Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

niklas jag har bara nummer 12, vet inte vart nya tagit vägen. på denna står det om rebellrobban, kan inte va det du mena? rebellrobban = kungkroon imo

 

stannade ni till stängning på sjögräs eller? fick du sitta ensam länge med cornelia? hon va pretentiös igår tyckte jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

niklas jag har bara nummer 12, vet inte vart nya tagit vägen. på denna står det om rebellrobban, kan inte va det du mena? rebellrobban = kungkroon imo

 

stannade ni till stängning på sjögräs eller? fick du sitta ensam länge med cornelia? hon va pretentiös igår tyckte jag...

 

Det är inte det numret. Nya numret är det en diakon vid namn Maarit Gauffin på framsidan...

 

Jag drack väl i princip upp min öl, och sedan tog jag en cigg utanför med gänget innan jag drog. Vet inte om Anton berättade men en rätt sjuk grej hände. Ni var kvar då, men vet inte om du la märke till det. Jag satt ju mitt emot hon Cornelia, med hennes killpolare bredvid mig. Sedan börjar hon smeka mig på låret under bordet. Jag insta utgick ifrån att hon tog på fel lår, och att hon skulle kela lite med sin killkompis, så jag hävde ur mig "Oj, du vet att det där är jag" typ. Sedan blev det lite semilol stämning för en sekund. Aja. Kommer du förbi CC senare ikv, eller ska du ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

falldown är ju trök. riktig grind hittar du i rat on a scooter, i gratisappet. 78 är mitt rekord där och i Hoppy är rekordet typ 78k, en polare har lite över det. Har väl säkert minst 30-40 speltimmar på dessa spel. :|

 

fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

falldown är ju trök. riktig grind hittar du i rat on a scooter, i gratisappet. 78 är mitt rekord där och i Hoppy är rekordet typ 78k, en polare har lite över det. Har väl säkert minst 30-40 speltimmar på dessa spel. :|

 

finns en betalversion av det också, scooter XL tror jag det heter ganska exakt, då får man grindbonus osv vilket är nöt, har 133 som rekord =)

 

edit; tycker de e konstigt att ingen nämnt doodle jump? själv suger jag på det men har polare som fått runt 70-80k. annat nötspel är tower defense. shit jävla beroendeframkallande leksak det är =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit; tycker de e konstigt att ingen nämnt doodle jump? själv suger jag på det men har polare som fått runt 70-80k. annat nötspel är tower defense. shit jävla beroendeframkallande leksak det är =(

 

Har 67k på det, men spelat typ 12 h så är ganska kass ändå..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns en betalversion av det också, scooter XL tror jag det heter ganska exakt, då får man grindbonus osv vilket är nöt, har 133 som rekord =)

 

edit; tycker de e konstigt att ingen nämnt doodle jump? själv suger jag på det men har polare som fått runt 70-80k. annat nötspel är tower defense. shit jävla beroendeframkallande leksak det är =(

 

diggar inte xl, mer känsla och skicklighet för att bemästra free-verren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...