Gå till innehåll

script för att få pokertracker att funka med mindre sida


zizacon

Recommended Posts

Jag har spelar på en mindre sida som inte fungerar med pokertracker. Det är bra spel osv så jag vill helst inte byta utan tänkte mig om det går att koda ett script som får handhistoriken från den här sidan kompatibel med pokertracker. Samt något som samlar in HH's eftersom de inte lagras på datorn.

 

Tänkte mest höra med er kunniga om det alls är möjligt eller väldigt omständigt och hur man i så fall hittar en smidigare lösning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelar på en mindre sida som inte fungerar med pokertracker. Det är bra spel osv så jag vill helst inte byta utan tänkte mig om det går att koda ett script som får handhistoriken från den här sidan kompatibel med pokertracker. Samt något som samlar in HH's eftersom de inte lagras på datorn.

 

Tänkte mest höra med er kunniga om det alls är möjligt eller väldigt omständigt och hur man i så fall hittar en smidigare lösning.

 

Ja, rent spontant låter det som ett lite större projekt, speciellt om det är som du skriver, att handhistoriken inte lagras på disk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du programmera så vet du vad som måste göras och att det är kanske en dags jobb eller mer för att få till det så det funkar stabilt. Har du ingen kunskap i programmering är det så gott som omöjligt utan hjälp.

 

Om nån bygger det där på EN DAG och det fungerar, så kan jag förmodligen erbjuda ett mycket högavlönat jobb som programmerare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...