Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

varför fan håller kärringen från lilla sportspegeln i nåt så viktigt som OS-hockey? hon fattar ju ingenting. har inga åsikter, ställer skitdumma frågor. dö

 

Jag tycker hon sköter sig ypperligt jämfört med standarden för kvinnor i branschen. Det inte sagt att någon kvinna har något där att göra öve rhuvud taget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Jag tycker hon sköter sig ypperligt jämfört med standarden för kvinnor i branschen. Det inte sagt att någon kvinna har något där att göra öve rhuvud taget

 

håller jag med om, hon tar inte så stor plats men jag gillar det ändå inte. vill se nån som kan nåt om sporten, nån som har nåt relevant att säga liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller jag med om, hon tar inte så stor plats men jag gillar det ändå inte. vill se nån som kan nåt om sporten, nån som har nåt relevant att säga liksom...

 

Det är ju liksom därför man har expertkommentatorerna, hon ska ju bara ställa frågorna som dom ska jobba med. Varför skulle hon sitta och försöka ha nån åsikt när fullfjädrade experter sitter bredvid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir nästan pinsamt när man ser hur handikappade vissa svenska "nhl stjärnor" är utan sina riktiga stjärnspelare i nhl. Dom är ute i hörnen och latjar puck i ett halvdant tempo och saknar total edge och har aldrig kört in både målvakt och puck i buren på en retur.

Peter Forsberg på dödsbädden är vår bäste spelare i en os kvartsfinal, ett stort grattis till bengan också som lyckas få samtliga förutom peter och några backar att underprestera i stort sett hela turneringen. Backarna kan väl få godkänt tycker jag däremot. Peter sög ju också i början mot blåbärslagen iofs men det spelar ju mindre roll.

 

Foppa-Bäckström-Alfredsson

Franzen-Zetterberg-Huselius

Sedin-Sedin-Samuelsson

Eriksson-Påhlsson-Fredrik Sjöström

 

Sen hade jag bytt Magnus Johansson mot Viktor Hedman också.

 

Kan vi sluta ha ledare som aldrig vågar ta risker i våra landslag plz?

Fan sätt in Wikegård han har åtminstone hjärta för landet och för sporten.

Satan va less jag är just nu, men å andra sidan slapp vi få spö med 10-0 eller liknande i semin...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir nästan pinsamt när man ser hur handikappade vissa svenska "nhl stjärnor" är utan sina riktiga stjärnspelare i nhl. Dom är ute i hörnen och latjar puck i ett halvdant tempo och saknar total edge och har aldrig kört in både målvakt och puck i buren på en retur.

Peter Forsberg på dödsbädden är vår bäste spelare i en os kvartsfinal, ett stort grattis till bengan också som lyckas få samtliga förutom peter och några backar att underprestera i stort sett hela turneringen. Backarna kan väl få godkänt tycker jag däremot. Peter sög ju också i början mot blåbärslagen iofs men det spelar ju mindre roll.

 

Foppa-Bäckström-Alfredsson

Franzen-Zetterberg-Huselius

Sedin-Sedin-Samuelsson

Eriksson-Påhlsson-Fredrik Sjöström

 

Sen hade jag bytt Magnus Johansson mot Viktor Hedman också.

 

Kan vi sluta ha ledare som aldrig vågar ta risker i våra landslag plz?

Fan sätt in Wikegård han har åtminstone hjärta för landet och för sporten.

Satan va less jag är just nu, men å andra sidan slapp vi få spö med 10-0 eller liknande i semin...

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.....................................

 

Kan vi sluta ha ledare som aldrig vågar ta risker i våra landslag plz?

Fan sätt in Wikegård han har åtminstone hjärta för landet och för sporten.

Satan va less jag är just nu, men å andra sidan slapp vi få spö med 10-0 eller liknande i semin...

 

+1

 

Jag blev nästan rörd då han satt med gråten i halsen under sammanfattningen direkt efter matchen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

 

Jag blev nästan rörd då han satt med gråten i halsen under sammanfattningen direkt efter matchen

 

Jag med, sen skäller han ju halvt ut Renberg när han frågar vilka som verkligen fick godkänt. Visar verkligen hur mycket hjärta han har för svensk hockey!

 

Fattar inte hur man kunde sätta honom på Finlandsmatchen så han missade typ hela Sveriges match, lätt att ge expertkommentarer då? Renberg är ju värdelös på det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från spelningen vi var på

 

 

såg han på¨en "hemlig" spelning i london för ca 3 år sedan, vi var 20 pers där.. riktigt grymt. Snackade med en tjej innan som hade gått i skola tillsammans med honom, hon beklagade sig för att han var nere i drogträsket. 30 min in i konserten kastar hon fram en jätte joint till honom som han tänder på. Min tjejpolare tar samtidigt kort på honom, då stiger han upp och tar hennes kamera och kastar in i vägen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...