Gå till innehåll

1000 kr på Tyskarna, vilken site?


Recommended Posts

Jag är ny på detta med sportsbetting men tänkte spela 1000 kr på att tyskland slår turkarna.

 

Finns det någon sida man kan erhålla någon signup-bonus som inte är omöjlig att knäcka?

 

Jag vill sätta mina 1000 kr, ta ut hela rasket och då i bästa fall ha någon bonus jag kan fortsätta spela med.

 

Aja, var ska jag spela?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ny på detta med sportsbetting men tänkte spela 1000 kr på att tyskland slår turkarna.

 

Finns det någon sida man kan erhålla någon signup-bonus som inte är omöjlig att knäcka?

 

Jag vill sätta mina 1000 kr, ta ut hela rasket och då i bästa fall ha någon bonus jag kan fortsätta spela med.

 

Aja, var ska jag spela?

 

Varning, jag satsade mot ryssarna och mot turkarna i de senaste matcherna, och det gick då inte bra alls. Fotboll är riggat. Matchen mot tyskland är säkert riggad den också, så den här gången sätter jag pengarna på turkiet, det kan inte gå fel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ny på detta med sportsbetting men tänkte spela 1000 kr på att tyskland slår turkarna.

 

Finns det någon sida man kan erhålla någon signup-bonus som inte är omöjlig att knäcka?

 

Jag vill sätta mina 1000 kr, ta ut hela rasket och då i bästa fall ha någon bonus jag kan fortsätta spela med.

 

Aja, var ska jag spela?

 

Du kan få 2 ggr pengarna av mig . Om du ger mig 6 ggr pengarna på turkiet . Deal ? :)

 

Ett tips Spela istället Ryssland som vinnare av EM , Eller spela på att både ryssland och turkiet vinner sina semfinaler. Mkt mer värde och det lär gå in så det inte är sant :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bästa du kan få är 1.5 på tyskarna enligt betbrain. Jag skulle rekomendera Betfair, vet dock inte hur det ligger till med signup bonusar där, men passa på att signa upp med någon rakeback deal om du får för dig att börja spela poker där i framtiden.

Personligen fick jag ynka 300 för 300 på Betfair. Dock tycker jag att dom genomgående verkar ge bäst odds och verkar vara en riktigt bra sida. Sportsbetar dock endast på skoj och har ingen större erfarenhet i branschen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan få 2 ggr pengarna av mig . Om du ger mig 6 ggr pengarna på turkiet . Deal ? :)

 

Ett tips Spela istället Ryssland som vinnare av EM , Eller spela på att både ryssland och turkiet vinner sina semfinaler. Mkt mer värde och det lär gå in så det inte är sant :)

 

Är också intresserad av detta. Är det seriöst så PM:a.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan få 2 ggr pengarna av mig . Om du ger mig 6 ggr pengarna på turkiet . Deal ? :)

 

Ett tips Spela istället Ryssland som vinnare av EM , Eller spela på att både ryssland och turkiet vinner sina semfinaler. Mkt mer värde och det lär gå in så det inte är sant :)

 

Bra spel när man får runt 8,5 på Betfair på turkiet (=

 

Edit: fan (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror själv tyskland vinner med 3-1 podolski x2 och ballack x1 sen tror jag att tyskland leder första halvlek.

 

Synd att de flesta bolag med bonusar kräver spel på MINST 1.5 och tyskarna ligger inte över 1.45 på de ställena där det finns bra bonusar.

 

Sen tror jag Spanien - Ryssland blir ett jätte X med Spanien som vinnare efter förlängning, tror David Villa kommer få ytor som gynnar honom i första övertids kvarten!

 

Detta med Svenska Spels odds så är dom inte så dåliga längre dom ligger även bättre än många sajter gör nu, spelar på ett 10 tal sajter just nu och svenska spel ligger ofta i lod med eller lite högre men det skiljer nästan ingenting faktiskt!

 

Dock så är Svenskaspels "scorecast"riktigt skönt spel hoppas det kommer till nätet snart.

 

Asså du har ju bra bonusar på betway upp till 1000kr men ska du spela på tyskarna får du inte ut den för oddset ligger på tok för lågt dom har minst 1.7. Spela i sånna fall att Tyskarna leder första halvlek eller nåt sånt!

 

Happy betting folks!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns alltså ingen sida där man kan erhålla en liten bonus?

 

Då kör jag nog på SvS, dåligt odds men brukar spela poker där så det blir smidigast tror jag.

 

Om ingen nu kommer på en sida med bonus...

 

Bara du är medveten om att alla dessa 39 bettingsidor har bättre odds... lär ju finnas bonus på samtliga.... http://www.betbrain.com/oddsDetail/Germany-Turkey/eventId/125207839/betTypeId/43/scopeId/2/site/0

 

det finns dessutom div tradingsidor som Betfair, alla betalar bättre än ss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär ligger det till , Jag är Banken dvs , Blir det kryss vinner jag . Efter 90 min . Alla som har satsat på Tyskland respektive Turkiet dör . :) Eller tvärtom osv. Deal ?

 

2.0 på Tyskland , 4.0 på kryss , Turkiet 10.0 (Eftersom Betfair erbjöd sump odds på turkarna till 8.5 ggr pengarna så för jag höja detta lite mer :) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...