Gå till innehåll

Svenska Spel KONFISKERAR spelarnas pengar


Recommended Posts

Alltså, jag ser inte vari det sunda skulle ligga i det - låt oss säga bestridda - förnuftet att bojkotta SvS. Om man nu sportsbetar seriöst så låter det långt mycket mer förnuftigt att spela på de bästa odds som marknaden erbjuder.

 

Om SvS på vissa objekt ger bättre odds än marknaden i övrigt, så ligger det absolut i spelarnas intresse att spela på det objektet.

 

Jag ser verkligen inte vad det skulle tjäna till för en sån som Hatten att bojkotta SvS.

 

Enkelt: Förlorande spelare bör bojkotta och inte spela på SvS. Vinnande spelare som kan utnyttja överodds bör spela och gula monopolet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om Portugal hade 1.4 i odds som gruppvinnare fram till och med idag är det ett uppenbart felsatt odds. Att betala ut 1.4 ggr pengarna på ett spel som bör ge runt 1.01(?) vore ganska galet det med. Om du däremot spelade till oddset 1.4 innan matchomgång två för den gruppen bör de betala ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om Portugal hade 1.4 i odds som gruppvinnare fram till och med idag är det ett uppenbart felsatt odds. Att betala ut 1.4 ggr pengarna på ett spel som bör ge runt 1.01(?) vore ganska galet det med. Om du däremot spelade till oddset 1.4 innan matchomgång två för den gruppen bör de betala ut.

 

Då kan man ju vända på det och säga att spelbolaget ska inte ta insatsen för spel där någon spelat på alldeles för låga odds mot vad oddsen borde vara?

 

Exempelvis, betalar Svenska Spel tillbaka insatsen för de som spelade livespel i halvlek att Zlatan Ibrahimovic skulle göra mål i andra halvlek igår?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det spelarnas fel att de utnyttjar att någon gjort ett misstag?

 

Hela saken med sportsbetting är att hitta överodds, nu var det 1,40 istället för det rätta, 1,04. Om jag får igenom mitt spel så tycker jag det är väldigt konstigt att de kan frysa min vinst för att de gjort fel..

 

Pinsamt värre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...