Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Dagens standardhänder på nl200€. Aldrig någonsin entablat samma motståndare så länge. Fyfan vilken vidrig match. Inledde bra, och tog 3-4 snabba inköp. Sen brast det, och vi satt stört djupa. Vann aldrig. Kom så fel i varje pott att det var helt sjukt. Jösses vad sjuk dag. Slutade 1100€ ner. Nötsteamad...

 

 

***** Hand History for Game 2207277450 ***** (IPoker)

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, April 06, 03:54:20 ET 2010

Table Cucag (Real Money)

Seat 8 is the button

Seat 3: Elcano71 ( $1328.16 USD )

Seat 8: Hero ( $595.70 USD )

Hero posts small blind [$1.00 USD].

Elcano71 posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ :Ah::As: ]

Hero raises [$5.00 USD]

Elcano71 raises [$16.00 USD]

Hero raises [$66.00 USD]

Elcano71 calls [$54.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :Kc:, :Ks:, :Tc: ]

Elcano71 checks

Hero checks

** Dealing Turn ** [ :Ad: ]

Elcano71 bets [$144.00 USD]

Hero calls [$144.00 USD]

** Dealing River ** [ :9d: ]

Elcano71 bets [$432.00 USD]

Hero calls [$379.70 USD]

Elcano71 wins $52.30 USD from main pot

Hero wins $1190.40 USD from main pot

Elcano71 shows [:Td:, :Kd: ]

 

 

***** Hand History for Game 2207253017 ***** (IPoker)

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, April 06, 03:38:42 ET 2010

Table Cucag (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 3: Elcano71 ( $743.93 USD )

Seat 8: Hero ( $1195.56 USD )

Elcano71 posts small blind [$1.00 USD].

Hero posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ :Kd::Kh: ]

Elcano71 raises [$7.00 USD]

Hero raises [$30.00 USD]

Elcano71 calls [$24.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :9d:, :Tc:, :5h: ]

Hero bets [$48.00 USD]

Elcano71 raises [$208.00 USD]

Hero raises [$1115.56 USD]

Elcano71 calls [$503.93 USD]

** Dealing Turn ** [ :7d: ]

** Dealing River ** [ :6d: ]

Elcano71 wins $1486.86 USD from main pot

Hero wins $451.63 USD from main pot

Elcano71 shows [:9c:, :5c: ]

 

 

***** Hand History for Game 2207026758 ***** (IPoker)

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, April 06, 01:05:14 ET 2010

Table Cucag (Real Money)

Seat 8 is the button

Seat 3: Elcano71 ( $463.75 USD )

Seat 8: Hero ( $1121.06 USD )

Hero posts small blind [$1.00 USD].

Elcano71 posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ :9h::8s: ]

Hero raises [$5.00 USD]

Elcano71 raises [$16.00 USD]

Hero calls [$12.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :6h:, :9c:, :8h: ]

Elcano71 bets [$36.00 USD]

Hero raises [$80.00 USD]

Elcano71 calls [$44.00 USD]

** Dealing Turn ** [ :4h: ]

Elcano71 bets [$196.00 USD]

Hero raises [$1023.06 USD]

Elcano71 calls [$169.75 USD]

** Dealing River ** [ :3h: ]

Elcano71 wins $926.50 USD from main pot

Hero wins $657.31 USD from main pot

Elcano71 shows [:Qh:, :Qd: ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt spel på Iphone: Fieldrunners!

 

Jag spelar banan grasslands på endless mode, kommit till round 300 som bäst.

Någon sjuk jävel på forumet som har kommit längre/mycket längre?

 

runda 149 och det tog ju bara x antal timmar. klart inte värt det. håller mig till doodlejump.

 

barcelona var btw rätt bra. grymma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Messi är nu tidernas bästa fotbollspelare. Bättre än vad Pelé och Maradona var! Och han är bara 22 år gammal :shock:

 

Vilken magiker. Trodde aldrig att jag skulle få äran att se en sån legend så tidigt. Ska ha som mål att kunna åka till nästa CL final och åtminstone se en barcelonamatch :mrgreen:

 

Wow verkligen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avatar

 

Är det här en s.k IRL-avatar, eller är det en väldigt ung Messi vi ser på bilden?

 

Varit på sjögräs och druckit mojitos med Sexyterran och Whytea. Funderar på att grinda. Har något av ett hål att ta igen. Förmodligen lockar sängen mer, men ska under 5min nu ta en funderare...

 

Vi är ett gäng som tänkte dra och slaska upp nitsen på cc imorrn. Ska bli kul. Lite gott käk, ett par pilsner, lite CL-fotboll, och sedan gula liverullen...

 

AIK hockey vann faktiskt mot Rögle idag. Helt otroligt att chansen till elitserieavancemang fortfarande lever. Nu blir man ju sugen att åka upp till Södertälje. Känns som att man varannan match får upp hoppet, för att sedan tryckas ner i skiten igen...

 

Messi är givetvis inte större än Maradona ännu. Det tar nog några år innan han blir det. Säger däremot inte att han kan bli det, men under en såpass "kort" karriär kan man inte påstå det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså vadå bäst genom tiderna, det borde inte ens vara möjligt att säga när han bara är 22-23 bast? Tycker man måste prestera på sån löjlig nivå i många år för att det ska vara möjligt. Visst, han är löjligt bra och bästa spelaren i världen de senaste 1,5 åren antagligen. Men om det bara räcker att vara bra en period så borde det räcka att haft en grym period i tex två månader då man slängde in 20 mål mot världens bästa motstånd gång på gång. Fånigt exempel osv, men kan bara ta till sandlådsexempel i diskussioner tyvärr.

 

Inte meningen att förlöjliga vad du säger shaman, men håller verkligen inte med. Imo så är Zidane ett bra exempel på vad som krävs för att vara bäst genom tiderna. Men självklart om Messi presterar på en liknande nivå ett par år framöver så betyder det antagligen att han är den bästa genom tiderna. Imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Källa shanin? Du kan ju inte tycka det bara för att Elin Bak sa det?

 

Kanske spelar bättre fotboll än någon tidigare har gjort med sin nuvarande form men han är ju obv inte störst "storhetsmässigt" sas. För att bli det måste han hjälpa sina lag till många fler titlar än han gjort hittills.

 

Btw, stämmer det som mina polare sa att Messi har inskrivet i sitt kontrakt att ingen i laget får tjäna mer än honom? Sick isf :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Källa shanin? Du kan ju inte tycka det bara för att Elin Bak sa det?

Kanske spelar bättre fotboll än någon tidigare har gjort med sin nuvarande form men han är ju obv inte störst "storhetsmässigt" sas. För att bli det måste han hjälpa sina lag till många fler titlar än han gjort hittills.

 

Btw, stämmer det som mina polare sa att Messi har inskrivet i sitt kontrakt att ingen i laget får tjäna mer än honom? Sick isf :shock:

 

Får ont i huvet av den kärringen. Ingen jävla jämstäldhet i en fotbollsstudio:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju som sagt en sak att vara bäst på fotboll genom tiderna och att vara störst genom tiderna. Vad gäller det första är det väl inte direkt något snack. Spelet har ju utvecklats en aning genom tiden

 

Men vad Messi gör är helt omänskligt... Så överlägsen så det är löjligt. I dagens fotboll. Jises

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många här har ens sett Maradona spela? Följt hans karriär? Svårt att jämföra!

 

Får ont i huvet av den kärringen. Ingen jävla jämstäldhet i en fotbollsstudio:evil:

 

Det är ju som sagt en sak att vara bäst på fotboll genom tiderna och att vara störst genom tiderna. Vad gäller det första är det väl inte direkt något snack. Spelet har ju utvecklats en aning genom tiden

 

Men vad Messi gör är helt omänskligt... Så överlägsen så det är löjligt. I dagens fotboll. Jises

 

+1 typ :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Källa shanin? Du kan ju inte tycka det bara för att Elin Bak sa det?

 

Kanske spelar bättre fotboll än någon tidigare har gjort med sin nuvarande form men han är ju obv inte störst "storhetsmässigt" sas. För att bli det måste han hjälpa sina lag till många fler titlar än han gjort hittills.

 

Btw, stämmer det som mina polare sa att Messi har inskrivet i sitt kontrakt att ingen i laget får tjäna mer än honom? Sick isf :shock:

 

Vet inte om det står just i kontraktet eller var det står/sägs men tydligen är det så. Nu tror jag inte risken är så stor att någon hade tjänat mer än honom annars heller ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju som sagt en sak att vara bäst på fotboll genom tiderna och att vara störst genom tiderna. Vad gäller det första är det väl inte direkt något snack. Spelet har ju utvecklats en aning genom tiden

 

Men vad Messi gör är helt omänskligt... Så överlägsen så det är löjligt. I dagens fotboll. Jises

Tycker detta stämmer jävligt väl.

Har kollat mycket på gammal fotboll, grindat igenom majoriteten av fotbolls VM:na och brukar ofta kolla på ESPN classics och toppnivån som spelas där är väldigt låg i jämförelse med dagens fotboll, typ som dagens allsvenska om ens det.

 

Messi är imo bästa fotbollsspelaren för tillfället och jag tror han har bäst chans av alla spelare genom tiderna för att kvalificeras som "världens bästa spelare genom tiderna".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Källa shanin? Du kan ju inte tycka det bara för att Elin Bak sa det?

 

Kanske spelar bättre fotboll än någon tidigare har gjort med sin nuvarande form men han är ju obv inte störst "storhetsmässigt" sas. För att bli det måste han hjälpa sina lag till många fler titlar än han gjort hittills.

 

Btw, stämmer det som mina polare sa att Messi har inskrivet i sitt kontrakt att ingen i laget får tjäna mer än honom? Sick isf :shock:

 

Det är ju som sagt en sak att vara bäst på fotboll genom tiderna och att vara störst genom tiderna. Vad gäller det första är det väl inte direkt något snack. Spelet har ju utvecklats en aning genom tiden

 

Men vad Messi gör är helt omänskligt... Så överlägsen så det är löjligt. I dagens fotboll. Jises

 

Han är såklart inte största fotbollsspelaren, utan precis som Rooney säger är han den absolut bästa. Jag vet att folk kommer med; "men det var annorlunda förut". Då var det tom enklare... Nu är det minst 100 gånger så svårare och Messi har lekstuga varje match.

 

Nu har han ju presterat bra i en 3-4 år, men som du säger Henke så måste han vinna lite fler titltar och priser!

 

Lugnt Padrino. Förstår att man reagerar om någon skriver att han är största karriärmässgit.. inte det jag menar dock :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är såklart inte största fotbollsspelaren, utan precis som Rooney säger är han den absolut bästa. Jag vet att folk kommer med; "men det var annorlunda förut". Då var det tom enklare... Nu är det minst 100 gånger så svårare och Messi har lekstuga varje match.

 

Nu har han ju presterat bra i en 3-4 år, men som du säger Henke så måste han vinna lite fler titltar och priser!

 

Lugnt Padrino. Förstår att man reagerar om någon skriver att han är största karriärmässgit.. inte det jag menar dock :)

 

 

snarare prestera i VM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det inte Rooney som var världens bästa spelare för bara en månad sen?

 

Rooneys prestation den här säsongen har varit helt sjuk men känns inte som att det går att jämföra hans lägstanivå med Messis. Sen har ju Messi dragit ifrån för varje match han spelat det senaste och avslutar med bomben igår. Vad var det han gjort, 4 hattrick bara efter nyår?

 

Sen föredrar jag Rooney ändå obv :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mattiasj, hur länge har du spelat för att få ihop det resultatet?

 

ska se om jag hittar tidningen niklas, vi låter all reklam och alla tidningar ligga i en hög vid dörren

 

idag ska jag på djurgårn - linköping. ska bli jävligt fint! blir tydligen bjuden på nån middag av svenska spel innan oxå då han jag ska gå med jobbar på svs. nshb!!!!!!! heja djurgårn!!!!!!!!!!

 

nu american idol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...