thefman Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Men rounders är knappast samma sak bara för att 5 av 10 kan vinna vid finalbordet. oj det har jag missat. aldrig spelat lägre än sista Citera
znajk Postad 11 Juli , 2008 Rapport Postad 11 Juli , 2008 Finns på Ongame nu oxå, "Double or Nothing" heter dom. Tänkte testa å lira lite men det verkar vara lite dålig trafik på dom, så kom å spela med mig! Citera
overmuch Postad 11 Juli , 2008 Rapport Postad 11 Juli , 2008 Boss har sådana oxå.... Coolers kallas dom Citera
Ezkash Postad 14 Juli , 2008 Rapport Postad 14 Juli , 2008 Nån som kan reglerna? Jag och en snubbe till var jättekorta o hade exakt lika mkt, den tredje snubben vann potten o jag dömdes som sexa o den andra kortisen femma bara för att han satt innan mig... Är det korrekt enligt reglerna? Citera
Haslo Postad 14 Juli , 2008 Rapport Postad 14 Juli , 2008 Nån som kan reglerna? Jag och en snubbe till var jättekorta o hade exakt lika mkt, den tredje snubben vann potten o jag dömdes som sexa o den andra kortisen femma bara för att han satt innan mig... Är det korrekt enligt reglerna? Haha, jag och en kompis diskutera just det där igår. Vi kom fram till att den som bedöms 6a ska göra ett supportärende Citera
vilhelm83 Postad 22 Juli , 2008 Rapport Postad 22 Juli , 2008 Hur går det för er i "Double or Nothing"? Lyckats hamna i pengarna 67% av gångerna (ca 300 SnG på $20 nivå), så går plus iaf... Citera
Recommended Posts