ludvvig Postad 18 Juni , 2008 Rapport Share Postad 18 Juni , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 18 Juni , 2008 Rapport Share Postad 18 Juni , 2008 Gott att se denna dagbok som kommer att följas dagligen Blir GRYMT besviken om du tiltar/skottar efter allt vårt snack om dessa grejer så håll i det stenhårt nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Då får man önska ett stort lycka till. Om du lyckas hålla dina mål och allt går fint så kanske jag kan ställa upp med kapital någon gång i framtiden. Hojta bara till om det skulle behövas, behöver bara se lite fina resultat först Du vet ju hur mina stejkningar har gått. Bottomline: Stort lycka till. Följer dig, lillgrabben! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Disciplin nu man! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Det är inte konstigt att du tiltar som du gör... e ju bara kolla vilka som kommenterar denna dagbok... tiltmasters #1, 2 och 3 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nuttii Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 gl man....fuck t1LT :PP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 19 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 19 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 GL homie. Tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Sjukaste grafen nånsin, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WillPittiu Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Lycka till Ludvvig, ska följa dig lite...vilken jävla graf då, värsta jag sett:-D , men å andra sidan plussade du bra innan raset. lycka till!! /hajfisken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Lycka till fisk! Kan även rekomendera boken "your worst poker enemy". Tråkig läsning men riktigt nyttig. Bra läsning om du har svårt att hantera bad streaks. tror på dig, vilket site blir det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Tack mate! Får höra av mig för att se hur man slaktar low-limit Kan te sig rätt sick...ska försöka hålla samma ptBB som du har haft...blir svårt men! Nya förutsättningar i och med ett snack jag hade med min coach precis. Istället för 15k händer kommer det bli 40k händer och ENBART nl50...huga mig... Detta blir ett riktigt jävla test och jag har som mål att klarar detta under sommaren. Jag vet inte riktigt hur mycket tid jag har att spela i sommar, men jag ska göra mitt bästa för att få in några timmar i veckan. Det blir lite skillnad att spela nl50 istället för nl500 och jag lär verkligen justera mitt spel enormt. Någon som har erfarenhet och som kan säga om det verkligen enbart är grind och ABC-poker eller om man kan köra lite barrels osv? Börjar förhoppningsvis lira på lördag! Trevlig midsommar på Er. Den bilden jag har fått av NL50 är att det är toknits och tokidioter ungefär. Skaffa PT3 om du inte reda har det och höj nitsen med typ any2 i blindsen och isolera fiskarna. Borde räcka för att krossa nivån i princip Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Ta det lungt bara, jag tror att resultatmål är dåliga ambitionsmål och mål på hur mycket tid du ska lägga för att spela / utvecklas är däremot jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 20 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 20 Juni , 2008 Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 Det enda jag inte fattar e att du inte sätter in $1500 själv, behåller all vinst och kör efter samma regler... Och tänk inte ens tanken på att göra ngra fancy moves på NL50... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 20 Juni , 2008 Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 Lycka till fisk! Kan även rekomendera boken "your worst poker enemy". Tråkig läsning men riktigt nyttig. Bra läsning om du har svårt att hantera bad streaks. tror på dig, vilket site blir det? +1 Rekomenderar även "The Poker Mindset", samma tema och bra skriven. Instämmer med Illvilja, inget fancy nu... tålamod. Många profiler på PF som redan kommenterat, känns som man har höga krav på sig nu...usch, ska verkligen klara detta! =) Skitbra bromskloss när/om du får för dig att idiotskotta igen. Hoppas verkligen du klarar detta galant gogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 20 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 20 Juni , 2008 Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 Det enda jag inte fattar e att du inte sätter in $1500 själv, behåller all vinst och kör efter samma regler... Och tänk inte ens tanken på att göra ngra fancy moves på NL50... Verkligen! Problemet är dock att om han skulle göra detta så skulle han inte spela NL50. Troligen slulle det bli nl5000 HU efter ett loosat inköp på nl50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 Juni , 2008 Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 Nej, det är just det. Nu har jag ett ansvar inför någon och det kan jag behöva. Ska få pengarna idag på kontot så blir kanske heldagsgrinden imorgon om jag lyckas bestämma mig var jag ska spela. Har ju precis flyttat och inte kommit iordningen riktigt ännu med en dataplats och liknande...måste lösas! Lugnt mannen detta fixar du Gör armhävningar om du börjar tilta, du anar inte hur många du klarar när du är tiltad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 Juni , 2008 Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 Lycka till med at hålla tilten borta. Spelet behöver du inte lyckönskningar för. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts