Albert Postad 22 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2008 Vilken är din största pokerframgång, och vilket är ditt största nederlag inom poker? Att jag började. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 22 Juni , 2008 Rapport Share Postad 22 Juni , 2008 Albert för mod amirite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 22 Juni , 2008 Rapport Share Postad 22 Juni , 2008 Inte ens en brunn kan du leverera hela vägen. Och du trodde du kunde bli rik på poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 22 Juni , 2008 Rapport Share Postad 22 Juni , 2008 Och du trodde du kunde bli rik på poker Trodde du verkligen att du kunde tjäna pengar i det långa loppet på poker albert? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 23 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Inte ens en brunn kan du leverera hela vägen. Och du trodde du kunde bli rik på poker Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 23 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Trodde du verkligen att du kunde tjäna pengar i det långa loppet på poker albert? Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 * Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja? Jag väljer döden. Hur motiverar du detta? Låter helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 23 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 * Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja? Jag väljer döden. Hur motiverar du detta? Låter helt sjukt Det är väl fjantigt att vilja slå forumanvändare och skriva ut det. Sånt skapar bara dålig stämning, men givetvis så skulle jag välja att örfila någon på forumet framför döden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Vafalls?! Redan slut på frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Vafalls?! Redan slut på frågor? ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Blev det något gallerskak för incidenten då du flög på ett par poliser och deras bil eller för kärringen du rånade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Blev det något gallerskak för incidenten då du flög på ett par poliser och deras bil eller för kärringen du rånade? Solo böter. Det där med kärringen måste du blanda ihop med dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Vad har du ägnat ditt liv till sedan wellen var igång sist? Vad är typiskt Albert? Berätta något djupt om dig själv. Spelar du någon poker numera, stakes, spel etc? Vad tycker du om Judar? Husdjur? Poliser? Gatstenar? Kommunister? Fotbollsspelare? Liberalister? Diktatorer? Shahin86? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Vilka nivåer spelade du som högst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Solo böter. Det där med kärringen måste du blanda ihop med dig själv. Hm, kanske blandar ihop dig med någon annan. Har något svagt minne över att du blev helt förtvivlad för att det blev konsekvenser av att du blåst en gammal tant på hennes pension vid något köp eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Om jag påstår att du är en person som ofta och gärna ger dig in på projekt av olika slag men har svårt att fullfölja dem, hur bra readingskills har jag på 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 25 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 Om jag påstår att du är en person som ofta och gärna ger dig in på projekt av olika slag men har svårt att fullfölja dem, hur bra readingskills har jag på 1-10? Dåliga skillz, men syftar du på att jag hoppade av båten med bögen så, visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts