Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

på nått sätt var jag inte bakis igår och inte heller idag. blir typ orolig över hur bra jag mår atm. och då var jag nog rätt glad igår. fick berättat av syrran att jag nära 5 tiden hade tyckt det var en bra ide att skrämma henne, halloween och allt, så jag ställer mig och skriker allt jag kan utanför hennes fönster och bankar allt jag kan på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För sjukt att editera bort i lägget shahin. Hoppas det inte var pga min kommentar som var onödig, är man full och läser från iPhone kan det lätt bli så:(

 

ähh var mest bara att det här inte är forumet för det. ska framöver hålla mig på kiss och bajs nivå.

 

ska iväg och köpa en mac dator... vet ej om jag ska ta 15 eller 17 inch. vill ha den som en dator jag kan grinda på om jag vill hos emil och utomlands.. se film och så.

 

vet att datorn är nöt då jag lekt med den hemma hos ante och så.. verkar helt sjukt bra.. osäker på storleken bara:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faktiskt den största minnesluckan nånsin tror jag. Tror det var rödvinet som gjorde det, för var inte sådär grisfull som man kan vara ibland. Om någon minns kan den ju berätta lite hur man betedde sig igår. Har kvar typ alla pengar, så kan inte ha åkt på många flipptorskar. Positivt iaf...

 

Ska till Råttis nu. Hoppas AIK fotboll och hockey fortsätter rida på den mikroskopiska framgångsvågen man är i nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ähh var mest bara att det här inte är forumet för det. ska framöver hålla mig på kiss och bajs nivå.

 

ska iväg och köpa en mac dator... vet ej om jag ska ta 15 eller 17 inch. vill ha den som en dator jag kan grinda på om jag vill hos emil och utomlands.. se film och så.

 

vet att datorn är nöt då jag lekt med den hemma hos ante och så.. verkar helt sjukt bra.. osäker på storleken bara:shock:

 

Enda jag har lärt mig av att köpa 10-talet laptops genom åren är att för varje gång jag uppgraderar så blir den mindre och kraftigare. Utvecklingen har ju givetvis gett utrymme för att gå åt det hållet också men det skulle aldrig falla mig in efter min senaste 13" att köpa något över 15" igen.

 

Cpskönt ha en schysst dator, som faktiskt har lite battertid värt nämna trots hyggliga specs (min e ju 1,5 år gammal nu men ändock en core2duo 4gig ram graffakort som fixar sc2 osv.)

 

Jag menar,.. ska jag sitta på en dator en längre stund så är ju stationära > all, och laptopen får fungera som en mycket behändig sak i soffan att slita fram om man skall spela nån cp-fisk som vill onetabla 8 timmar i sträck. Bara mosa in strömsladden och köra touchen medan man kollar nåt sjukt som jersey shore marathon eller så.

 

Ska man nu envisas med o dra o LAN'a hos folk med sin laptop så har han ju en skärm att låna ut(annars e han ju ingen baller.), koppla den i och köra dual eller bara på externa skärmen. Har laptopen i fråga just nu kopplad till en extern skärm här hemmavid, rycker bara lös den om de blir soffläge.

 

stort + i kanten då man reser också, vad folk än säger om 17" "bärbarighet" så är det fortfarande ett stort fult åbäke :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret killerwolf:D!

 

Vart en 15 inch dator för 20.5k. Var extremt sugen på mb air men var nöjd med storleken på min gamla dator så kör vidare på det.

 

Dock sugen på en 13 inch när du frestar med soffgrind och Jersey shore haha. Ser för övrigt fram emot att ha en laptop som inte är glödhet. Blir aldrig mer dell för min del. Fifan. Man ska ju inte känna att det är obehagligt att skriva på laptopen pga det är så cpvarmt :S

 

Nästa dator blir nog 13".

 

Råsunda nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmmh, dells blir rätt varma ;/, men e ju grymma specs i samband med små utrymmen som tvingar dem att bli såna jävla värmeelement, men går att lösa såna ting också om man e lite driftig, typ en sån där laptop hållare, eller en sån där bit plåt som numera brukar sitta på många soffarmstöd and so on.

 

Hoppas du blir nöjd, blir nog en macbook pro 13" eller motsvarande den dagen det blir en ny laptop, kommer nog dras med denna ett tag, nästa inköp är en till stationär heh.

 

glöm inte filmen -_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på nått sätt var jag inte bakis igår och inte heller idag. blir typ orolig över hur bra jag mår atm. och då var jag nog rätt glad igår. fick berättat av syrran att jag nära 5 tiden hade tyckt det var en bra ide att skrämma henne, halloween och allt, så jag ställer mig och skriker allt jag kan utanför hennes fönster och bankar allt jag kan på det.

 

Helt rätt gjort då jag minns att hon vägrade agera fylletaxi :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmmh, dells blir rätt varma ;/, men e ju grymma specs i samband med små utrymmen som tvingar dem att bli såna jävla värmeelement, men går att lösa såna ting också om man e lite driftig, typ en sån där laptop hållare, eller en sån där bit plåt som numera brukar sitta på många soffarmstöd and so on.

 

Hoppas du blir nöjd, blir nog en macbook pro 13" eller motsvarande den dagen det blir en ny laptop, kommer nog dras med denna ett tag, nästa inköp är en till stationär heh.

 

glöm inte filmen -_-

 

du måste köpa macbook air! löjligt hur smal och lätt den var :shock:

 

ska hem till polare nu och se den faktiskt! efter att du hade skrivit att jag borde se på filmen skrev min äldre namnbroder herr.shahin86 att jag definitivt borde se filmen

 

ser fram emot det :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För en gångs skull har man dom två senaste veckorna inte mått skit som AIKare. Megaglad nu. Verkar ha vänt för Liverpool också. Hockey imorrn, och derby på torsdag. Fortsätt rida på vågen nu ffs...

 

Ajuste, e ju fan derby på torsdag. Tajmar in när man e hemma men lär väl inte finnas några biljetter kvar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såhär slutar jag dagens session :)

 

sånna kungar på ongame att det är löjligt.. men jag kan inte vinna på NL600. spelar ingen roll vad jag har, hur jag spelar eller vad jag får in det med.

 

vill fan verkligen till malta :cry:

 

***** Hand History for Game 593742208609 ***** (On Game)

$600.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, November 01, 03:50:43 ET 2010

Table Cheyenne (Real Money)

Seat 6 is the button

Seat 9: prong77 ( $585.00 USD )

Seat 3: Lojz ( $694.95 USD )

Seat 4: NYYYANKEE ( $1488.00 USD )

Seat 6: shahin90 ( $600.00 USD )

prong77 posts small blind [$3.00 USD].

Lojz posts big blind [$6.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to shahin89 [ Jd Js ]

NYYYANKEE folds

shahin89 raises [$12.00 USD]

prong77 folds

Lojz raises [$688.95 USD]

shahin89 calls [$588.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 5s, 8d, 2h ]

** Dealing Turn ** [ 7d ]

** Dealing River ** [ Qs ]

Lojz wins $1201.00 USD from main pot

Lojz shows [8s, 7s ]

shahin89 shows [Jd, Js ]

Lojz wins $94.95 USD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min ipokerclient laggar sönder, och tipset jag får av support e att gå in i min brandvägg och öppna några portar. problemet e att jag inte har nån annan brandvägg än den man får med windows, och i den kan jag inte hitta vart man öppnar dessa portar! fml vad ska jag ta mej till...

 

edit: stängde av brandväggen men gick ändå inte så det e säkert inte ens det som e problemet. fml x2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...