Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Är ju inte alls samma sak. Låg rankad top100 på managerzone förut men orkade inte med nya spelmotorer hela tiden som ändra förutsättningarna totalt.

 

fantasypremierleague är ju alla spelare i PL. Om nu inte managerzone ändrats jämfört me 10 år sen haha.

 

editz; fan va de kändes som odiskret brag (=

 

Du menar att simulatorn inte är rättvis?, Eller blev dina spelare för gamla att du inte kunde hålla samma klass längre?;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar att simulatorn inte är rättvis?, Eller blev dina spelare för gamla att du inte kunde hålla samma klass längre?;-)

 

Börja med managerzone för en vecka sen medans jag var i småland, allt för att fördriva tid. :P

Är ju ett jäkla evighetprojekt som ny men skoj ändå. Körde när jag var yngre men då hade man ju varken tålamod eller tid att lira det. Annat nu.

Va eheter ditt lag, vi tar en träningsmatch.

Tycker hockeyn är roligare btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar att simulatorn inte är rättvis?, Eller blev dina spelare för gamla att du inte kunde hålla samma klass längre?;-)

 

 

haha nä, hade bra lag, junisar, ungdomar jag betalat överpris för och jävligt mkt deg. Gav bort laget till slut till en polare som chipdumpade lite till sitt lag o tyvärr fick mitt lag avstängt, men han kom till allsvenskan till slut o kom etta eller tvåa där, var rankad etta också. Tycker inte jag var så mycket sämre än honom, så hade en ljus framtid.

 

Simulatorn sög ju, i 3 månader var snabbhet alldeles för övervärderat o passning hade ingen effekt, sen kunde snabbhet bli helt värdelöst o pass var viktigt, jag vet inte om du var så insatt själv för annars borde du ju veta allt det här själv?

 

Var mkt skönare spel när allt var gratis också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha nä, hade bra lag, junisar, ungdomar jag betalat överpris för och jävligt mkt deg. Gav bort laget till slut till en polare som chipdumpade lite till sitt lag o tyvärr fick mitt lag avstängt, men han kom till allsvenskan till slut o kom etta eller tvåa där, var rankad etta också. Tycker inte jag var så mycket sämre än honom, så hade en ljus framtid.

 

Simulatorn sög ju, i 3 månader var snabbhet alldeles för övervärderat o passning hade ingen effekt, sen kunde snabbhet bli helt värdelöst o pass var viktigt, jag vet inte om du var så insatt själv för annars borde du ju veta allt det här själv?

 

Var mkt skönare spel när allt var gratis också.

Haha man blir avstängd direkt vid minsta lilla misstanke om degdumping:D

 

Sant det där, det kommer en massa nya saker som ger semifördelar som de givetvis ska ha en slant för också.... Skickade ett mail till supporten för 4 månader sedan btw, inget svar än, sååååå...

 

 

Det har ju skett några uppdateringar genom åren omss. Alla skills är ju viktiga beroende på vilken position spelaren har, sen att stamina och tacklingar är typ jätteviktigt på varenda position(målvakt exkl.) kan ju diskuteras. Men om det var så många år sedan du lirade så kanske det är värt att titta in igen och känna lite på uppdateringarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börja med managerzone för en vecka sen medans jag var i småland, allt för att fördriva tid. :P

Är ju ett jäkla evighetprojekt som ny men skoj ändå. Körde när jag var yngre men då hade man ju varken tålamod eller tid att lira det. Annat nu.

Va eheter ditt lag, vi tar en träningsmatch.

Tycker hockeyn är roligare btw.

 

Ja, haha sure, har det som ett litet sidoprojekt kan man säga, har bara juniorer förutom ordinarie målvakt som är lite äldre. Så du spöar nog mitt ass även om ditt lag är ganska nytt och orört:-) . Laget betalar alltså nästan inte ut några löner, vilar ihop deg sas, väl uppe i 100-120 miljoner ska jag köpa ihop mig ett superlag, med stålar kvar givetvis så att lönerna kan betalas ut:roll: . Har även ett par riktigt tunga juniorer som trainingcampar hela tiden, allsvensk klass på dem om några säsonger skulle jag tro.

 

Mitt användarnamn är AKTrolbas1, utmana så ska jag iaf försöka utklassa dig:-D

FYI:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har ju skett några uppdateringar genom åren omss. Alla skills är ju viktiga beroende på vilken position spelaren har, sen att stamina och tacklingar är typ jätteviktigt på varenda position(målvakt exkl.) kan ju diskuteras. Men om det var så många år sedan du lirade så kanske det är värt att titta in igen och känna lite på uppdateringarna?

 

Under merparten av tiden jag spelade var alla överens om att teknik inte ens var aktiverat. Passning var det också sisådär med. Det enda som spela roll första åren(t) var tackling och skott. För varje ny simulator blev en av attributen väldigt boostade och resten sämre, man tappade koll på hur man skulle bygga upp sitt lag optimalt. Jag spelade typ 2001-2004. Gjorde nytt konto för 2-3 år sen men orkar inte sätta mig in i det plus att jag jämförde dom nya spelarna med mina gamla o då var det inte så jävla fett o ta sig upp från div 7-8 till div 3 igen.

 

Pokern hade väl också en del i det, var roligare o spela om deg än o spela på låtsas.

Hade ett lag i Frankrikes högstadivision också ett bra tag som kom tvåa, proxys ftw (=

 

Aaanyways, ganska tråkigt samtalsämne för icke berörda, PMa om du har mer teorier angående mina misslyckanden på MZ (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under merparten av tiden jag spelade var alla överens om att teknik inte ens var aktiverat. Passning var det också sisådär med. Det enda som spela roll första åren(t) var tackling och skott. För varje ny simulator blev en av attributen väldigt boostade och resten sämre, man tappade koll på hur man skulle bygga upp sitt lag optimalt. Jag spelade typ 2001-2004. Gjorde nytt konto för 2-3 år sen men orkar inte sätta mig in i det plus att jag jämförde dom nya spelarna med mina gamla o då var det inte så jävla fett o ta sig upp från div 7-8 till div 3 igen.

 

Pokern hade väl också en del i det, var roligare o spela om deg än o spela på låtsas.

Hade ett lag i Frankrikes högstadivision också ett bra tag som kom tvåa, proxys ftw (=

 

Aaanyways, ganska tråkigt samtalsämne för icke berörda, PMa om du har mer teorier angående mina misslyckanden på MZ (=

 

Hehe du har rätt, men äh skit i pengarna, det handlar ju om ära och glory, respekt i mz världen är respekt i irl världen... Nämen fina resultat, grattis i efterskott=) gg wo nh nattinatti

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan tycka vad man vill om studioproduktionen men jag tycker det är värt pengarna om så PA Gullö skulle kommentera fajterna. Holmgren och Strömberg är iaf ett bra kommentatorspar och Niva är givetvis grymt bra i studion.

 

Bosse kommenterar också, nuff said...

 

Fast det är nog staahla som ska ha cred för han var nog först när han postade den i min db :)

 

Som fick den av mig på IRC :( I win!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bosse kommenterar också, nuff said...

 

 

 

Som fick den av mig på IRC :( I win!

 

Bosse och Sladjan...alltså det sjuka är att hur usla dessa åsnor än är, så är de ljusår mindre jobbiga än Peter Jihde.

 

Tycker Wenström har skärpt till sig en aning iaf och slutat avbryta alla konstant. Sen är han ändå riktigt störig obv.

 

 

Men jag instämmer trots allt, fan va kul att PL börjat igen och fan va kul att man kan se alla matcher. Tänka positivt osv...

 

Även kul att se Pepe Reina in action :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drömde att jag höll på Tottenham inatt. Mardröm obv...

 

Förra veckan drömde jag att jag var på Söderstadion för första gången i mitt liv. Hade inget för mig så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå på bajen. När jag kom dit träffade jag killen som jobbar i Tifo-Support i gamla stan. Hardcore bajare, och vi gick och drack öl. Hade inga pengar men det gick bra att krita. Vi fortsatte inne på arenan och blev svinpackade. Sen började matchen och det var five-a-side fotboll som gällde. Riktigt sjukt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har inte kommenterat en enda match än så länge iaf. Holmgren/Strömberg har kört Spurs-City, Pool-Arsenal och nu United-Newcastle.

 

Har vart en hel del matcher mer än de.

De har ju mer än en uppsättning kommentatorer.

Även om han bara är med i tredje par är de väl tillräckligt.

Bara vetskapen om att han är med i redaktionen får iaf mig på mindre bra humör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har vart en hel del matcher mer än de.

De har ju mer än en uppsättning kommentatorer.

Även om han bara är med i tredje par är de väl tillräckligt.

Bara vetskapen om att han är med i redaktionen får iaf mig på mindre bra humör.

 

Jaja, möjligt att han kanske får kommentera lite matcher. Jag flipprade över till lite andra matcher i lördags och hörde honom inte iaf. De kör väl inte ens med expertkommentator på "bonus-matcherna" i regel? Hursomhelst, att inte skaffa Viasat om man gillar PL för att man har problem med Bosse, Wenström eller studion är som att vara filmälskare och inte gå på bio för att man tycker att popcornen är för salta på sin lokala biograf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemkommen från kiropraktorn för andra gången. Har haft ganska ont idag, men det känns ändå bra. Alla muskler kring bäckenet har typ tvinnat ihop sig, och någon nerv har dessutom hamnat i kläm. Kommer ta ett tag att rehaba, och har fått mängder med stretchövningar, som jag skall göra 3-4 ggr/dag. Det är nu man ångrar att man inte skött om sin kropp, på det sätt som varit nödvändigt under livet. Uppmanar alla att tänka lite på stretching och på sin kropp överlag, för det är fan ingen fest att hamna i den situationen jag är i nu...

 

Kiropraktorn är f.ö hardcore Arsenalsupporter, och lovade att ta i lite extra när jag sa att jag var Liverpoolsupporter. Fick uppleva en jävligt sjuk känsla. Han skulle försöka nå en jävligt svåråtkomlig muskel. Låg på rygg och andades ut, när han trycker in sina fingrar rakt ner i min mage, så att dom nästan går hela vägen igenom kroppen. Riktigt sjukt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...