E.H. Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Låt mig börja med att jag hatar Everest! Låt mig fortsätta med att jag älskar Everest! 2 funderingar från undertecknad. Har ni några funderingar på att byta valuta? Mycket fransmän. Mycket tyskar. Varför inte euro istället för en krigsfinansierande dollar? Varför inte någon pokerforumtävling? SP?Antal raked hands? Eller någon annat? Jag förstår att du inte är ansvarig för SummitPoint-shop och liknande. Men fortsätt med en glad atittyd trots diverse neagitiva pokerplayers. Så kom igen ! Lite positiva takter från en positiv svensk representant från Everest och positiva takter från en minoritet svenska spelare! Its a absurd site! We are absurd players! WE LOVE EVEREST! Citera
SOLDforFOOD Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Alla är vi fransmän på Everest imo imo. Citera
EverestPoker Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Tack för din feedback! Jag har tyvärr ingen info gällande ett eventuellt byte av valuta. Självklart ska vi fixa en bra tävling! Ge mig konkreta förslag på tävlingar som ni vill se här på Pokerforum under sommaren. Låt mig börja med att jag hatar Everest!Låt mig fortsätta med att jag älskar Everest! 2 funderingar från undertecknad. Har ni några funderingar på att byta valuta? Mycket fransmän. Mycket tyskar. Varför inte euro istället för en krigsfinansierande dollar? Varför inte någon pokerforumtävling? SP?Antal raked hands? Eller någon annat? Jag förstår att du inte är ansvarig för SummitPoint-shop och liknande. Men fortsätt med en glad atittyd trots diverse neagitiva pokerplayers. Så kom igen ! Lite positiva takter från en positiv svensk representant från Everest och positiva takter från en minoritet svenska spelare! Its a absurd site! We are absurd players! WE LOVE EVEREST! Citera
zzpike Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Låt mig börja med att jag hatar Everest!Låt mig fortsätta med att jag älskar Everest! 2 funderingar från undertecknad. Har ni några funderingar på att byta valuta? Mycket fransmän. Mycket tyskar. Varför inte euro istället för en krigsfinansierande dollar? Varför inte någon pokerforumtävling? SP?Antal raked hands? Eller någon annat? Jag förstår att du inte är ansvarig för SummitPoint-shop och liknande. Men fortsätt med en glad atittyd trots diverse neagitiva pokerplayers. Så kom igen ! Lite positiva takter från en positiv svensk representant från Everest och positiva takter från en minoritet svenska spelare! Its a absurd site! We are absurd players! WE LOVE EVEREST! Varför vill spela med euro? Då blir ju raken satans hög. Tycker dety är svårt o slå raken redan som det är.. Citera
Partyjack Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Varför vill spela med euro? Då blir ju raken satans hög.Tycker dety är svårt o slå raken redan som det är.. huh??? Citera
MikeTime Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Tycker det är svårt o slå raken redan som det är.. Hmm, är det inte de andra spelarna du har problem att slå? Citera
Matfrid Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 huh??? Han menar, skulle jag tro, att på de flesta (eller alla?) ställen som har ett val av valuta eller gått över till euro, så har maxrake stigit med kvoten av valutakurserna €/$. Detsamma gäller de t ex på cryptologic som har £ Citera
Burning Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Han menar, skulle jag tro, att på de flesta (eller alla?) ställen som har ett val av valuta eller gått över till euro, så har maxrake stigit med kvoten av valutakurserna €/$. Detsamma gäller de t ex på cryptologic som har £ Må så vara men om euron går bättre mot kronan än dollarn är det fördelaktigt att använda euron för en svensk. Dessutom är det en valuta som är stabilare än dollarn. Citera
Recommended Posts