Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Hemkommen från kiropraktorn för andra gången. Har haft ganska ont idag, men det känns ändå bra. Alla muskler kring bäckenet har typ tvinnat ihop sig, och någon nerv har dessutom hamnat i kläm. Kommer ta ett tag att rehaba, och har fått mängder med stretchövningar, som jag skall göra 3-4 ggr/dag. Det är nu man ångrar att man inte skött om sin kropp, på det sätt som varit nödvändigt under livet. Uppmanar alla att tänka lite på stretching och på sin kropp överlag, för det är fan ingen fest att hamna i den situationen jag är i nu...

 

Kiropraktorn är f.ö hardcore Arsenalsupporter, och lovade att ta i lite extra när jag sa att jag var Liverpoolsupporter. Fick uppleva en jävligt sjuk känsla. Han skulle försöka nå en jävligt svåråtkomlig muskel. Låg på rygg och andades ut, när han trycker in sina fingrar rakt ner i min mage, så att dom nästan går hela vägen igenom kroppen. Riktigt sjukt...

 

Den i magen är sjukt obehaglig.... Den värsta är ju iofs nacken. Varje gång min kirropraktor ska knäcka den tror jag att huvudet ska flyga av.

Körde kirropraktorn den på dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den i magen är sjukt obehaglig.... Den värsta är ju iofs nacken. Varje gång min kirropraktor ska knäcka den tror jag att huvudet ska flyga av.

Körde kirropraktorn den på dig?

 

Jepp. Den är fantastiskt obehaglig. Nackgrejen är vidrig. Han knäckte 2 gånger där. Hade man inte vetat att den kommer är det rätt lugnt, men sekunderna innan, när man vet att han närmar sig knäcket suger...

 

Grillfest med min bostadsförening imorrn. Kan bli riktigt sjukt. Ska bli kul att se vad det är för kufar som bor här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja, möjligt att han kanske får kommentera lite matcher. Jag flipprade över till lite andra matcher i lördags och hörde honom inte iaf. De kör väl inte ens med expertkommentator på "bonus-matcherna" i regel? Hursomhelst, att inte skaffa Viasat om man gillar PL för att man har problem med Bosse, Wenström eller studion är som att vara filmälskare och inte gå på bio för att man tycker att popcornen är för salta på sin lokala biograf.

 

Givetvis har alla de ändå.

Men måste ju få tilta av sig lite över de man inte gillar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja, möjligt att han kanske får kommentera lite matcher. Jag flipprade över till lite andra matcher i lördags och hörde honom inte iaf. De kör väl inte ens med expertkommentator på "bonus-matcherna" i regel? Hursomhelst, att inte skaffa Viasat om man gillar PL för att man har problem med Bosse, Wenström eller studion är som att vara filmälskare och inte gå på bio för att man tycker att popcornen är för salta på sin lokala biograf.

 

Det handlar väl en del om principer. Jag tycker inte om att stödja saker jag inte gillar. Jag förstår verkligen inte vad de ser i honom. De kickade Hysén, även om han inte är bra så är han bra mycket bättre än Bosse. Jag bara väntar på att de kvoterar in idioten Bak i studion också.

 

Sen är det inte några direkta problem att hitta bra streams med bra kommentatorer nuförtiden.

 

Edit: sen är liknelsen med popcorn inte i närheten av samma sak. Är väl inget som säger att du måste köpa popcorn? Visst jag kan muta ljudet och slå över när det är studio. Men då kan jag likväl gå ner till en skränig pub.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Edit: sen är liknelsen med popcorn inte i närheten av samma sak. Är väl inget som säger att du måste köpa popcorn? Visst jag kan muta ljudet och slå över när det är studio. Men då kan jag likväl gå ner till en skränig pub.

 

Okej, det är som att avstå att köpa sina favoritpopcorn som man älskar för att de bytt till en förpackning som man tycker är ful. Hehe, nä nu har jag gjort mitt i den här smått onödiga diskussionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, det är som att avstå att köpa sina favoritpopcorn som man älskar för att de bytt till en förpackning som man tycker är ful. Hehe, nä nu har jag gjort mitt i den här smått onödiga diskussionen.

 

Haha, ja det är ju verkligen samma sak...är väl i så fall bättre att säga att biografen har bestämt sig för att sända alla filmer dubbade till italienska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad sjukt. AIK har valt att stänga av Walid Atta året ut för att han inte skriver på ett nytt kontrakt. Hur kan det vara möjligt? Så länge spelaren är under kontrakt, och ger järnet på träning och match kan man väl inte stänga av honom? Det måste ju ändå vara upp till spelaren att välja om man vill skriva på nytt eller inte. Jag hatar bosmanfall, och hade givetvis önskat att Atta kritade på nytt, för att AIK ska få en liten slant vid ev. försäljning. Tycker dock det här är riktigt sjukt. Jag förstår om man bestraffar spelare för att dom beter sig olämpligt, tar onödiga kort osv. Men det här är bara för sjukt...

 

Tycker dock Backman är en fullgod ersättare, så hyser inga tvivel om att defensiven kommer lösa sig. One time imorgon mot Levski Sofia. Bang Bang Gura!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har väl varit kvartssamtal ;-) Imo borde de stänga av Dulee istället...

 

Klart det varit kvartsamtal, och en stor del av supportrarna anser väl att detta är rätt kalas. Jag trodde bara inte det var möjligt. Visste inte att "inte skriva nytt kontrakt" gick under olämpligt uppträdande. I mina ögon är det sjukt att man kan bli avstängd för en sådan sak...

 

Och varför stänga av Dulee?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han och Hedman har ägnat sig åt betalsex, kanske därför.

 

8-) Han är den "allsvenska stjärnan". Annars håller jag med dig. Konstigt att stänga av honom. Kommer ihåg när de stängde av Kennedy + nån till 03, när bajen var med i guldstriden. Blev dock protester och de fick spela igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...