Gå till innehåll

LAPT Uruguay - Punta del Este


pokerhenke

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Min plan är att spela, och jag valde att lira SnG steps. Detta var nog dock inte så smart, då jag nu sitter med en $2100 ticket till step6 utan att det ens varit nära att den ska fyllas så det kan bli spel.

 

Har vunnit några steps och tänkte spela, men det är inte lätt att ta sig dit. Min plan var att flyga till NYC efteråt också, trodde inte det var så lång resa... Visade sig att Stockholm - MonteVideo tar ca 20 timmar, och samma sak gäller för MonteVideo - NYC :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har vunnit några steps och tänkte spela, men det är inte lätt att ta sig dit.

 

Ahh. Då har det med andra ord gått några step6 iallafall. Har aldrig sett dom köras ens. Men lite ovärt att sitta 6 timmar framför datorn för att få se hela 4 personer anmälda till turneringen (som mest).

 

Min plan var att flyga till NYC efteråt också, trodde inte det var så lång resa... Visade sig att Stockholm - MonteVideo tar ca 20 timmar, och samma sak gäller för MonteVideo - NYC :(

 

Jo, men samtidigt känns det sjukt kul att få möjlighet att åka till ett ställe man troligtvis aldrig skulle åkt till annars. Kan vara värt 40 timmars tristess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jag ska åka på denna turre. Ska till USA på onsdag dock så jag flyger därifrån direkt till Uruguay sen. Skickar ut lite PMs till er som skrivit att ni ska åka och tar gärna emot PMs från andra som ska dit då jag är intresserad av sällskap. Pallar inte precis vara helt ensam i ett land som Uruguay. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...