Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Återigen torsk, och återigen en mycket dålig match. Hej dif, nu är AIK också ett bottenlag. Vill dock försvara Burgic. Tycker han var riktigt bra när han kom in. Det enda positiva jag tar från dagens match. Burgic inhopp...

 

Nu blire fosterställning och nuggets på shahins vis...

 

Atta var bra som vanligt!

 

Bra vore om han faktiskt fick någon boll på mål. Det är faktiskt helt otroligt hur dålig Martin är. Tyckte om Eguren-Dulee på mitten. Saknar fan Obolo :roll:

 

Std med fosterställning :mrgreen:. Jag är inte helt besviken med att ha förlorat pengarna. AIK var det bättre laget, AIK hade chanserna. Tyvärr satt dom inte idag och efter fem matcher utan vinst så kan man ju tänka sig att dom går in och verkligen visar hjärta. Men nopp. Tycker att spelet idag var mycket mycket bättre än alla mathcer TILLSAMANS som dom spelat den här säsongen. Bra passningsspel längst marken, speciellt då Dulee och Eguren fördelade bollen i mitten. Det enda som saknas är spetsen på toppen. Det där lilla extra. Imho så börjar jag hellre med Burgic (trots att jag ogillar honom) än Martin på topp som nu har blivit klackens hackkyckling. Var inga bra ord om honom alls. Sedan ser Maanoja riktigt skakig ut. Han tappar lätt psyket och då är det inte svårt att tveka tom när dom enklaste skotten kommer mot en... eller så är jag helt ute och cyklar. Han kanske bara är dålig?

 

Har hört från två personer (även pokerspelare :-)) som haft Stahre som tränare att han är bra att motivera folk när det går dåligt. Förhoppningvis får han igång spelarna. Känns jävligt kallt att ha ett bra spel när man släpper in typ allt bakåt och inte gör mål när man väl är där framme :-P

 

Nu jävlar ska det drickas kaffe och grindas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur man missclickar:

 

Poker Stars $1000.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 640188

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BB: $1089.00

Hero (BTN/SB): $2380.50

 

Pre Flop: ($15.00) Hero is BTN/SB with 3 :club: K :diamond:

Hero raises to $500, BB raises to $990, Hero raises to $1480, BB calls $99 all in

 

Flop: ($2178.00) J :club: Q :club: 5 :club:(2 players - 1 is all in)

 

Turn: ($2178.00) J :diamond:(2 players - 1 is all in)

 

River: ($2178.00) T :club:(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $2178.00

BB shows A :spade: K :spade:

Hero shows 3 :club: K :diamond:

Hero wins $2177.50

(Rake: $0.50)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill gå ut o käka middag med theoffice idag eller imorrn. Senast vi gjorde det var väl när Jay var här, och vi var på Grill? Ett halvår sedan mao. GC etc räknas inte. Sugen på lite god mat+dryck, samt snacka lite skit om allt och inget. Vad tycks?

 

Testar gärna Restaurang London på bryggargatan. Vidrigt sugen att testa deras grillade halloumi till förrätt. Jag tar på mig att styra. Som vanligt osvosv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill gå ut o käka middag med theoffice idag eller imorrn. Senast vi gjorde det var väl när Jay var här, och vi var på Grill? Ett halvår sedan mao. GC etc räknas inte. Sugen på lite god mat+dryck, samt snacka lite skit om allt och inget. Vad tycks?

 

Testar gärna Restaurang London på bryggargatan. Vidrigt sugen att testa deras grillade halloumi till förrätt. Jag tar på mig att styra. Som vanligt osvosv...

 

 

låter bra, jag äter helst imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tränar både idag och imorrn? Jag käkar gärna runt 7-8. Kan inte alla idag eller imorrn, föreslår jag lördag också. Åker till Rhodos söndag morgon, så gör det gärna innan...

 

Jag drar till Rom imorgon och tränar idag 17.15-18.15.

 

Borde nog kunna efter det. Kussen och två som ska med oss ska hit och slagga dock så inte 100 :-(

 

fakedit: står i tidningen att inga plan lyfter sjfsfjas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...