bigga_slicken Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 tänkte bara gråta ut lite innan jag gick o la mig . har varit det hårdaste slaget jag fått av pokerstars på ett tag. först lurar in en idiot till all in med min KK mot hans J10 off, jag torskar. precis på bubblan kör en sit and go och är trött på alla idioter så jag går all in efter nån höjer 10bb preflop. mina AA torskar mot killens 33 och pricken över iet i min sista sit and go för kvällen all in på bubblan mot en idiot. klassikern: min AKsuit torskar mot hans A4 ville bara tycka synd om mig själv ett tag, men det är bara att resa sig upp o kämpa vidare! puss på er Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 Välskrivet och konstruktivt första inlägg. NOT! Citera
Thorn- Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 oj vilken förfärlig kväll. mitt tips är att ta ett break från pokern i kanske 1-12 månader och därefter gå tillbaka och analysera vad som gick fel ikväll. ta inte så hårt på det som hänt ikväll, livet går vidare Citera
sexyterran Postad 6 Juli , 2008 Rapport Postad 6 Juli , 2008 12 månader, vet inte om det räcker. testa att aldrig spela igen poker är ändå astråkigt. Citera
Recommended Posts