Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Om man tycker whine e skönt så..... :)

Han visar passion för spelet i alla fall till skillnad mot kalla analytiska man-maskiner :D

Tycker de andra verkar vara en grå massa av typiska pokergrinders. Shahin är den enda som sticker ut o gör dagboken spännande.

Han ständiga kamp mot variansen, riggen, ödets nycker. Hans tårfyllda utrop från depressionens avgrund när han backat några inköp, och hans euforiska orgasmer när han plussar.

Varje inlägg är som en cliffhanger där man undrar om dramat Shahin ska sluta med ett hopp från en klippa lr i poker hall of fame :)

Postad
Han visar passion för spelet i alla fall till skillnad mot kalla analytiska man-maskiner :D

Tycker de andra verkar vara en grå massa av typiska pokergrinders

sågad ner till anklarna. om mitt självförtroende var lågt förut är det nu helt borta

T_T

Postad

Hehe. Har alltid tyckt om att skriva och drömmen har alltid varit att bli en författare. Men förra året bestämde jag mig för att istället bli en jurist. Synd att pengar ska vara så viktigt i livet.

Låter bara jävligt fel. Så viktigt är inte pengar. Med tanke på att du även sagt att juristgrejen säkert blir tråkigt också tycker jag definitivt du ska försöka bli författare/skrivare/reporter.

Själv siktar jag inte högt. Det mesta låter jobbigt eller förbannat tråkigt. Högstadielärare är ett av få jobb jag skulle kunna tänka jobba med i framtiden, låter roligt och varierande plus att man kan "påverka".

Postad
Tror många röstar på niklasvegas pga av hans rush! ;)

Man blir väl knappast omtyckt när man hämtat 50 inköp på 2 dar? :twisted:

Detta till trots hamnade min röst på niklasvegas, vill minnas att han håller på AIK.

Postad
Ni som grindar ipoker, vad nickar ni??

spec niklas som verkar krossa nl100:)

Skulle vara nice att tjata lite om regsen där.

pontus

Niklas - lRLsucks

Shahin - IRLisOMG

Sören - DontLeaveIraq

Postad

Detta till trots hamnade min röst på niklasvegas, vill minnas att han håller på AIK.

Det är sant iof, vi svenssons har svårt att unna folk framgång.

Postad

Säsongskort Östra Övre:)

Aja, pokern får brilliant. medriggen sitter i, 601 dollar upp under dagens första session. Ska dra en till snart, har fått in sören o 16-tabling-träsket. lovely

Postad

År av träning, äntligen bemästrar jag det ultimata spelet.

Limpbluff stopNgo

Hur man utför spelet:

1. Limpa, gärna i tidig position så att du får mer kredd.

2. Vänta på en bra spot, någon bör raisa dig och du bör vara ur poss

3. Snapsyna

4. Vilken flop som kommer är ganska orelevant. Håll din hand över skärmen så du inte ser vilka kort som kommer på floppen

5. SNAPPUSH

Jag gjorde det idag, resultatet givetvis utmärkt.

Se och lär:

Table Pessac (No DP)

Seat 1: VALERIOANNA ($1,033.00 in chips) DEALER

Seat 3: fkit ($905.00 in chips)

Seat 5: Sauen1 ($1,458.00 in chips)

Seat 6: Hero ($1,533.50 in chips)

Seat 10: VinceNas12 ($1,082.00 in chips)

fkit: Post SB $5.00

Sauen1: Post BB $10.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Hero 2 of Clubs4 of Hearts

Hasuuuu:

Hero Call $10.00

VinceNas12: Fold

VALERIOANNA: Raise (NF) $50.00

fkit: Fold

Sauen1: Fold

Hero Call $40.00

*** FLOP *** 4 of Clubs4 of Diamonds4 of Spades

Hero Bet $1,483.50

VALERIOANNA: Allin $983.00

*** TURN *** 5 of Diamonds

*** RIVER *** 9 of Spades

*** SUMMARY ***

Total pot $2,578.50 Rake $3.00

VALERIOANNA: Shows 10 of Hearts10 of Spades

Hero wins $2,578.50

Postad

1. Limpa, gärna i tidig position så att du får mer kredd.

2. Vänta på en bra spot, någon bör raisa dig och du bör vara ur poss

3. Snapsyna

4. Vilken flop som kommer är ganska orelevant. Håll din hand över skärmen så du inte ser vilka kort som kommer på floppen

5. SNAPPUSH

du skämtar väl, du såg väl korten?????????????:shock::mrgreen:

btw, självklar taktik för att vinna röster. Gå inte på det, är bara ytterliggare en plan för att vinna omröstningen av sneaky-emil.

Postad

Efter noga övervägande och en intensiv diskussion mellan vänster och höger hjärnhalva har jag beslutat mig för att lägga min röst på den person som med en passionerad inlevelse och med utmärkt skrivförmåga i sann HataB2B-anda lyft dagboken till en högre nivå, Shahin89.

Shahin, kan du inte satsa på att fixa ekonomin med pokern tills du kan livnära dig som författare? Hursomhaver, satsa på din dröm!

En guldstjärna till NikLasVegas för fina resultat.

Postad
btw, självklar taktik för att vinna röster. Gå inte på det, är bara ytterliggare en plan för att vinna omröstningen av sneaky-emil.

Ship $5 på stars så ska jag fixa så att du leder omröstningen om 1h :roll::h:

Postad

kommer komma toksist ! fitta.

jaha, då satt man med typ 200 spelade händer och 300 plus, men så tänkte jag, kan ju finslipa resultaten lite innan man går å slaggar (kl 12?)...

tjena...

blir såklart bara en jävla stor bajshög av det hela, tappade 6 snabba inköp sen vare bara att grinda tillbax skiten... var ett jävla helvete... särskilt eftersom jag satt på typ, 14 bord nl400-600 ftp och stars och vänta på action, men ingen verkar spela HU i usa på fredagskvällar... suck...

hursomhelst, nu är klockan 3:28, och jag har ännu en plusdag i ryggen. månaden är intakt - endast plus. har iofs tre stycken 100+ dagar men det e inte mygel det e faktiskt som jag tog igen back och inte orkade spela mer efter att jag legat plus :) tre såna dagar har jag.

e iaf upp typ 17k för månaden, det känns mycket bra. imorgon får jag sova ut vilken kommer bli legendariskt, sen har jag en jävla massa att stå i. ska boota om denna datorn samt läsa på hur man gör det på kontorsdatorn. de har båda blitt slöa :(

glömde min tandläkartid idag. måste skaffa nån kalenderpryl...

mo money, mo problems....

Postad

ska boota om denna datorn samt läsa på hur man gör det på kontorsdatorn. de har båda blitt slöa :(

Du ska försöka få din dator att bli lite piggare?! Kör http://www.ccleaner.com och en diskdefragmentering så lär du fixat en del. Givetvis har du bra antivirusprogram och spionprogram så du inte fått in sån skit?!

• Skapa nytt...