JorgenL Postad 6 Juli , 2008 Rapport Postad 6 Juli , 2008 hallå - jag har att använda pokertracker3 och jag har erfarenhet av det och postgres databas - så om någon av er behöver hjälp med detta program, jag försöka hjälpa dig! hälsningar, Jorgen Citera
Snusarn Postad 6 Juli , 2008 Rapport Postad 6 Juli , 2008 Tycker tyvärr det funkar superdåligt. HUDen dvs, själva importeringen av händer flyter på mkt smidigt. Men angående huden så syns inte mina egna stats och ganska ofta är det ett helt annat bord som visas på aktuellt bord. Alla samplade händer verkar inte visas genom huden heller. Dåligt. Citera
JorgenL Postad 7 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2008 Tycker tyvärr det funkar superdåligt. HUDen dvs, själva importeringen av händer flyter på mkt smidigt. Men angående huden så syns inte mina egna stats och ganska ofta är det ett helt annat bord som visas på aktuellt bord. Alla samplade händer verkar inte visas genom huden heller. Dåligt. Prova en grundläggande HUD för nu; byta namn på layouts.pt3 fil i poker tracker data-mappen och se om detta fungerar ... Jorgen Citera
JorgenL Postad 7 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2008 HUDen är katastrof imo. och jag har betaversionen 13 mjukvaror och använda hud multi-tabellen på 20 tabeller inga problem på en grundläggande laptop, så det måste vara något du har gjort ... vad exakt problem du har Citera
superguran Postad 7 Juli , 2008 Rapport Postad 7 Juli , 2008 Hej, hoppas någon här kanske kan hjälpa mig. Jag spelar på SvS sedan Okt 07 och har converterat alla händer i historymappen men det underliga är att jag bara får med Händer tom 27 Maj. Någon som har en anning om vart resterande händer kan ligga? mvh // Citera
Mickel Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 Finns redan en tråd om detta. http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=47333 Citera
JorgenL Postad 8 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2008 När går det att använda PT3 på svs? Jag tycker inte att SVS är med på listan över områden - om du kryssar i poker tracker forum om pokertracker.com finns en lista över områden de kommer att arbeta någon gång - jag tror de tar den här listan från pokerscout.com ... också, om du använder en av de stora webbplatser som PokerStars eller full-tilt du måste installera i engelsk och få hand historys att skriva i engelsk göra poker tracker arbete. Jorgen Citera
Recommended Posts