ValdemarOlsson Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Har länge funderat på att gå över från s&g till cashgame. Även om man alltid har plussat betydligt mer på s&g än cash (kanske för att det är mycket lättare ) så vill jag ändå börja med cash istället då det känns mer som "riktig" poker. Är lite trött på allt detta PF all-in spelet som finns i s&g. Hur som helst, känner att jag skulle behöva något prog. för att kunna analysera mitt cashgame bättre. Gör själv egna analyser och för alltid statistik över resultat och nerlagt tid osv. Men tycker inte att det är tillräckligt för att fylla lyckorna (går plus som det är men alldeles för lite). Tipsa om program som uppfyller: 1. B2B stödjer programmet 2. Programmet är gratis (för optimistiskt?) Citera
sulla Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Har länge funderat på att gå över från s&g till cashgame.Även om man alltid har plussat betydligt mer på s&g än cash (kanske för att det är mycket lättare ) så vill jag ändå börja med cash istället då det känns mer som "riktig" poker. Är lite trött på allt detta PF all-in spelet som finns i s&g. Hur som helst, känner att jag skulle behöva något prog. för att kunna analysera mitt cashgame bättre. Gör själv egna analyser och för alltid statistik över resultat och nerlagt tid osv. Men tycker inte att det är tillräckligt för att fylla lyckorna (går plus som det är men alldeles för lite). Tipsa om program som uppfyller: 1. B2B stödjer programmet 2. Programmet är gratis (för optimistiskt?) Pokeroffice? Pokertracker? Finns ju massvis att läsa om dem här. Kolla om de stödjer b2b, gratis bra program lär du inte hitta förutom pokerstove som kan vara hjälp ibland. Citera
PsychicIor Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Pokertracker 3 är ju gratis i nån månad om du laddar ner det. Sen får man väl dega en slant för det. Men är inte så mkt om man ser till sammanhanget. I gratisfunktionen är det vissa saker som inte funkar, men det är tableselection o lite grejer som du inte behöver i början troligen. Huden tex funkar precis som vanligt. Bra gratisprogram tror jag inte du hittar nånstans förutom ovan nämnda pokerstove. Citera
Burning Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Pokertracker 3 funkar inte till B2B än. Ett tips är att du köper Pokertracker 3 och därmed får Pokertracker 2 på köpet. Sen när de lag till stöd för B2B i Pokertracker 3 så är det bara att byta. Sök runt lite på forumet så hittar du info om Pokertracker. Citera
Recommended Posts