AdslVerbe Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Halloj ! Jag har av misstag råkat kryssa i rutan för automatisk inloggning i på en iPoker-klient vilket betyder att jag aldrig behöver skriva in mitt lösenord. Detta är naturligtvis INTE särskilt bra. Nån som vet hur jag återställer detta faktum? Som det är nu så loggas jag alltså in helt automatiskt utan att ens se inloggningsfönstret. Så jag får därför inte möjlighet att avmarkera kryssrutan. Någon som vet hur jag åtgärdar detta? Citera
4queens Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Det går ju alltid att installera om klienten men det kanske är en onödig väg att gå ? Citera
jepep Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 gå i in options, där kan du kryssa ur auto login Citera
Povi Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Du måste gå in på ett bord och sedan öppna options så finns "auto login" högst upp typ Citera
Recommended Posts