Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Miten uskomattoman vitun tyypillistä, että AIK jatkuu tavoite viime hetkellä. Se on kolmas vitun vitun pelin näin tapahtuu. AIK toimii niin uskomattoman huono jääkiekko, nappuloita niin sairas jonakin on häiriintynyt. Ei onnistunut kirjoittamaan tehdä mitään: (

 

Satana perkele vitto! Mustalaisa

 

 

översatt med google translater.

 

Hur otroligt jävla typiskt att AIK kommer att sikta in i sista minuten. Det är tredje jävla jävla spel som detta händer. AIK är så otroligt dålig hockey, brickor så sjuk någon gång störs. Det går inte att skriva att göra något: (

 

Satana Djävulen vitto! Gypsy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

översatt med google translater.

 

Hur otroligt jävla typiskt att AIK kommer att sikta in i sista minuten. Det är tredje jävla jävla spel som detta händer. AIK är så otroligt dålig hockey, brickor så sjuk någon gång störs. Det går inte att skriva att göra något: (

 

Satana Djävulen vitto! Gypsy

 

hade ju varit bra att läsa ditt inlägg innan jag gjort detsamma själv. fan. där torska jag 1 minut av mitt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja lirar den här $1 turren med kval till WSOP main event. Det man lirar i dessa guletider, en dulls turrar :mrgreen:

 

Hursomhaver så kommer jag lira några få 24 dollar turneringar när Kent en duktig turnerningsspelare erbjöd mig att köpa 10% i någon av hans turrar vilket jag obv instashippade. Har 10% i nio stora söndagsturrar. Nu är det bara att hoppas på klonken. It shall come :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funtar på att göra ett acc på en sån här dejtingsite. Vilken är den bästa? Är det bara mongon som är på såna sajter, eller finns det normala, snygga tjejer? "Träffa kärleken på internet" låter ju som bullshit, men tänkte att det kunde vara kul att testa...

 

Fick inspiration nu när jag såg theoffice, och David Brent inte ville sätta in "very attractive" för att det kan verka en aning arrogant. Hursomhelst är idén seriös och en kul grej...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funtar på att göra ett acc på en sån här dejtingsite. Vilken är den bästa? Är det bara mongon som är på såna sajter, eller finns det normala, snygga tjejer? "Träffa kärleken på internet" låter ju som bullshit, men tänkte att det kunde vara kul att testa...

 

Fick inspiration nu när jag såg theoffice, och David Brent inte ville sätta in "very attractive" för att det kan verka en aning arrogant. Hursomhelst är idén seriös och en kul grej...

 

Träffade min tjej över nätet, dock inte på en dejting sida utan en forumsida. Varit tillsammans 42 månader :) Så nog går det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hallå, oavsett om de duschat i ett halvår innan du pullar dom så luktar det fortf fittsafter, fittsekret och ev orgasm och allt vad det är. Försöker du intala oss att dina fingrar luktar sommaräng efter att du varit nere och pullat din flicka i tio minuter?

 

Vissa tjejer jag träffat luktar, de flesta inte. Spelar ingen roll om man gör det i 20 min eller 2 sek. Och nej det luktar inte sommaräng, det luktar ingenting.

 

Troligen har du träffat damer som mer eller mindre brister i sin intimhygien

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt mig skriva din presentatioN!!!! :)

 

Enl rykten så är i toppen av pfs största burdmagneter, så det vore något utav en ära:)

 

Frågan är hur micro alla är på dessa sajter? Vet att man får betala på vissa sajter, och vissa inte, så frågan är vilken som är bäst. Känns som att felst väljer gratis, men det kanske är fel. Att det kostar känns seriösare på nåt sätt. Inge jävla...

 

WTF. Blev precis väckt av att en IRLkompis ringde o berättade att AIK-Örebro börjar kl15. Har ju sagt att jag inte ska gå iom tt jag har träning 20.30. Vädret och AIKs badrun lockar inte direkt. Går nog ner till Krukans sportbar o ser den...

 

Köpte btw en matta och en staty i brons av ett lejon igår. Svårt...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...