.com/live-reporting/2008-world-series-of-poker/main-event/chip-counts/day2a/ Citera
Biianca Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2008 såg det också. Riktigt illa. Han får skärpa till sig nu. Börjar bli nervös. Citera
edde13 Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 http://www.worldseriesofpoker.com Var upp några k i början av kvällen men sen droppade han lite. låg länge kring de 150k som han började dagen med. men just nu droppade han 60k till 97k i marker. hoppas han kommer upp sig igen Citera
Baver Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 såg det också. Riktigt illa. Han får skärpa till sig nu. Börjar bli nervös. Hur pass väl känner du honom? Citera
Biianca Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2008 tillräckligt bra kan man väl säga Citera
Baver Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 tillräckligt bra kan man väl säga Antog att det var åt det hållet Citera
Biianca Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2008 hehe ja annars skulle jag ligga och sova nu men kan man ju inte göra nu. Citera
Baver Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Ja på det viset, själv jobbar man nattskiftet och försöker få tiden att gå Iofs så känner jag hans bror väldigt bra, så är spännande att se hur det går för honom. Citera
edde13 Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Kul med kirunabor på forumet. sitter själv på Lompis å nöter lite PLO, å försöker hänga med hur det går för BD killarna som e i vegas. Citera
Biianca Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2008 hehe jaha ja då är det ju skönt att ha något att göra Citera
Baver Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Kul med kirunabor på forumet. sitter själv på Lompis å nöter lite PLO, å försöker hänga med hur det går för BD killarna som e i vegas. Ja det är inte precis så det kryllar av dem här Btw: Finns en intervju Stefan Mattsson i resultatrapporteringen. Citera
Biianca Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2008 hehe jaså? Vad jobbar du med då om man får fråga..? Ja jag såg precis intervjun. Fattade knappt ett ord vad han sa men han borde ju inte sagt tack när han som intervjua sa lycka till. Betyder ju otur. A jag får hoppas att han får tur istället. Citera
Baver Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 hehe jaså? Vad jobbar du med då om man får fråga..?Ja jag såg precis intervjun. Fattade knappt ett ord vad han sa men han borde ju inte sagt tack när han som intervjua sa lycka till. Betyder ju otur. A jag får hoppas att han får tur istället. Jobbar på laboratorium å utför diverse analyser, dock jobbar jag bara tills vidare ( Man ska ju plugga vidare nångång också är det tänkt ). Kan väl säga att mitt jobb är ganska mkt förbereda prover sen vänta på att olika apparater utför diverse analyser på dem, vilket förklarar att jag har tid att hänga här osv. Citera
Biianca Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2008 Tänkte först säga att det lät intressant men det kanske är lite blandat på den punkten..? Nu får det ta att hända något. Går ju så segt så man blir helt slut. Citera
Baver Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Är väl både och, man blir rätt less i längden. Men men, som första jobb efter gymnasiet kan man inte klaga. Citera
Biianca Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2008 Jaha men dåså. ååååååå nu måste det hända något bra så jag kan få sova ordentligt. Citera
Wiseguy Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 130k på Stefan i matpausen, just nu kan vi liverapportera och meddela att han sitter och äter en bit fint kött... Citera
Recommended Posts