zoom840 Postad 16 Juni , 2008 Rapport Postad 16 Juni , 2008 Nån annan som haft problem med att komma in på stackback.com? Inte kommit in på sidan på flera dagar. Ger mig fan på att dom gått i konkurs eller nåt nu när man äntligen fixat rakeback Citera
slaskpoker Postad 16 Juni , 2008 Rapport Postad 16 Juni , 2008 har inte de typ jättedålig rejkback ändå? Citera
zoom840 Postad 16 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2008 Hm jag har inte så stor erfarenhet av rb. Men på full tilt ger dom 27%, tycker det verkar vara samma som på många andra sidor (om man spelar på full tilt alltså). Eller finns det bättre altenativ? Citera
zoom840 Postad 16 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2008 Vad i ***, fortfarande nere. Vad är det som händer stackback? Citera
Avlon81 Postad 16 Juni , 2008 Rapport Postad 16 Juni , 2008 jag maila dom i fredags men det kom inte fram. har du testat att maila ? Citera
StackBack Postad 16 Juni , 2008 Rapport Postad 16 Juni , 2008 Siden er oppe igjen. Har den vært nede i helgen også? Jeg har brukt siden flere ganger i løpet av helgen, uten å ha merket at den har vært nede. Uannsett, så er alt tilbake til det normale. Beklager feilen. Citera
zoom840 Postad 16 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2008 Nej har inte mailat sen sidan "gick ner". Har ingen mailadress till dom heller utan att komma in på sidan =P Tycker detta är lite skumt. Om dom gör nåt underhåll eller har problem med servrarna är det iaf oproffsigt att inte skriva det t ex här i forumet Citera
zoom840 Postad 16 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2008 Har den vært nede i helgen også? Jeg har brukt siden flere ganger i løpet av helgen, uten å ha merket at den har vært nede. Uannsett, så er alt tilbake til det normale. Beklager feilen. Det var precis. Skönt att ni är tillbaka, blev nästan orolig för mig rakeback lol Jag försöka komma in på sidan 2-3 gånger i helgen men då fungerade det inte. Bra att in är uppe igen iaf! Citera
Recommended Posts