Gå till innehåll

Tilltagande värkar


TotalFarsa

Recommended Posts

Totaltrött ligger närmast sanningen just nu iaf så +1 till Roffe. Mer eller mindre vaken sedan kl 0615 igår :-P

 

På kort sikt: spendera fem veckors semester på att skola in Nellie i Totala Familjen

 

På lång sikt: uppfostra döttrarna Betnér-style

 

Bockar och tackar för gratulationerna :h:

 

Jetzt, komatosen-schlafen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och Jennez kan leda arbetsgruppen.8-)

 

Absolut. Vi arbetar under parollen "The good thing about babies is that they don't know what poison tastes like." Ingen moralpanik nu kära fäder. Jag menade det bara generellt och som ett skämt.

 

Grattis till TF iaf! Hälsa sambon och spara ett par kalla till mig och Roffe när vi kommer på utryckning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut. Vi arbetar under parollen "The good thing about babies is that they don't know what poison tastes like." Ingen moralpanik nu kära fäder. Jag menade det bara generellt och som ett skämt.

 

Grattis till TF iaf! Hälsa sambon och spara ett par kalla till mig och Roffe när vi kommer på utryckning!

Well, kan Glimne ge pokertips i Aftonbladet och Magnus Hedman kommentera fotboll på Fyran så kan väl Jennez ingå i en arbetsgrupp om föräldrar och poker :ola:

 

Tänk på en grej bara Jens när du och Roffe kommer förbi på öl, de flesta vuxna vet inte heller hur gift smakar :-P

 

Thanks btw. Ska se till att hon blir en produktiv världsmedborgare genom att bowla för henne och behandla henne som en precious little snowflake ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ge mig fan på att Roffe vet det. Som av en händelse bara.
Efter att ha ögnat igenom hans blogg så jo, troligen. Vem är hårdast, Chuck Norris, Bruce Campbell eller Lapproffe?

 

Ska snart tillbaks till BB igen för att vara med när släkten kommer för att kika på den lille.

 

Alltså, nog för att man har stora känslor för Nellie men nyfödda är inte så värst söta. Efter ett par månader så är de tillräckligt söta för att ersätta sockret i kaffet men inte som nyfödda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha ögnat igenom hans blogg så jo, troligen. Vem är hårdast, Chuck Norris, Bruce Campbell eller Lapproffe?

 

Ska snart tillbaks till BB igen för att vara med när släkten kommer för att kika på den lille.

 

Alltså, nog för att man har stora känslor för Nellie men nyfödda är inte så värst söta. Efter ett par månader så är de tillräckligt söta för att ersätta sockret i kaffet men inte som nyfödda.

 

Norris och Campbell är fjollor.

Själv är jag faktiskt en mjuk och vänlig människa IRL.

Det är bara det att softsvängen inte har nått till mina tangentfingrar, men jag jobbar på det.

 

Det närmaste gift jag smakat på, var när en polare smugit ner en bit pissoartvål i min pilsner. Tydligen var det arsenik i tvålen.:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! (synd att ungen inte kom 13:37, en lovande framtid som datorspelsg33k hade hon haft)...

 

Jag har insett att jag o LF va grannar när jag var en liten palt... undrar om han har del i min uppfostran (hör mammas förmanande röst "akta dig för de ful(l)a gubbarna på gården)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, nog för att man har stora känslor för Nellie men nyfödda är inte så värst söta. Efter ett par månader så är de tillräckligt söta för att ersätta sockret i kaffet men inte som nyfödda.

 

 

Hepp, de har visst vart och fotat Nellie för Webbisar, landstingets webtjänst.

 

3036750729770a00ca38f0b62f8c1e02_195x500.jpg

 

Sedär, min alldeles egna Mini-me :mrgreen:

 

Jamen hallå! Det där lilla underverket var ju faktiskt riktigt sött från början. Tror TF får omvärdera sin syn på knytten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, det här funkar bättre IRL men gör ett försök ändå. Hrmm, jag är här *pekar på mig själv med ena handen*, ditt skämt är här *för andra handen över mitt huvud*

 

;-)

 

Äh, bara ett uttryck för min skruvade humor. Sorry.

Nu tror jag ju inte att du blev förbannad heller.

Jag tänder en Cohiba för dig ikväll TF.

 

Jag kan faktiskt glädjas med människor jag aldrig träffat.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...