Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Överaskningarnas VM detta.

 

Laggt in ett sista skräll odds eller det är inte helt omöjligt.

 

Halvtid/Fulltid 1/X Elfenbenskusten - Portugal

17 gånger

Jobba jobba!

 

Förklara gärna för mig som inte fattar sportsbetting.

Elfenbenskusten leder efter halvtid men matchen slutar med X, till 17x pengarna...? Känns som nåt att dega rullen på typ :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men vi tar ett till X då, varför inte. Somnade mitt i matchen, vaknar av att tjejen kommer hem i 89e typ. Hon ser helt upprörd ut.

 

"Elfenbenarna har foulat Ronaldo från första minuten!!". lol.

 

 

Visa henne den här preflop VM, kan väl tipsa den till er som har otur o har flickvän under VM,

http://www.facebook.com/#!/pages/Rules-For-Women-During-The-World-Cup/377360633713?ref=ts

 

Bra med lite guidelines.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va sjukt att bara en kille i hela ligan har Fabiano som skyttekung (shahin86). Satt och funderade på varför jag inte tog ut honom bland mina tre spelare, fast verkar som majoriteten har Rooney+Villa så det är nog bra att ha blockers där så nu ligger mitt hopp på KAKÀ!

 

Stora förväntningar på Brasilien matchen nu :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det va mig ett jävla snack om vm-bollen. den kan ju knappast ha så stor inverkan som studion får det att låta. typ "podolski vet hur man ska träffa den och denna slovakiska spelare vet det inte" lol

 

Fast tyska ligan har spelat med den bollen hela året (som enda liga väl?) och det är klart att det kan ge en fördel om det nu tar ett tag att vänja sig med en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men vi tar ett till X då, varför inte. Somnade mitt i matchen, vaknar av att tjejen kommer hem i 89e typ. Hon ser helt upprörd ut.

 

"Elfenbenarna har foulat Ronaldo från första minuten!!". lol.

 

 

Visa henne den här preflop VM, kan väl tipsa den till er som har otur o har flickvän under VM,

http://www.facebook.com/#!/pages/Rules-For-Women-During-The-World-Cup/377360633713?ref=ts

 

Bra med lite guidelines.

 

Underbar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intervjun med Nordkoreas tränare var ju inte överdrivet intressant, riktigt sömnpiller. Låt parlamentet skriva texten nästa gång

 

mjo ganska sjukt.

 

läste en artikel igår om nordkorea och deras föredetta förbundskapten berättade riktigt sjuka grejer. ska se om jag hittar den så får jag posta. var bla snack om att spelarna från när dom är små tränar en 7-8 timmar om dagen INTENSIVT och att dom som blir fotbollsspelare får hjältestatus. dom blir obv behandlade jättebra, men det roliga är att hela deras familj får ett bra liv så det är obv viktigt att man lyckas.

 

sedan finns ju även dom sjuka bitarna där spelare tvingas jobba i kolgruvor om dom misslyckas. sägs att dom fick göra det när dom skämde ut sig i vm senast. snackas även om att han diktatorn var delaktig i vad han ansåg vara bäst taktik för laget :mrgreen:

 

vore jävligt ballt om nordkorea chockar alla. underbart med fotboll :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men vi tar ett till X då, varför inte. Somnade mitt i matchen, vaknar av att tjejen kommer hem i 89e typ. Hon ser helt upprörd ut.

 

"Elfenbenarna har foulat Ronaldo från första minuten!!". lol.

 

 

Visa henne den här preflop VM, kan väl tipsa den till er som har otur o har flickvän under VM,

http://www.facebook.com/#!/pages/Rules-For-Women-During-The-World-Cup/377360633713?ref=ts

 

Bra med lite guidelines.

 

Hahaha den var fantastisk! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt med Nordkorea verkar ganska sjukt, dom har börjat rätt bra denna match.

 

Sitter faktiskt och håller på korea, hellre att alla tips spricker än att Fabiano och Kaka smäller in massa mål :-)

 

woooooooooow så många +

 

jag håller på n.korea nu. dom passar sig ur knepiga situationer och har snabba spelare som kan vara farliga frammåt. fan atm bättre än sverige.

 

hoppas n.korea plockar det här. vore så epic.

 

edit: eller så var mina förväntningar så löjligt låga att jag förväntade mig spelare som snubblar på bollen och massa sånt. kanske därför jag är så imponerad :P..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit: eller så var mina förväntningar så löjligt låga att jag förväntade mig spelare som snubblar på bollen och massa sånt. kanske därför jag är så imponerad :P..

 

Verkar som att många hade förväntat sig något sånt, förstår inte varför.

Dem har ju ändå kvalat in, visst Asien är ju inte den tuffaste kvalkontinenten men de är ju inte så att dem fått en gratisplats direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...