Gå till innehåll

double fistpump betyder?


bodybuilder120

Recommended Posts

man knyter näven två gånger, sedan så skjuter man alla chipsen mot mitten av bordet samtidigt som man säger orden "all-in"

En double fistpump all in måste väl vara att man kvickt pumpar in stacken med båda nävarna helt enkelt?! Inget "yes, jag måste fira med att knyta nävarna < eller knyta en näve två ggr?!> innan jag trycker in keramiken!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En double fistpump all in måste väl vara att man kvickt pumpar in stacken med båda nävarna helt enkelt?! Inget "yes, jag måste fira med att knyta nävarna < eller knyta en näve två ggr?!> innan jag trycker in keramiken!"

Fist=knyten hand. Kan nog vara lite svårt att trycka in markerna med en knyten näve :-).

 

För mej är en fistpump en vinkelrät arm med knytnäve som pumpar nedåt/bakåt från ett "V" till ett "L" typ;-). En dubbel fistpump bör rimligtvis vara denna rörelse med bägge armarna.

 

Antar att en fistpump all-in bör vara en syn som föregås av att någon annan pushat. Självklart har du nöten eller nästnöten och blir överlycklig över att få trycka in dina marker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg en double fistpump en gång på nån film. Dock handlade det inte om poker och filmen var tysk.

 

Jag såg den jag med. Ingen vacker syn.

Associationer:

Berit och Sture ligger

och hånglar. Plötsligt säger Berit: -Kör upp ett

finger i mig. Sture gör

som hon säger. Efter en stund säger Berit: -Kör upp

två fingrar i mig. Det

gör Sture gärna. Efter ännu en stund:

-Stick upp hela handen!

Sagt och gjort. Tillslut säger hon: -Stick upp båda händerna

i mig! Sture gör som han blir tillsagd. -Klappa! ropar Berit.

-Det går inte! svarar Sture. Berit ler stolt.

-Trång fitta va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fist=knyten hand. Kan nog vara lite svårt att trycka in markerna med en knyten näve :-).

 

För mej är en fistpump en vinkelrät arm med knytnäve som pumpar nedåt/bakåt från ett "V" till ett "L" typ;-). En dubbel fistpump bör rimligtvis vara denna rörelse med bägge armarna.

 

Antar att en fistpump all-in bör vara en syn som föregås av att någon annan pushat. Självklart har du nöten eller nästnöten och blir överlycklig över att få trycka in dina marker.

Så en double fistpump är i princip samma målgest som Kennet Andersson använde sig av? (fast med knutna nävar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...