nobero Postad 17 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2009 Kul med egypten! Jag åker idag också med min flickvän Var ska du? Aha kul:-) .. Jo det var riktigt bra, var i Hurghada hade all inclusive och bodde på Sunrise Holiday Resort ett 4 stjärnigt hotell. Vart skall ni bo? Hoppas ni också får ett underbart väder8-) Citera
Hittapengarna Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 Ah okey! Vi ska till Sharm el Sheik på all inclusive grej också Så de blir kul! Hur var värmen? Något man borde tänka på? Citera
nobero Postad 17 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2009 Ah okey! Vi ska till Sharm el Sheik på all inclusive grej också Så de blir kul! Hur var värmen? Något man borde tänka på? Okej gött. Sharm är mycket bättre/finare och har mkt bättre snorklings vatten en Hurghada. Så det blir nog en bra semester. Tänk på att hela tiden tvätta händerna, gå till dom bättre restaurangerna om ni funderar på att äta ute ngn dag. Egypten är nämnligen känt för att turister bli magsjuka m.m. Men skräms inte över det! njuut8-) Vissa dock inte svaghet mot försäljarna:lol:.. Du fattar när du kommer dit. Man blir riktigt trött och arg på dom efter en veckas tjöt. Tänk också på att göra upp pris med taxichaförerna innan ni åker med dom. Ha nu en bra semester;-) Citera
Benny_81 Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 Ah okey! Vi ska till Sharm el Sheik på all inclusive grej också Så de blir kul! Hur var värmen? Något man borde tänka på? Som nobero nämnde.. magsjuka. Jag har varit magsjuk en gång i mitt vuxna liv och då satt jag på en buss i Sahara(i egypten) och vi åkte förbi en skylt: "500 km to next stop" Jag fick också medicin av en inhemsk läkare. Men inget hjälpte och jag måde skit. Dock så var en en herre på långt över 80 år med på resan. Han var första gången i egypten på 50-talet Han gav mig iaf 2 piller och sa "ta det här så blir det bra." Efter någon timme var jag frisk och jag hade då varit rejält dålig i flera dagar. Om det var en slump eller om han gav mig någon dundermedicin får jag aldrig veta Citera
Recommended Posts