MoonKenny Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Jag ska till vegas nästa vecka och blir borta en månad. Eftersom jag mestadels spelar på Ipoker undrar jag om det på något sätt går att undkomma "spärren" som dem använder med IP:n som loggar in från US? Något program eller liknande? TY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 relakks! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mard1491911025 Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Tror nog att sajten kan hjälpa dig med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MoonKenny Postad 15 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 relakks! TYTYTY, Ur far to kind! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 TYTYTY, Ur far to kind! Finns det en spärr verkligen? Inte bara att man inte kan signa upp med US-adress då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MoonKenny Postad 15 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 Nej det finns en spärr . Man kan inte sätta sig ner på bordet. Det kommer upp ett meddelade om att du befinner dig på en IPadress som inte är giltig eller nåt liknande. Har testat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Nej det finns en spärr . Man kan inte sätta sig ner på bordet. Det kommer upp ett meddelade om att du befinner dig på en IPadress som inte är giltig eller nåt liknande. Har testat Finns spärren på Ongame också? Några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bumbiii Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Finns spärren på Ongame också? Några fler? Kan i alla fall säga att spärren finns på ongame, några andra har jag inte provat utan körde vidare på FTP eftersom jag visste att det skulle funka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts