Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

går man för gto eller kör exploativt och ger sig in i levelkriget?

 

Jag vet inte. Jag kan bara spela mot shahin89, för där har jag cpedge. Väljer bara nåt, och shahin tar alltid det motsatta för förlust...

 

Det var ju nån dom intervjuade som sa att ma borde använda ord som började på en viss bokstav. Han sa t.ex "Rock'n roll" när han ville att motståndaren skulle ta sten...

 

Ingen som noterade att "head-referee" var självaste Phil Gordon?

 

ganska sjukt

 

Jodå. Mycket fint...

 

Hur var utgången igår?

 

Bokar månaden på back igen. Typ 15k sek. Andra backmånaden i rad...

 

Ang. VM-kryssets betalning så tror jag att jag måste fixa nån annan som ansvarar för det. Kommer inte att vara hemma på hela månaden, bortsett från en dryg timme på lördag förmiddag. Är i Finland när finalen spelas och kommer således inte att ha tillgång till min internetbank. Tror det blir så att jag skickar 70k till Inho efter kvällens match, beroende lite på hur det går. Sen skickar jag 2:ans och 3:ans pengar till nån som får styra åt mig. Jag vill att samtliga i toppen pmar kontonummer efter kvällens match...

 

Nu ska jag ut i solen...

 

Nu ska jag ut i solen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill att samtliga i toppen pmar kontonummer efter kvällens match...

 

Skickar ikväll!

 

Jämfört lite och kul att se att en som ligger på 27:e plats (ekan) 20poäng bakom 3:e platsen fortfarande kan komma ITM om Tyskland vinner vm.

 

För min egen del verkar jag kunna komma sämst 4a oavsett. Om Spanien vinner ikväll verkar det safe men jag kan missa om Van Persie stänker in mål i finalen och mina målskyttar inte gör några fler mål i vm.

Vinner däremot Tyskland ikväll och sen vinner vm verkar det som man kommer 4:a.

Hatar att bubbla :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju nån dom intervjuade som sa att ma borde använda ord som började på en viss bokstav. Han sa t.ex "Rock'n roll" när han ville att motståndaren skulle ta sten...

 

 

Fast han blev sönderläst i finalen när han sa 'Ready? Let's roll' varpå den andra kastade sax. wp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt att folk ligger och solar i när det är mulet. Var i tanto och spelade schack i drygt 2h mot en IRLkompis. Vann obv. Var inte en strimma sol på hela tiden, utan helt mulet. Ändå låg folk i bikini. .

 

mmmmmmmm svennar

"det är sol, låt oss bli nakna"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag klagar aldrig. Dock så har jag sol 24/7 8-)

 

"Som i grekland på natten"

 

Mårten och Johan fattar. Kanske Kim...

 

 

Blir ingen Lé Golf ikväll. Flyget till Malmö går kl 07.00, och orkar inte med att vara bakis då...

 

Nu ska jag käka middag på Seikoen. Hurra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort Grattis till Inho som vunnit PFs prestigefyllda VM-kryss. Riktigt roligt har det varit, och mycket starkt att vinna innan turneringen är över. Jag har skickat 70k sek till Inho, och dom lär anlända till ditt konto imorrn...

 

2:an ska ha 25k sek, och 3:an 10k sek. Dessa priser kommer att betalas ut när final och match om tredjepris är spelade. FriSoren är ansvarig utbetalare, och när dessa matcher är klara, och vi vet vem som tagit övriga pallplatser, ber jag er pma kontonummer till FriSoren, så köter han utbetalningen...

 

Jag drar som bekant ner till Flasterbo om 7 timmar, och kommer vara på vift resten av månaden. Lär dyka in från o till när internet finns tillgängligt. Hej svejs...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var väl Mål->Assist->Minuter spelade

 

Båda har gjort fem mål, båda har gjort en assist. Sneijder har spelat 532 minuter, Villa har spelat 529 minuter. :>

 

 

Bra att han bytte ut Villa med 10 min kvar igår med andra ord :-D

Var hitta du infon om hur många minuter dom spelat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...