Gå till innehåll

Kaffedopp

Zumsar

Recommended Posts

• Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Apa, finalbordsbubblade FTPs 100r 6-max när jag repushar med QTs och FI snapar av med A7o. Floppar FD men ingen lycka. Gillar inte alls hans syn eftersom jag varit solklart tightast på bordet men jag ska väl vara nöjd att jag får en flipp när han väl synar. $2,5k som tröst, blir en fin kväll resultatmässigt så ska inte klaga även om det såklart alltid är småsurt att 6 placeringar högre ger 10x, men det är ju också vår allas turneringspoker i ett nötskal. =)

Fortfarande 12 turrar igång och ytterligare några ploppar upp vid 05. Är fortfarande inte det minsta sliten vilket jag vill ge mig själv en klapp på axeln för. Gogogo!:-)

Youtube låg nere så får lägga in en låt såhär:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur har du tänkt dig imorgon, jag är semifull atm annars skulle jag inte skriva detta här tror jag :D

Hör av dig imorgon eller nått.

Vet inte riktigt hur jag gör imorgon (antar att det är Hoffmaestro du menar, eller var det idag?) men har match på söndag (sent förvisso) så måste ta det ganska lugnt om jag ska hitta på något. Men eftersom jag inte får min söndagsgrind är det inte heeeelt omöjligt att jag tar veckans 5e grindpass. Men vi kan som sagt höras imorgon. =)

på tal om fylla och skriva, vars är biffeno?

Kan ju dra en brag och säga att jag har honom på msn. Inte pratats vid på länge men han har lagt pokerskorna på hyllan sedan en tid tillbaka. Sysslade lite lätt med sportbetting ett tag men vet inte om han fortsatt med det då han hade planer på att börja plugga. =)

Saknar även jag hans underbara fylleinlägg.:cry:

Fy faaan va roligt. Bullen var bra grejer, dom borde ta tillbaka det. Eller iaf sända reruns.

Verkligen, jag var fortfarande lite för ung för att minnas mycket från serien men ser gärna att de kör lite repriser.

Minns att det blev ett himla liv när de visade instruktioner hur man kunde onanera. Tjejer kunde be en kompis ringa på mobilen och ha vibration på och killar kunde koka makaroner och hälla i en termos.:lol:

7 turrar kvar för kvällen. 8/46 i FTPs 75k 163f är det enda intressanta men har okej stack i ett par andra som är nystartade så natten är inte över än. =)

Måste sno den här från Shahins dagbok, blev chockad när jag såg det.

Länk till kommentar

7 turrar kvar för kvällen. 8/46 i FTPs 75k 163f är det enda intressanta men har okej stack i ett par andra som är nystartade så natten är inte över än. =)

Bust som 24a för $400, pott för CL:

Full Tilt Poker Game #15848735245: $75,000 Guarantee (113379807), Table 10 - 1500/3000 Ante 400 - No Limit Hold'em - 0:44:06 ET - 2009/11/07 (partial)

The button is in seat #3

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Anabooola Ace of HeartsAce of Spades

skinsbaby21 folds

RandomFish666 folds

swingindoubleds folds

Stipe folds

nasht11 (Observer): uuuhh ooooh

Anabooola raises to 6,870

norajean folds

berkey11 calls 5,370

passthesugar_96 folds

*** FLOP *** 2 of ClubsQueen of Hearts5 of Hearts

berkey11 bets 9,999

Anabooola has 15 seconds left to act

Anabooola calls 9,999

*** TURN *** 2 of ClubsQueen of Hearts5 of Hearts3 of Diamonds

berkey11 checks

Anabooola has requested TIME

Anabooola bets 15,700

berkey11 has 15 seconds left to act

berkey11 has requested TIME

berkey11 raises to 238,576, and is all in

Anabooola calls 51,151, and is all in

berkey11 shows 4 of Spades6 of Spades

Anabooola shows Ace of HeartsAce of Spades

Uncalled bet of 171,725 returned to berkey11

*** RIVER *** 2 of ClubsQueen of Hearts5 of Hearts3 of Diamonds2 of Spades

berkey11 shows a straight, Six high

Anabooola shows two pair, Aces and Twos

berkey11 wins the pot (173,640) with a straight, Six high

Anabooola stands up

*** SUMMARY ***

Total pot 173,640 | Rake 0

Board: 2 of ClubsQueen of Hearts5 of Hearts3 of Diamonds2 of Spades

Seat 1: Anabooola showed Ace of HeartsAce of Spades and lost with two pair, Aces and Twos

Seat 3: norajean (button) folded before the Flop

Seat 4: berkey11 (small blind) showed 4 of Spades6 of Spades and won (173,640) with a straight, Six high

Seat 5: passthesugar_96 (big blind) folded before the Flop

Seat 6: skinsbaby21 folded before the Flop

Seat 7: RandomFish666 folded before the Flop

Seat 8: swingindoubleds folded before the Flop

Seat 9: Stipe folded before the Flop

Två turrar kvar. The Fifty-Fifty som precis blev itm där jag ligger 9/180 samt Big Double A där jag ligger 18/35 (27 itm).

Sätter punkt för kvällen här och återkommer bara om jag skulle gå djupt. Sammanfattningsvis så cashade jag totalt omkring $12k ikväll vilket jag givetvis är nöjd med. Kändes riktigt stabilt kvällen igenom och bortsett när jag hade 20+ bord ett tag så har jag verkligen spelat på toppen av min nuvarande förmåga. Blev två finalbordsbubblor skulle man kunna säga men ångrar inte mitt spel i någon av de två. Tillbaka i mina tidigare spår igen då jag orkade regga 18-05 utan problem, är nog en blandning av både nya livsstilen + att jag hela tiden är nöjd över mitt spel och håller mig borta från tilten.

Får se hur morgondagen blir, inte helt omöjligt att jag kör ett liknande marathonpass men kan även bli en lugn utgång.

Länk till kommentar

Du är 1.85-1.90 lång? Bra koll :mrgreen:

Tycker Top Spin 2 har fler valmöjligheter än Virtua-serien. Top Spin3 däremot är heeelt annorlunda och enormt mycket svårare att komma in i.

Inte mätt mig sedan jag fixade mitt pass sommaren 06 och då var jag 1,85 och har ingen aning om jag blivit längre sedan dess.

På tal om pass så upptäckte jag nu att en plastbit stor som en halv tumme på den hårda sidan hade brutits av. Skaffa nytt eller är det lugnt?

Att du var så tennisinsatt, luktar livematch någon gång.8-)

Grattis till ett fint dags-resultat. :-)

Hur gick tankarna AA handen?

/cash

Tackar =)

Handen är väl inte så mycket att orda om egentligen. Jag kom nyss till bordet så har ingen koll på om CL är aggro, donkig, duktig osv så famlar lite i mörkret men floppspelet är jättestandard speciellt eftersom jag har :Ah: vilket gör att inte ens ett hjärter på turn blir det minsta jobbigt. Jag hoppas bara på att få in degen liksom, kör ett litet bet på turn för att få det att se ut som att jag skulle kunna folda mot en push och så att han skulle kunna få för sig att syna med ett FD eller liknande. Har bäst hand där så gott som alltid, detta var ett undantag. =)

Grindkväll! Är jag pigg reggar jag till 03.30 men kanske lägger ner tidigare eftersom jag faktiskt har match imorgon. Har faktiskt torskat mina tre första all ins för kvällen där jag varit favorit i alla tre, har blivit bortskämd med att händerna står men skönt att få komma ner på jorden. Lets go!

http://www.wsop.com/wsop/console.aspx

PS 1% of Ivey here I come!

Länk till kommentar

Jag följde tennisen med stort intresse för ett antal år sen nu. När man kunde få matcher som Sampras - Agassi, se Ivanisevic bomba hem Wimbledon, och framförallt min stora idol Pat Rafter var i farten och rusade fram på nät så fort ens motståndaren tänkte på att slica tillbaka en boll. Tröttnade för ett bra tag sen.

Spela är skitkul men har inte gjort det på länge. Har en stående inbjudan till MrJimmy sedan länge men han vågar aldrig...

Kommer jag förbi Estocolmo någon gång är det game on, absolut :mrgreen:

Länk till kommentar

Blev omkring 800/17,5k i 1%-turren, fick $5. Ship!

Två FT på Party har hunnits med. En andraplats i deras tidiga 10k för $1,8k där jag torskar två raka flipps för segern. Andra finalbordet var i deras 10k speed där jag åker som trea för $1,5k mot apestylez på en 60/40.

Vet inte alls hur mycket jag har köpt in för men de två placeringarna gör att jag inte blir jätteback för kvällen åtminstone. =)

Satt och pratade i telefonen, osäker om jag hade tagit synen annars.:-)

Full Tilt Poker Game #15864086546: $80,000 Guarantee (112765920), Table 74 - 10/20 - No Limit Hold'em - 18:01:31 ET - 2009/11/07

Seat 1: Anabooola (2,990)

Seat 2: kingkralj76 (2,980)

Seat 4: LaZe 08 (3,000)

Seat 5: Natedogg23 (3,000)

Seat 6: catcat01 (3,000)

Seat 7: wmmcl (3,000)

Seat 8: FRESHPOKERWEAR (3,000)

Seat 9: SchaefPerro (3,030)

kingkralj76 posts the small blind of 10

LaZe 08 posts the big blind of 20

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Anabooola Queen of DiamondsQueen of Clubs

Natedogg23 folds

catcat01 folds

wmmcl raises to 70

FRESHPOKERWEAR has 15 seconds left to act

FRESHPOKERWEAR calls 70

SchaefPerro folds

Anabooola raises to 250

kingkralj76 has 15 seconds left to act

kingkralj76 calls 240

LaZe 08 folds

wmmcl has 15 seconds left to act

wmmcl calls 180

FRESHPOKERWEAR has 15 seconds left to act

FRESHPOKERWEAR folds

*** FLOP *** 2 of DiamondsJack of SpadesJack of Diamonds

kingkralj76 checks

wmmcl checks

Anabooola checks

*** TURN *** 2 of DiamondsJack of SpadesJack of Diamonds6 of Diamonds

kingkralj76 checks

wmmcl checks

Anabooola bets 400

kingkralj76 raises to 800

wmmcl folds

Anabooola has requested TIME

Anabooola calls 400

*** RIVER *** 2 of DiamondsJack of SpadesJack of Diamonds6 of Diamonds7 of Hearts

kingkralj76 has 15 seconds left to act

kingkralj76 bets 1,930, and is all in

Anabooola calls 1,930

*** SHOW DOWN ***

kingkralj76 shows King of SpadesQueen of Spades a pair of Jacks

Anabooola shows Queen of DiamondsQueen of Clubs two pair, Queens and Jacks

Anabooola wins the pot (6,300) with two pair, Queens and Jacks

*** SUMMARY ***

Total pot 6,300 | Rake 0

Board: 2 of DiamondsJack of SpadesJack of Diamonds6 of Diamonds7 of Hearts

Seat 1: Anabooola (button) showed Queen of DiamondsQueen of Clubs and won (6,300) with two pair, Queens and Jacks

Seat 2: kingkralj76 (small blind) showed King of SpadesQueen of Spades and lost with a pair of Jacks

Seat 4: LaZe 08 (big blind) folded before the Flop

Seat 5: Natedogg23 didn't bet (folded)

Seat 6: catcat01 didn't bet (folded)

Seat 7: wmmcl folded on the Turn

Seat 8: FRESHPOKERWEAR folded before the Flop

Seat 9: SchaefPerro didn't bet (folded)

Övriga klienter är kyligare dock, ingen itm so far men fortsätter att regga till 03.30 så än är hoppet inte ute.

Sjukt bra!

Länk till kommentar

Jag följde tennisen med stort intresse för ett antal år sen nu. När man kunde få matcher som Sampras - Agassi, se Ivanisevic bomba hem Wimbledon, och framförallt min stora idol Pat Rafter var i farten och rusade fram på nät så fort ens motståndaren tänkte på att slica tillbaka en boll. Tröttnade för ett bra tag sen.

Spela är skitkul men har inte gjort det på länge. Har en stående inbjudan till MrJimmy sedan länge men han vågar aldrig...

Kommer jag förbi Estocolmo någon gång är det game on, absolut :mrgreen:

We got a challenge!:-D

Vad är sannolikheten att en nässelfjäril är vid liv i november? Har en störande som flaxar omkring vid lampan men vill inte släppa ut en stark hjälte som överlevt så mycket längre än sina kamrater...

Fortfarande vid liv, sitter just nu och värmer sig på bärbara.

Finalbordsbubblade en 24k på FTP med KK vs A8s, $500. Fem turrar kvar som antingen är nystartade eller så är jag short så ytterligare cashes är inte troliga. $4k i cashes borde göra BE eller något rött/grönt.

Handbollsmatch imorgon, möter ett lag som torskat 5/5 matcher men har bara målskillnad på -50 så i jämförelse med det andra bottennappet på -215 i målskillnad efter 5 matcher är de tuffare motstånd. Kommer hem sent så skippar söndagsgrinden och åker över till en vän och nöter xbox och kopplar av istället efter en vecka med 5 långa turneringspass. Har varit en bra vecka, mycket nöjd med spelet och självklart mycket nöjd med volymen.

Nu blir det att fortsätta att njuta av alla marginella moves som förekommer på finalbordet i WSOP!:-)

Länk till kommentar

Kunde inte riktigt hitta viket här.:roll:

PokerStars Game #35064029746: Tournament #209011046, $150+$12 USD Hold'em No Limit - Level VII (125/250) - 2009/11/07 22:46:45 ET

Table '209011046 20' 9-max Seat #7 is the button

Seat 1: ripley (10453 in chips)

Seat 2: 8ball99 (15585 in chips)

Seat 3: craig212121 (5078 in chips)

Seat 4: exposabre (12500 in chips)

Seat 5: gottisonson (3200 in chips)

Seat 6: forhisglory8 (7016 in chips)

Seat 7: Mouje (4775 in chips)

Seat 8: sagedecarte (1735 in chips)

Seat 9: AnaBooola (7145 in chips)

ripley: posts the ante 25

8ball99: posts the ante 25

craig212121: posts the ante 25

exposabre: posts the ante 25

gottisonson: posts the ante 25

forhisglory8: posts the ante 25

Mouje: posts the ante 25

sagedecarte: posts the ante 25

AnaBooola: posts the ante 25

sagedecarte: posts small blind 125

AnaBooola: posts big blind 250

*** HOLE CARDS ***

Dealt to AnaBooola 7 of SpadesJack of Hearts

ripley: folds

8ball99: calls 250

craig212121: calls 250

exposabre: folds

gottisonson: folds

forhisglory8: calls 250

Mouje: calls 250

sagedecarte: calls 125

AnaBooola: checks

*** FLOP *** King of SpadesKing of Clubs9 of Diamonds

sagedecarte: checks

AnaBooola: checks

8ball99: bets 750

craig212121: folds

forhisglory8: folds

Mouje: raises 3750 to 4500 and is all-in

sagedecarte: folds

AnaBooola: raises 2370 to 6870 and is all-in

8ball99: calls 6120

*** TURN *** King of SpadesKing of Clubs9 of Diamonds4 of Diamonds

*** RIVER *** King of SpadesKing of Clubs9 of Diamonds4 of Diamonds8 of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

AnaBooola: shows 7 of SpadesJack of Hearts (a pair of Kings)

8ball99: shows Queen of ClubsQueen of Spades (two pair, Kings and Queens)

8ball99 collected 4740 from side pot

Mouje: shows King of DiamondsQueen of Hearts (three of a kind, Kings)

Mouje collected 15225 from main pot

*** SUMMARY ***

Total pot 19965 Main pot 15225. Side pot 4740. | Rake 0

Board King of SpadesKing of Clubs9 of Diamonds4 of Diamonds8 of Diamonds

Seat 1: ripley folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: 8ball99 showed Queen of ClubsQueen of Spades and won (4740) with two pair, Kings and Queens

Seat 3: craig212121 folded on the Flop

Seat 4: exposabre folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: gottisonson folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: forhisglory8 folded on the Flop

Seat 7: Mouje (button) showed King of DiamondsQueen of Hearts and won (15225) with three of a kind, Kings

Seat 8: sagedecarte (small blind) folded on the Flop

Seat 9: AnaBooola (big blind) showed 7 of SpadesJack of Hearts and lost with a pair of Kings

Lyckades hitte ett till FT för kvällen, denna gången på Stars i deras sena 15k turbo men skeppade in 12bb med AJ för att synas av QQ och vara första man att lämna bortdet för $600.

2 turrar kvar.

Länk till kommentar

Blev en till itm igår i FTPs 100cubed men torskade KJo vs K9s, splittar AK vs AQ för att sedan åka ut mot samma spelare i två händerna innan med A3 vs AJ som 14e tror jag att det var.

Sen bortamatch i handbollen så valde att avstå från spel idag, riktigt skönt! Blev seger med 27-38 även om vi gör en bedrövlig match bortsett från första 10 och sista 10. Mötte riktigt dåligt motstånd med obefintligt försvar och ofarligt anfall (bortsett från inspel till linjen/inspring, det var de faktiskt duktiga på).

Hettade till i vårat, stämningen var inte på topp i mitten av andra när det stod 24-28 och det enda vi gjorde var att slänga bort bollar. Brorsan har hetast temperament av alla, lite lustigt att jag är i stort sett motsatsen. Jag har dock haft 19 år att lära mig hantera det, det har inte övriga i laget.

Fick peta in sju bollar vilket är godkänt men bror min gjorde tio så då är det inte lika godkänt längre.:-(

Ska lägga mig och smygraila lite forumiter för att stilla spelberoendet medan jag käkar och slötittar South Park innan sängdags. Lutar åt grind imorgon, älskar att spelsuget kommit tillbaka och att jag verkligen känner hur jag har utvecklat mitt spel att jag kan börja konkurera mot andra regs om fisken.:-)

Länk till kommentar

Slår upp railen av Eisen i WU och blir genast avundsjuk, kan man få nötigare rail på en söndag när dessa turregrinders egentligen själva borde sitta och nöta?

Tomgus

G8vMy

Kronan

Oh well, jag joinar skaran med lyckoönskningar och tillägnar hela det här inlägget till Eisen!

Länk till kommentar

Here we go again!

FTOPS #12 går av stapeln 03 inatt så det är troligt att jag reggar till 05-06 något om piggheten sitter i. Kanske tar en lugnare kväll och kör kortpass till 00-01 någonting om jag känner att spelet inte flyter på.

Allt på FTP, allt på Stars, allt på Party + iPokers High Roller får det bli ikväll. Tänkte hålla mig till bärbara ikväll så skippar Ongame, Ultimatebet och övriga småklienter för att kunna koppla av lite såhär en måndagkväll. =)

Jag unnade mig ett lugnt löppass det första jag gjorde när jag vaknade, nyttighetlockdownen fortsätter över förväntan. Har även ätit mer senaste dagarna (speciellt igår då jag alltid är noga med att bunkra upp ordentligt innan match) så har förhoppningsvis inte fortsatt rasa i vikt.

Länk till kommentar

Kunde inte riktigt hitta viket här.:roll:

J7-hand

Lyckades hitte ett till FT för kvällen, denna gången på Stars i deras sena 15k turbo men skeppade in 12bb med AJ för att synas av QQ och vara första man att lämna bortdet för $600.

2 turrar kvar.

Jag förstår inte :oops: antog missclick men har aldrig lyckats halka från fold->raise

GL ikväll :D

Länk till kommentar

4a i 75f på FTP för $2,5k. Gick in som chiptrea och spelarna på FT imponerade inte direkt men torskade 2/2 flipps och en 40/60 så fick inte gå hela vägen.

Är fortfarande spelsugen men skippar att regga mer, spelar inte riktigt på topp och känner mig seg. Har också 5-6 avsnitt från diverse bra serier att kika på vilket givetvis är en bidragande faktor till avbruten grind.:-)

9 turrar kvar + 2 turbos som kommer ploppa upp närmaste timmen. Usch vad avtrubbad jag känner mig, nu välkomnar jag coolers i alla turrar.

Länk till kommentar

Average på 36k, älskar tunna värdebets.8-) 18 spelare kvar och vi är itm men toppfem får en liten extra bonus.

janluz is at seat 0 with 34,860.

Anabooola is at seat 1 with 123,257.

ducon28 is at seat 2 with 31,071.

F.C.INTER is at seat 3 with 34,232.

FrodoBaggin is at seat 4 with 10,730.

laurent2a is at seat 5 with 31,388.

sizuoka is at seat 6 with 12,745.

Jack. is at seat 8 with 69,032.

rocchette is at seat 9 with 38,078.

The dealer is seat 2.

F.C.INTER posts a blind of 700.

FrodoBaggin posts a blind of 1,400.

janluz posts an ante of 175.

Anabooola posts an ante of 175.

ducon28 posts an ante of 175.

F.C.INTER posts an ante of 175.

FrodoBaggin posts an ante of 175.

laurent2a posts an ante of 175.

sizuoka posts an ante of 175.

Jack. posts an ante of 175.

rocchette posts an ante of 175.

(Anabooola is dealt :Ag::8h:.)

Pre-flop:

laurent2a folds.

sizuoka folds.

Jack. folds.

rocchette folds.

janluz calls for 1,400.

Anabooola raises 2,270.

ducon28 folds.

F.C.INTER folds.

FrodoBaggin folds.

janluz calls for 2,270.

The flop comes

:Qg::Qb::9s:.

janluz checks.

Anabooola bets 5,270.

janluz calls for 5,270.

The turn comes :Qh:.

janluz checks.

Anabooola bets 10,370.

janluz calls for 10,370.

The river comes :3s:.

janluz checks.

Anabooola bets 58,100.

janluz goes all-in for 15,375.

42,725 is pushed back to Anabooola.

Showdown:

Anabooola shows: :Ag::8h:

janluz shows: :Kh::Jh:

Anabooola wins pot (73,045).

Tre mindre turrar kvar för kvällen som jag sitter och slöspelar. Okej med i alla tre men en bit kvar i alla. En av de tre hade jag tänkt vinna, de övriga två kommer jag troligtvis spewa lite i för att testa lite nya spel och grejer som långsiktigt gör mig till en bättre spelare.:-)

Länk till kommentar

Jag förstår inte :oops: antog missclick men har aldrig lyckats halka från fold->raise

GL ikväll :D

Haha, det var givetvis en missclick. Har inställningen att borden poppar upp när det är min tur (eftersom jag trots allt så gott som alltid surfar runt, lägger till låtar i spotify, msnar eller whatever) så skulle klicka på någon länk precis när bordet poppar upp. Händer väldigt sällan så risk vs reward är helt klart på min sida. =)

TY!

Inte om du tänker resa utomlands, dom är STENhårda med helt pass.

Jättetack för att du sa det så att jag slipper stå där med svansen mellan benen. Ska ta tag i det och skaffa nytt genast.

Lycka till ikväll/natt!

Tack, mycket trevligt inlägg. Blir så mycket roligare att skriva även om man får gensvar som dessa, så att man vet att folk läser.

Skön låt också! =)

Jag brukar mest ha mitt pass på krogen :)

Vet inte om du var seriös, men det enda leg jag någonsin använt i mitt liv är just pass. Folk verkar ha en negativ inställning och tycka det är "töntigt" men jag älskar mitt pass eftersom det påminner om så många upplevelser jag varit med om.:-)

Ding! Everest har kval till Live the Dream och idag var det en vanlig $100+9 freeze med 5 paket till live-uttagningen adderade. Gick in med stor CL till FT men torskade två flipps, en AK vs KK och en AK vs T9o så blev lite svettigt på bubblan med 6 pers kvar när shortstackar vann 3-4 all ins som underdogs.

Bubblan sprack till slut och jag kunde slippa sattespelet återgå till det spel som jag känner mig tryggast med, vanlig turneringspoker. Kunde börja spela ut CL som kunnat leka med mig på bubblan eftersom jag inte kunde spjärna emot, var skönt att ge igen måste jag säga.:-) Spelarna höll ingen direkt högre klass och många använde pottknappen som standardraise pre. Gick till sist vinnande ur striden så inte nog med en plats till live-uttagningen fick jag $6,6k också vilket gör att det blev en trevlig grön turneringskväll trots att jag verkligen inte spelade på topp större delen av kvällen och spelade ett mycket kortare pass än normalt. =)

Ska avnjuta ett avsnitt Dexter nu och försöka få mig lite sömn efter det. Ska överväga hur hårt jag ska satsa på att plocka på mig det där sponsorkontraktet. Rent spelmässigt borde jag ligga i toppskiktet med tanke på hur 90%+ av turneringsspelarna jag möter på Everest är i stort behov av pokerlektioner. Övriga kriterier måste jag dock studera, minns att jag vann ett paket till brorsan förra gången Everest körde den här promon och då var det mycket annat än pokerkunnande som krävdes för att bli uttagen. Min engelska är inte den bästa och har fortfarande inte helt kommit bort från blygheten jag levt med under hela min uppväxt, men ett försök är det ändå värt. Alltid roligt med nya utmaningar!:-D

Nåväl, ska läsa på lite mer imorgon och hoppas på stöd från er forumiter om det är något jag behöver hjälp med.:-)

Den här låten fanns inte på youtube så får köra på en spotifylänk:

Länk till kommentar