Klyka Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Det är bara Marcel som förtjänar en egen idoltråd i moderatorforumet Men du förnekar inte att det finns en hattråd... Citera
QoS Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2007 Vi säger välkommen till Juggler79. Enjoy! - QoS Citera
Waggho Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Oj, grattis juggler! Det var en liten skräll minsann! Citera
kfluffie Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Ja, Välkommen till The Real REAL Group! Citera
Klyka Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Ja, Välkommen till The Real REAL Group! Sunkig körsång? Go, Juggler! Bringa rättsäkerhet till avstängningsinstitutet! Inför nolltolerans i låsningsväsendet! Livstidsstraff för badbeats! Jag litar på dig. Citera
Juggler Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Tack alla! Det är ett ärofyllt men roligt och spännande uppdrag det här tror jag. Justice for all! Citera
QoS Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2007 Och så välkomnar vi Appel, som ska avlasta oss ytterligare! Enjoy! - QoS Citera
Matteprof Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 ...och så säger jag hej då! Har bestämt mig, i samråd med moderatorgruppen, för att släppa min moderatortitel och medföljande uppdrag. Jag känner att det finns folk som både brinner mer för pokern och skulle göra ett bättre modereringsjobb för Pokerforum.nu än vad jag både gör för tillfället och förväntas göra i framtiden. Då känns det riktigt att någon annan får ta över de ansvarsområden som jag annars skulle ha eftersom jag nedprioriterat pokern. Så alla ni moderatorer, förvänta er inte att jag kan svara i moderatorgruppen nu! Citera
devalanteriel Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Vi önskar matteprof allt väl med allt framöver förstås! Och tackar för den tid som varit. Citera
hogge75 Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 ...och så säger jag hej då! Har bestämt mig, i samråd med moderatorgruppen, för att släppa min moderatortitel och medföljande uppdrag. Jag känner att det finns folk som både brinner mer för pokern och skulle göra ett bättre modereringsjobb för Pokerforum.nu än vad jag både gör för tillfället och förväntas göra i framtiden. Då känns det riktigt att någon annan får ta över de ansvarsområden som jag annars skulle ha eftersom jag nedprioriterat pokern. Så alla ni moderatorer, förvänta er inte att jag kan svara i moderatorgruppen nu! Trista nyheter Citera
Matteprof Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 tyty Jag kommer givetvis fortsätta surfa på PF.nu så än blir ni inte av med mig om jag nu inte lyckas bli bannad! hehe Citera
Appel Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Vi får spamma ditt PMbox med söta snälla saker istället då Citera
devalanteriel Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Det blir lite allmän omstrukturering för att få lite fart på modereringen igen... kungen är död, länge leve kungen. I dag välkomnar vi Klyka som ny moderator! Var snälla mot honom. Citera
Kenan83 Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Det blir lite allmän omstrukturering för att få lite fart på modereringen igen... kungen är död, länge leve kungen. I dag välkomnar vi Klyka som ny moderator! Var snälla mot honom. Wohoooooooo =) Citera
Matteprof Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Välkommen Klyka. GL Jag föreslog faktiskt dig senast vi hade en diskussion, måste nog iofs varit ett halvår sedan! Citera
Hjort Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Brinn i helvetet, din lilla usurpator. Citera
Henkeman Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Jag kliver också ner som moderator, har varit kul nu lite över 3 år, men jag har tappat suget lite på poker och har lite mycket i övrigt att ta tag i. Jag är säker på att de nya moderatorerna kommer göra ett bra jobb. Lycka till! Citera
Hjort Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Brinn i helvetet, din lille svikare! Citera
Henkeman Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Brinn i helvetet, din lille svikare! Ey! Du svek först! Fast å andra sidan kanske du brinner i helvetet nu? Var ju ett tag man såg dig sist Citera
Recommended Posts