Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

VM tipset verkar inte ha uppdaterat för han står fortf på 3 mål :D. Inho kan fan slåss om titeln i World Liga med sin goodrun ;).

 

 

Ja, Inho du borde maila dom o meddela detta, är ju inte säkert att den där sajten har koll men står i reglerna att dom går efter FIFAs statistik så mailar man länken till FIFA så rättar dom det garanterat. Han står ju på 3st fortfarande på sajten.

 

 

http://www.fifa.com/worldcup/matches/round=249718/match=300061507/index.html

 

Edit; tar 10% av vinsten om du vinner med 1p! (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hela vägen fram till kvartsfinalerna tycker jag har varit lite sömnigt, mkt underpresterande från de bästa nationerna. nu har det ju dock hettat till så det smäller. satans så underhållande kvartsfinaler. hoppas på en final med uruguay med iaf. hjätehistoria om suarez hands leder fram till ett vm-guld. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, Inho du borde maila dom o meddela detta, är ju inte säkert att den där sajten har koll men står i reglerna att dom går efter FIFAs statistik så mailar man länken till FIFA så rättar dom det garanterat. Han står ju på 3st fortfarande på sajten.

 

 

http://www.fifa.com/worldcup/matches/round=249718/match=300061507/index.html

 

Edit; tar 10% av vinsten om du vinner med 1p! (=

 

Alla som är ovanför mig har typ oxå sneijder som målskytt, iafl topp tre så det spelar ingen roll! Är helt körd på totalen :(:)

 

/ inho

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som railare till erat VM-tips undrar jag om jag räknat rätt när det bara är sexyterran som kan ta över förstaplatsen från oneminutemans? Och det sker då genom att Tyskland slår Uruguay i finalen och att Spanien tar bronset? Nu utgår jag även från att ingen målskytt går in och hänger typ 10 strutar.

 

Någon som har järnkoll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stämmer bra, rätt vinnare 18p, rätt trea 6p och rätt finallag 5p så terran får 29p extra om scenariot du sa blir av, och inho 0p. Allt kan hända tydligen... Holland ska vinna VM!!

 

Btw, sexyterran blockar ju typ många av mina outs nu när jag kollar igen. Holland måste vinna och Uruguay komma trea, FORZA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäller å tänka i positiva tankar i downswings. Dock svårt.

 

Tar bilen ner till boobadet för möta irlsucks, niklas och izy.

 

"skönt med lite bad, kan t.o.m tänka mig parkera på denna fulla parkingen lite längre bort så jag kan gå i solskenet."

 

Tar 2 meter innan jag smetar min egen och en annan bil full med repor.

 

Fantastiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...