Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

bettingen gick som väntat åt skogen, pokern likaså. blablabla.

 

Vankas downswing, antar att jag e värd det efter en halv månads goodrun. ner 1k på två dar. Aja, det svänger i las vegas....

 

blir inge slagg på kontoret inatt, drar hem nu o kollar lite serier, käka lite nattamat och börjaa ladda inför morgondagens toppmatch i allsvenskan(hockey), AIK-Leksand. Nostalgi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutade precis en galen HU mot John, vi spelade 4x NL100 bord för att kunna analysera händerna i efterhand. Blev lite sköna 500BB deep battles och megaaggresivt spel. Båda var seriösa men ingen av oss gillar att folda så det blev ganska krejsy. Jag gick givetvis vinnande, $650. Snack som galen flax och 600$ över min EV avfärdas givetvis med största förakt.

 

I morgon blir det nice, vi får finbesök. Jay och Johns polare Luke kommer upp ifrån Bornmouth. Det ska bli kul, så det blir lite seriöst grind för en gång skull.

 

Har gått bra för mig när jag väl spelat, även om det inte har blivit speciellt många timmar.

 

 

är $19 611 upp på de cirka 5k händer som har spelats, får hoppas att det håller i sig. Kostar att leva här. Ute och käkade en vanlig middag idag som gick på 100£

 

Hur som hellst, grym stad, good times. Jag stortrivs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade sent idag, segat som fan i sängen. Har dock hunnit med att se dexter och californincation. Dexter s03 är sinnessjukt bra(de övriga säsongerna också), fattar inte hur varje avsnitt kan hålla så hög klass.

 

hann även med en grindsession. Plussade 141 dollar på dryga 1k händer, får se om det blir nå mer grind, möjligt att jag glider in till kontoret sent ikväll men förmodligen inte.

 

Nu ska jag käka birger kung med min goda vän Anders och sedan för första gången uppleva ett fullsatt Hovet. Krossa Leksand!

 

Noterbart är att Leksand leder serien överlägset och har gjort 70 mål på 10 matcher. Bra snitt? Sådär....

 

dagens speltips: Steaua Bukarest-Lyon X odds: 3.2, motivering: varför inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade sent idag, segat som fan i sängen. Har dock hunnit med att se dexter och californincation. Dexter s03 är sinnessjukt bra(de övriga säsongerna också), fattar inte hur varje avsnitt kan hålla så hög klass.

 

 

Tycker helt tvärtom om, S01 var grymt S02 ännu bättre men S03 har typ inte levererat nåt! :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FORZA JUVENTUS!

 

CAMPIONI D'ITALIA SIAMO NOI!!

 

Kom igen nu!!! Juventus = real mördare:mrgreen: :mrgreen:

 

ONE TIME LÅT DET HÄR STÅ!! ONE TIME!!

 

 

Hade du skrivit detta tidigare hade jag min röst på dig i er omröstning. Nu filma real till sig en farlig frispark, men Juve vinner denna matchen :) Vilket mål av Del Piero btw!!!

 

edit: 2-1 fuck, men de e chill ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna började ju bra. mohahaha

 

Bayern München - Fiorentina

Ditt spel: 1 ' 1,90

 

Chelsea - Roma

Ditt spel: 1 ' 1,42

 

FC Basel 1893 - Barcelona

Ditt spel: 2 ' 1,44

 

Fenerbahce - Arsenal

Ditt spel: 2 ' 2,05

 

Inter - Anorthosis Famagusta

Ditt spel: 1 ' 1,15

 

Manchester United - Celtic

Ditt spel: 1 ' 1,20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen nu Real!!

 

KROSSA FUSKARNA!

 

Hala Real Madrid!!:D

 

FORZA JUVE ALE ALE ALE!!

 

Kommer inte stå, sorry

 

Say wat?

 

Fakk det står ju

 

You know dis:mrgreen:

 

Hade du skrivit detta tidigare hade jag min röst på dig i er omröstning. Nu filma real till sig en farlig frispark, men Juve vinner denna matchen :) Vilket mål av Del Piero btw!!!

 

edit: 2-1 fuck, men de e chill ;)

 

Är Juventusfan sedan jag minns. Har alltid tyckt om Del Piero så det blev naturligt Juventus. Spelat Malmö FF supporter cup där jag representerade Juventus och försvarade de vackra svartvita färgerna. Varit på tre matcher, är med i Juventus officiella klubb.

 

You know dis:mrgreen:

 

 

FORZA JUVENTUS!

 

--

 

Så underbart. Fan vad undebart. Lite tråkigt nu senaste matcherna i ligan, men fan vad underbart att slå Real Madrid.

 

Blev klart idag att ajg drar iväg med kussen till Rom om en månad för att se Lazio-Roma på plats. Om jag orkar stannar jag kvar extra, åker till florens för att besöka på en kompis sen kanske åka vidare till Turin och se Juvematch. Men nu tänker jag bara ut högt. Åker däremot defintivt till Rom. Har aldrig varit i Rom så det ska bli kul som fan :mrgreen:

 

-

 

FORZA JUVE ALE ALE ALE!!!

SIAMO NOIIIII SIAMO NOIIIIIIII I CAMPIONI D'ITALIA SIAMO NOI!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja leksand! har fixat den på ppv men alla kompisar är där och kollar, de håller så klart på leksand.. du får berätta om stämningen sen niklas!

 

Precis hemkommen från en riktig nostalgitripp. Lite lagom "glad i hågen" efter en brakmiddag på birger kung och ett par pilsner på "Mest kök o bar", begav man sig mot Hovet för lite hockey. Den fd AIKaren, numera hustrumisshandlaren Jan "banan" Huokko har för året valt Leksand som hemadress, och han fick ett minst sagt intressant välkomnande. Då det sällan är populärt att vara en svikare(lämna AIK för pengar) och än mindre populärt att slå sin fru, så fick killen vad han förtjänade. Det sjukaste tifot någonsin bestående av ett antal uppblåsbara kukar, samt ett 20tal inkastade dildos/stafettpinnar satte myror i huvudet på både "Janne" och hans skoterraggarkamrater. Ramsor som "AIK är 1:an, Janne är 2:an" "dildo i röven..." och präglade stämingen och AIK vann ganska komfortabelt med 3-2(stod 3-0 länge). Skönt med vinst och än skönare att Leksand åkte på sin första förlust. Sjukt najs att hockeyn levererar, nu när fotbollen går åt skogen.

 

Fick precis en ny update i racet. Ligger TVÅA, har visst legat på latsidan senaste dagarna. Nån jävla "Magarov" har grindat arslet av sig senaste veckan, sjukt tiltande för mig. Sjukt irriterande att dra in nästa växel samtidigt som man är näst intill utbränd. Aja, skärpning i Kvadrat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...