Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Vad har du för BB/100 under dom här 2 dagarna?

 

hands: 17915

hours: 14.9h

amount won: 5253$

BB/100: 14.66

$/100: 29.32

BB/h: 176

$/h: 352$

mgr: 1227$

 

VP$IP: 22.35

PFR: 18.06

AF: 2.16

 

 

Jag och Izy åt precis lite lasagne. Funderar på vad fan man ska hitta på ikväll. Morsan har sagt att hon bjuder på middag vilket känns fel att tacka nej till. Efteråt vettefan. Rejsar ju och så, man borde väl få in sin dagliga rake och även få ta den oundvikliga downswingen avverkad. Ett alternativ är ju att faktiskt göra något annat än poker också. Men går så in i helvbete bra nu så velar lite. Lär väl bli kontoret till slut. Brukar vara standard när man itne riktigt vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra reserapport! Gillar j10 handen, vafan! =)

 

Jag tyckte också om den. Killen grät, bokstavligt talat. Sen ville han få bekräftelse över vilken idiot jag är så han frågade en finne hur stor favorit han var varav finnen sa; "I think at most 55%". :mrgreen:

 

TY!

 

Hahaha vad jag kommer ihåg var det mer en smekning som emil nästan njöt av. Du får nog jobba lite på den. :-D

 

Bra jobb med reserapporten shahin.

 

Haha det är fan sant. Nästa gång får det bli hårdare.

 

Ty Sören!

 

Rolig rapport, alla 3 delarna :)

 

Vad kul att du tycker så :-)!

 

Shahin, tack för riktigt schysst läsning till kaffet! Droppa pokern och skriv lite böcker! : )

 

Hehe. Har alltid tyckt om att skriva och drömmen har alltid varit att bli en författare. Men förra året bestämde jag mig för att istället bli en jurist. Synd att pengar ska vara så viktigt i livet.

 

Nu har jag ju inte rättat eller skrivit om texterna vilket såklart betyder att det innehåller en massa fel. Men skönt att ni tyckte om den!

 

 

 

riktigt bra shahin.. trevlig läsning! keep it up.

 

Sjukt bra resultat niklas! forsätt så nu

 

Tack så mycket :-)!

 

 

---

 

 

Hehe man blir när så många orkade läsa igenom hela reserapporten och tyckte om den. Tack gott folk!

 

-

 

Idag är det utgång. Min barndomsvän ska hålla en suprise fest för hans flickvän. Hatar suprisefester, finns inget mer i världen jag hatar än suprrise fester. Surprise fester och splitta en pott. Yea.. hatar det.

 

Ska äta frukist nu. Ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Nu stannar han upp, kollar på mig och säger högt; ”I know that you have the flush. But I like you, so I will make you a favor and I will check. Ok? I am making you a BIG FAVOR, a very big favor so I am going to check. But.. if you bet.. even one chip, I will go all in. So don’t bet.. just check it”. Nu börjar det hårdna innan för byxorna och jag VET att jag kommer dubbla upp. Jag bara vet det. Han har kåk. Han har kåk. Då säger jag på engelska(taget från WSOP H.O.R.S.E finalen från killen som kom tvåa när Nguyen snackad en massa skit)… ”I’m not a litte kid that you can push around. I know that you won’t push me all in, if you would you would never say that”. Då kontrar han; “I am making you a big favor”. Jag skrattar och försöker se lite förvirrad/rädd ut medan jag slänger in min 5k chip och sager “raise 1k”, då det ligger typ 3-4 i mitten. Han går INSTA ALL IN. Och jag Phill Hellmuth synar."

 

Det här och JT handen är fruktansvärt roligt :-D . Varför spelar du inte bara med när folk försöker överaska dig förresten, lite snäll kan man ju vara :-P .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här och JT handen är fruktansvärt roligt :-D . Varför spelar du inte bara med när folk försöker överaska dig förresten, lite snäll kan man ju vara :-P .

 

Haha ty. Ja helt stört. Det var som en film när jag tänker efter. En man försöker hjälpa mig, men slutar med att jag backstabbar honom. En annan gråter. Och slutar med att huvudkarraktären(jag) dör i slutet.:mrgreen:

 

Haha vart ju glad. Men tycker att det går över gränsen när man har en överraskningsfest för exakt alla i ett gäng. Då fattar man ju till slut :-P. För om alla har fått en överraskningsfest så kan man inte inte ha det för de som är kvar. Då slutar det med att alla FÖRVÄNTAR SIG en egen överraskningsfest. Och när de blir överraskade. Det är då jag blir lite irreterad. Så ologiskt att gå på något sånt när det är solklart liksom :-P.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ty. Ja helt stört. Det var som en film när jag tänker efter. En man försöker hjälpa mig, men slutar med att jag backstabbar honom. En annan gråter. Och slutar med att huvudkarraktären(jag) dör i slutet.:mrgreen:

 

Haha vart ju glad. Men tycker att det går över gränsen när man har en överraskningsfest för exakt alla i ett gäng. Då fattar man ju till slut :-P. För om alla har fått en överraskningsfest så kan man inte inte ha det för de som är kvar. Då slutar det med att alla FÖRVÄNTAR SIG en egen överraskningsfest. Och när de blir överraskade. Det är då jag blir lite irreterad. Så ologiskt att gå på något sånt när det är solklart liksom :-P.

 

För att uppnå maximal överaskningseffekt borde man då alltså INTE anordna någon fest. Så förvånad hon skulle bli :mrgreen: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att vi på kontoret äntligen får smaka segers sötma. Det har varit två kalla och break even månader nu, men denna månad är väll alla pluss?

 

Mitt race mot 100 000$ mot gratte springer på fint. Dubblade rullen igår, spelade 4 bord utan stats.

 

02/10: $5381

03/10: $6166

04/10: $7966

05/10: $8597

06/10: $13312

07/10: $11009

08/10: $20971

 

Gratte springer riktigt dåligt, och tack vara 7k under sitt AI ev så är han bara marginelt över startchipsen

 

gl me

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att vi på kontoret äntligen får smaka segers sötma. Det har varit två kalla och break even månader nu, men denna månad är väll alla pluss?

 

Mitt race mot 100 000$ mot gratte springer på fint. Dubblade rullen igår, spelade 4 bord utan stats.

 

02/10: $5381

03/10: $6166

04/10: $7966

05/10: $8597

06/10: $13312

07/10: $11009

08/10: $20971

 

Gratte springer riktigt dåligt, och tack vara 7k under sitt AI ev så är han bara marginelt över startchipsen

 

gl me

 

Snyggt! :-) Fortfarande iPoker? Vilka limits?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok den där var asgammal, mkt besviken:-(

 

oj kollade inte ens datumet, bara såg att den var på förstasidan! ber om ursäkt.

 

ser på idol, haha, peter jihde växer på mej. "p jiddy". hahahaha.

 

 

btw startar en vote nu, en popularitetsvote. voten tar slut om en vecka (17/10). den som får flest röster av oss på kontoret kan skryta med att vara populärast.

 

ära och berömmelse är vad som ligger i potten! de som orkar skriva varför de rösta som de rösta är välkomna att göra det.

 

lets go!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rösta på mig och ni får en kram.

 

 

 

Gay! Rösta på migt och ni slipper bli utdragna av min goodrun. Måste ju ta hem detta.

 

Shahin wajnar och betalar ingen hyra.

IRL har två skitmånader, och postar bara pokerrelaterat skit.

Sexy spelar knappt nån poker.

FirSoren är oresonlig inom det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...