Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Slutsålt enl. ticnet. Tiltaments...

]

 

men tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilt psijdaspfjasdå¨jfas¨pfjasopfjsap

 

hade varit soft att se matchen speciellt då vi varit på en del matcher :cry:

 

hoppas verkligen att AIK tar sig till elitserien. har tidigare inte brytt mig alls om hockey, men börjar tycka det är hur jävla nöt som helst. vore grymt att ha både fotboll och hockey man kan se på.

 

suck nu kryper ångesten fram :(.. fan vill verkligen vara på hovet när AIK krossar Växjö. känslan att stå i klacken bland andra gnagare är så underbar.. speciellt mot Leksand där dom åkte på det snöpliga 1-2 målet i sista minuten. utan att överdriva så skrek vi nonstop "KOM IGEN GNAGET" i minst en 8-10 minuter till gnaget satte 1-1. det målet.. wow... eufori. alla kramade alla.. folk hoppade och var som galna. sånna stunder man njuter av som supporter.. stunder man för evigt kommer ihåg. kändes ju verkligen som att man var delaktig i AIKs mål efter att ha hejat fram dom så intensivt :mrgreen:

 

får bli karriärmode på NHL2lax10 istället innan jag sussar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilt psijdaspfjasdå¨jfas¨pfjasopfjsap

 

hade varit soft att se matchen speciellt då vi varit på en del matcher :cry:

 

hoppas verkligen att AIK tar sig till elitserien. har tidigare inte brytt mig alls om hockey, men börjar tycka det är hur jävla nöt som helst. vore grymt att ha både fotboll och hockey man kan se på.

 

suck nu kryper ångesten fram :(.. fan vill verkligen vara på hovet när AIK krossar Växjö. känslan att stå i klacken bland andra gnagare är så underbar.. speciellt mot Leksand där dom åkte på det snöpliga 1-2 målet i sista minuten. utan att överdriva så skrek vi nonstop "KOM IGEN GNAGET" i minst en 8-10 minuter till gnaget satte 1-1. det målet.. wow... eufori. alla kramade alla.. folk hoppade och var som galna. sånna stunder man njuter av som supporter.. stunder man för evigt kommer ihåg. kändes ju verkligen som att man var delaktig i AIKs mål efter att ha hejat fram dom så intensivt :mrgreen:

 

får bli karriärmode på NHL2lax10 istället innan jag sussar

 

Och om ni inte vinner kan ni ju alltid hoppa in i motståndarlagets bås och attackera deras tränare!

 

(sorry, var tvungen) :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och om ni inte vinner kan ni ju alltid hoppa in i motståndarlagets bås och attackera deras tränare!

 

(sorry, var tvungen) :mrgreen:

 

jadu alla vill ju vara med och påverka :mrgreen:

 

btw är det bara jag som börjar tröttna på att media hela tiden försöker förstöra för tiger woods? ok han har varit otrogen med typ 100 tjejer. vem fan bryr sig om han gjort det med sin granne då.. är någon ens förvånad? jag väntar fortfarande på att det kommer fram att han haft sex med frugans tvilling.

 

tycker det var chockande när nyheten väl kom ut.. men att dom hela tiden ska ha förstasida efter förstasida om; "CHOCKEN.. ÄNNU EN ÄLSKARINNA... HANS GRANNE".. sedan börjar dom överdriva om att han haft koll på grannen sedan hon var 14 år och väntat in rätt ålder. lol imho.

 

nu jävlar ska det NHLas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jadu alla vill ju vara med och påverka :mrgreen:

 

btw är det bara jag som börjar tröttna på att media hela tiden försöker förstöra för tiger woods? ok han har varit otrogen med typ 100 tjejer. vem fan bryr sig om han gjort det med sin granne då.. är någon ens förvånad? jag väntar fortfarande på att det kommer fram att han haft sex med frugans tvilling.

 

tycker det var chockande när nyheten väl kom ut.. men att dom hela tiden ska ha förstasida efter förstasida om; "CHOCKEN.. ÄNNU EN ÄLSKARINNA... HANS GRANNE".. sedan börjar dom överdriva om att han haft koll på grannen sedan hon var 14 år och väntat in rätt ålder. lol imho.

 

nu jävlar ska det NHLas

 

Tycker det är så patetiskt. Så jävla typiskt amerikanskt att han ska sitta i TV och be om ursäkt till amerikanska folket sen också. Vafan har han gjort dem? Låt han och hans fru ta hand om det själva.

 

Såg att nåt spelbolag erbjudit honom en stor reklamdeal redan. Det var ju bara en tidsfråga, vinner han Masters nu blir han bara ännu större och alla kommer snacka om hur stor han är och vilken vinnare som kan komma tillbaka efter hela grejen och ta hem en stor turre :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har feta knölen i ryggen som gör pissont och höll mej vaken hela natten, för att få bort knutjäveln ska jag gå till en massör eller naprapat? förut hade jag liknande längre ner typ ländryggen, då gick jag till en naprapat två gånger så försvann den.... Åhhhhuuuurrggg funtar på thaimassage.. nån som e värsta experten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får guldmatch vibbar. Hade ju inte köpt plåtar till göteborgsmatchen, så jag tillsammans med Martinnuts gjorde vad vi kunde för biljetter. Sjuk efterfrågan var det, och det slutade med att fick via tradera för 1300kr/st. Orka med samma procedur nu igen...

 

Shahin - Vi kör svart utanför i värsta fall va?

 

Nu ska jag se nya South Park. Hoppas det är lika bra som förra veckans:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har feta knölen i ryggen som gör pissont och höll mej vaken hela natten, för att få bort knutjäveln ska jag gå till en massör eller naprapat? förut hade jag liknande längre ner typ ländryggen, då gick jag till en naprapat två gånger så försvann den.... Åhhhhuuuurrggg funtar på thaimassage.. nån som vet var jag kan få med happy ending?

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har feta knölen i ryggen som gör pissont och höll mej vaken hela natten, för att få bort knutjäveln ska jag gå till en massör eller naprapat? förut hade jag liknande längre ner typ ländryggen, då gick jag till en naprapat två gånger så försvann den.... Åhhhhuuuurrggg funtar på thaimassage.. nån som e värsta experten?

 

Vill verkligen inte gå out of line här nu va, men varför inte använda dig av din empiriska kunskap och kanske typ prova.. naprapaten igen? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur i helvete ska vi kunna svara på det?

 

kanske om man vet, idiot

 

Min naprapat knäcker alltid mig men masserar först, kiropraktorer knäcker väl bara har jag för mig.

 

bra, det jag behövde höra. då e nog naprapat att föredra.. ska se om det går att få tid idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill också krossa på Doodle Jump och Falldown...var beställer iphone om jag vill ha kvar samma nummer (comviq/tele2) och slippa köra avbetalning och bara punga allting rakt av? =)

 

Som ursäkt för OT och kap passar jag på att posta en låt sådär lagom traditionsenligt......http://open.spotify.com/track/6LlweVMr5yPDOBb5XahUW8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill också krossa på Doodle Jump och Falldown...var beställer iphone om jag vill ha kvar samma nummer (comviq/tele2) och slippa köra avbetalning och bara punga allting rakt av? =)

 

Som ursäkt för OT och kap passar jag på att posta en låt sådär lagom traditionsenligt......http://open.spotify.com/track/6LlweVMr5yPDOBb5XahUW8

 

Undrar om jag svimmade nyss, hackade Zumzars konto och skrev detta... Exakt samma sak gäller för mig iaf :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...