Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

En panasonic 42". inte kopplat in den ännu så vi vet inte hur bra de är. var ett sånt där utställnings-ex så vi fick den för ynka 7500kr. Vi måste köpa ett bord/pall att ha den på också. Vi är itne så händiga av oss så får se när den är klarinstallerad.

 

kommer inte pes09 snart btw?

okej, låter som ett bra pris iaf! Bara att koppla in den ;) Jag är sån att direkt när jag får en sak ska jag fixa med det! gällde samma sak med tvn idag.

 

PES09 kommer snart också som en annan precis skrev, men vetifan om det kan komma upp i fifas 09 version asså, nog för att jag är PES fan mer än fifa men fifa har tatt sig ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Hoppas verkligen konami rycker upp sig och levererar ett pes09 som håller en mkt högre klass än pes08...

I vilket fall så ser jag fram emot att lira pes-turneringar igen.. fett nice.

 

Btw, nån av er spelar för prostaker va? Blev kontaktad av en kille (via msn) som utger sig att vara från dem och jag tänkte bara dubbelkolla så det är reko. Kan ta det via PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra aktivitet här.

Niklas verkar ju bedriva en sjuk grind atm, lär gå in i väggen innan veckan är slut. Kan också meddela att jag och garpen tittar förbi på söndag för lite turregrind.

 

Håll i hatten!

Martin

 

Ni är välkomna! Har varit sjukt dåligt med turreklonkar från kontorets sida på senare tid. Hoppas det blir ändring på det när det väntas finbesök.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Niklas och Sören när går ni upp på nl200 egentligen. Ni verkar vara sånna sicka rejkmaskiner så tror lätt ni tjänar på de. Nice db iaf

 

Många faktorer som spelar in för min del. Sören påstår att han kommer kliva inom en snar framtid, jag själv är tveksam. Trivs för tillfället mycket bra på nl100. En nivå som passar min ekonomi, min "talang" och min spelstil. Börjar dessutom lära mig vilka som e grinders och hur folk lirar etc. Att börja etablera sig på en ny nivå(nl200) känns som ett steg jag närmar mig, men jag är inte redo ännu. Anser dock att jag fortfarande har för många svagheter i mitt spel som måste bättras och jag behöver helt enkelt bli lite bättre på poker. Blir nog en 2-3 månader till på nl100 iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16-Tablandet går helt lysande. Fattar inte att spelet lossnar när jag går upp o lirar 16-bord(Något jag absolut inte gör för att resultaten ska bli mycket bättre). Hela 1367dollar upp idag på 6799 händer vilket resultatmässigt är min näst bästa dag på ipokers nl100 nånsin. Visst, jag har varit stört goodrun idag, bara förlorat en inköpspott på senast 4500 händerna och det var KK vs AA allinpre men ändå. Månaden har börjat sinnessjukt bra med fina 2k upp på spelet, 2k hittils i rakeback och en ledning i racet.

 

Nu ska jag äta min nattliga donken som FriSören precis var och köpte och se senaste avsnittet av dexter. Sen blire grind igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16-Tablandet går helt lysande. Fattar inte att spelet lossnar när jag går upp o lirar 16-bord(Något jag absolut inte gör för att resultaten ska bli mycket bättre). Hela 1367dollar upp idag på 6799 händer vilket resultatmässigt är min näst bästa dag på ipokers nl100 nånsin. Visst, jag har varit stört goodrun idag, bara förlorat en inköpspott på senast 4500 händerna och det var KK vs AA allinpre men ändå. Månaden har börjat sinnessjukt bra med fina 2k upp på spelet, 2k hittils i rakeback och en ledning i racet.

 

Nu ska jag äta min nattliga donken som FriSören precis var och köpte och se senaste avsnittet av dexter. Sen blire grind igen.

 

Hur mycket tightare spelare du när du kör 16 bord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skönt, en kille som inte gilla mej ville gå från nl400 till nl2k och grudga...

 

"fancy 10/20?"

 

varför inte liksom? ^^

 

aja, goodrun som jag e, plockar upp K9s rejsar knappen, bajset synar, flop K98 2 klöver... wtf, postar hhn istället ^^

 

GAME #1206086716: Texas Hold'em NL $10/$20 2008-10-09 00:41:27

Table Ixia (No DP Heads Up)

Seat 3: 99MAN ($1,916.00 in chips)

Seat 8: sexyterran ($2,077.00 in chips) DEALER

sexyterran: Post SB $10.00

99MAN: Post BB $20.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to sexyterran [:Ks::9s:]

sexyterran: Raise (NF) $60.00

99MAN: Call $40.00

*** FLOP *** [:9c::8s::Kc:]

99MAN: Check

sexyterran: Bet $95.00

99MAN: Raise (NF) $202.50

sexyterran: Raise (NF) $560.00

99MAN: Raise (NF) $1,856.00

sexyterran: Call $1,296.00

*** TURN *** [:6s:]

*** RIVER *** [:6c:]

*** SUMMARY ***

Total pot $3,831.00 Rake $1.00

99MAN: Shows [:Kd::8h:]

sexyterran: wins $3,831.00

 

gött ju

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket tightare spelare du när du kör 16 bord?

 

Spelar faktiskt rätt stabila stats trots 16 bord. Trodde jag skulle lira mycket tajtare lägger upp

 

Igår samt idag är mina stats 23/19/2 över 14920 händer exakt. Rätt nöjd över dom statsen faktiskt. Tror t om jag lirade tajtare när jag körde färre bord otroligt nog. Vet inte varför men tror jag improvat mitt spel när jag kör 16bord. Är liksom aldrig läge att tappa på koncentrationen utan man måste vara fullt fokuserad hela tiden om man inte ska spela dåligt. Har gått förvånansvärt enkelt med både stabila stats och ett bra resultat hittils. Kommer fortsätta 16tabla så länge det går bra.

 

Såg precis senaste dexter och det var riktigt bra. Nu börjar dag 3 på racet. på't igen ba....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skönt, en kille som inte gilla mej ville gå från nl400 till nl2k och grudga...

 

"fancy 10/20?"

 

varför inte liksom? ^^

 

aja, goodrun som jag e, plockar upp K9s rejsar knappen, bajset synar, flop K98 2 klöver... wtf, postar hhn istället ^^

 

GAME #1206086716: Texas Hold'em NL $10/$20 2008-10-09 00:41:27

Table Ixia (No DP Heads Up)

Seat 3: 99MAN ($1,916.00 in chips)

Seat 8: sexyterran ($2,077.00 in chips) DEALER

sexyterran: Post SB $10.00

99MAN: Post BB $20.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to sexyterran [:Ks::9s:]

sexyterran: Raise (NF) $60.00

99MAN: Call $40.00

*** FLOP *** [:9c::8s::Kc:]

99MAN: Check

sexyterran: Bet $95.00

99MAN: Raise (NF) $202.50

sexyterran: Raise (NF) $560.00

99MAN: Raise (NF) $1,856.00

sexyterran: Call $1,296.00

*** TURN *** [:6s:]

*** RIVER *** [:6c:]

*** SUMMARY ***

Total pot $3,831.00 Rake $1.00

99MAN: Shows [:Kd::8h:]

sexyterran: wins $3,831.00

 

gött ju

 

lol:( avis på dig som får spela nl2k mot retards

btw hur är motståndet på stars nl600-nl1k HU ? tänkte nog deposita där någon dag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plussa 300 dollar idag på 1500 händer. Låg upp 1k dollar efter en runt 300 händer vilket var nöt. Börjar komma in NL200 som fan och vinner bra på händer som inte går till showdown. Har några riktigt fina händer.. varav en där jag var otroligt nära på att syna ner med A hög i en 800bb pott :mrgreen:.

 

Men det gör jag såklart inte.

 

Är för trött för att grinda seriöst och Niklas har tagit all rigg månader frammåt så ingen idé att spela :-P.

 

Blir därför omahahahahahhahahha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DDSKFDASFAÅIODFAÅIOFJÅOAIJF

 

Möter världens sämsta idiot som träffade allt. Först tar jag honom för en 300 dollar och han refillar för det sista han har typ 137.21. Efter det träffar han i en tre bettad pott två par river mot en hand där jag har KK och färgdrag.

 

Sen träffar han allt emdan jag träffar nästnöt hela jävla tiden.

 

Torskade 350 dollar. Är på grov tilt just nu. Ska skotta bort resten nu

 

EDIT (10 min senare): Gick nyss ifrån "Omahahahha" till "Omahuh?" till "OMGAHA" till "OMAHAWTF?" till "OMATILTAHA" till "Omahamuhahahahahhahahahahahah".

 

- 70 dollar för dagen @ teh Omahas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev igår att det gick "SJUKT BRA" när jag plussade 500dollar på 18k händer med 16tablande. Ni som klagade på att det inte var "SJUKT BRA" kanske hade rätt, för idag har det verkligen gått SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT jävla bra. Tyckte igår att jag var omänsklig när jag lirade 18k händer på en dag. Idag har jag vunnit 2850 dollar på nl100 med 16tabling. Omänskligt? Mitt tidigare inköpsrekord var 16.5bi på nl100 för drygt ett halvår sedan. Nu slog jag det med råge.

 

Skrev tidigare att jag för närvarande trivdes mycket bra på nl100 och inte var redo för nl200. Svårt o lämna för tillfället va? Handrekord igår, inköps rekord idag, wtf liksom. Lirade btw 11861 händer med statsen 22/18/2 om någon undrar. Det här var mitt livs medrigg. Förlorade två inköpspotter på 12k händer och det var KK vs AA X2 allinpre. Pretty sick LOL.

 

Är för jävla trött och därav slutade jag spela. Kändes trots mitt livs medrigg ev- att fortsätta. Funderar på att gå o slagga men Shahin tar upp hela soffan och Sören skratar högt till Dexter(är en allvarlig serie med ytterst lite humor).

 

Måste nypa mig i armen. Det gjorde ont, woho!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev igår att det gick "SJUKT BRA" när jag plussade 500dollar på 18k händer med 16tablande. Ni som klagade på att det inte var "SJUKT BRA" kanske hade rätt, för idag har det verkligen gått SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT jävla bra. Tyckte igår att jag var omänsklig när jag lirade 18k händer på en dag. Idag har jag vunnit 2850 dollar på nl100 med 16tabling. Omänskligt? Mitt tidigare inköpsrekord var 16.5bi på nl100 för drygt ett halvår sedan. Nu slog jag det med råge.

 

Skrev tidigare att jag för närvarande trivdes mycket bra på nl100 och inte var redo för nl200. Svårt o lämna för tillfället va? Handrekord igår, inköps rekord idag, wtf liksom. Lirade btw 11861 händer med statsen 22/18/2 om någon undrar. Det här var mitt livs medrigg. Förlorade två inköpspotter på 12k händer och det var KK vs AA X2 allinpre. Pretty sick LOL.

 

Är för jävla trött och därav slutade jag spela. Kändes trots mitt livs medrigg ev- att fortsätta. Funderar på att gå o slagga men Shahin tar upp hela soffan och Sören skratar högt till Dexter(är en allvarlig serie med ytterst lite humor).

 

Måste nypa mig i armen. Det gjorde ont, woho!

 

Imponerande resultat, keep it up!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GAME #1206475707: Texas Hold'em NL $0.50/$1 2008-10-09 10:59:28

Table Iriri (No DP Heads Up)

Seat 3: DontLeaveIraq ($133.89 in chips)

Seat 8: weerado ($108.10 in chips) DEALER

weerado: Post SB $0.50

DontLeaveIraq: Post BB $1.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to DontLeaveIraq 4 of Spades6 of Diamonds

weerado: Call $0.50

DontLeaveIraq: Check

*** FLOP *** 3 of Diamonds7 of SpadesJack of Hearts

DontLeaveIraq: Check

weerado: Check

*** TURN *** Queen of Clubs

DontLeaveIraq: Check

weerado: Check

*** RIVER *** 5 of Spades

DontLeaveIraq: Bet $132.89

weerado: Allin $107.10

*** SUMMARY ***

Total pot $240.99 Rake $1.00

weerado: Shows Queen of HeartsQueen of Diamonds

DontLeaveIraq: wins $240.99

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GAME #1206475707: Texas Hold'em NL $0.50/$1 2008-10-09 10:59:28

Table Iriri (No DP Heads Up)

Seat 3: DontLeaveIraq ($133.89 in chips)

Seat 8: weerado ($108.10 in chips) DEALER

weerado: Post SB $0.50

DontLeaveIraq: Post BB $1.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to DontLeaveIraq 4 of Spades6 of Diamonds

weerado: Call $0.50

DontLeaveIraq: Check

*** FLOP *** 3 of Diamonds7 of SpadesJack of Hearts

DontLeaveIraq: Check

weerado: Check

*** TURN *** Queen of Clubs

DontLeaveIraq: Check

weerado: Check

*** RIVER *** 5 of Spades

DontLeaveIraq: Bet $132.89

weerado: Allin $107.10

*** SUMMARY ***

Total pot $240.99 Rake $1.00

weerado: Shows Queen of HeartsQueen of Diamonds

DontLeaveIraq: wins $240.99

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...