XaaL Postad 25 Juni , 2008 Rapport Postad 25 Juni , 2008 Jag fick ett erbjudande av CarlosPoker som gick ut på att man skulle skapa ett Moneybookers account och sen skicka in pengar där för sedan att få en viss summa €. Sedan skulle man skicka in pengar på Carlos från moneybookers och då få en bonus på Carlos. Jag körde på det och tänkte nu skicka in pengarna men jag fattar inte riktigt hur insättningsmetoden "Nordea Solo" fungerar. Det står att det alternativet ska vara instant, noll väntetid, men vad är det för något egentligen? Någon som har använt det och kan förklara? F.ö så har jag självklart ett Nordea konto som jag ska skicka pengarna från. Men Nordea Solo har jag aldrig hört talas om ... har jag bara missat det nånstans? Förklara om du vet.. Citera
bijou Postad 25 Juni , 2008 Rapport Postad 25 Juni , 2008 visste inte att du var blond män. Nordea Solo är internettjänsten, tror du måste abonera på den tjänsten och få engskoder. Snälla pma ditt nick vill verkligen veta om jag bustat dig ngt. lately:) Citera
XaaL Postad 25 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2008 visste inte att du var blond män. Nordea Solo är internettjänsten, tror du måste abonera på den tjänsten och få engskoder. Snälla pma ditt nick vill verkligen veta om jag bustat dig ngt. lately:) Nä, haha inte är jag blond! Haha det är så det ligger till alltså ! Bra bra.. skickar ett pm, kanske kanske att du får nicket Citera
Recommended Posts