Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

14 inköp uppåt har aldrig kommit i bättre tillfälle än nu. nu jävlar ser vi till att vända på månadens shitkorvs! nu jävlar ska jag ruscha... ska även lägga upp ett ordentligt mttschema nästa söndag! dvs börja från klockan 12 på eftermiddagen och starta upp turrar till 12 på natten.

spelade fan bra igår och ska se till att klonka nästa söndag.

spelar ganska mycket poker nu.. tror det har något med träning och bättre kost än tidigare att göra. känt av lite yrsel idag vilket suger, ska kolla synen asap.. kanske blir en glasögonorm. alla i min familj har det så inte osannolikt att även jag får det (ang det, kommer svara PM sen :)! tack alla som hjälper till!! )

nu ska jag chilla... vakna imrn, käka frullemänts, bajsa, köra coachsession, äta nötmat, lira någon timmma, iväg till crossfit och kriga, sen kommer maxwell hit så får försöka styra käk med någon i kontoret! Mårten du är iaf spikad my söderbror.

GOHHNATTTTT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag blir deppig över allt.

vaknar skitsent, helt ensam i lägenheten. har 0 lust att hitta på nåt, 0 lust att lira... kan inte träna, min enda glädjekälla atm, för jag e sjuk och har skadat foten. vill inte gå ut. vill inte hitta på nåt. ska åka till nacka idag, kommer garanterat sova där ett par nätter tror jag.

depp depp. nu frulle

Länk till kommentar

Tyckte Shutter Island var helt reko. Inte lika bra som Frisbee och Izy tyckte, men ändå rätt kalas. Ser (500) days of summer nu....

Jag tyckte Shutter var mycket bra, och 500 days tyckte jag helt okej+. Dock för högt för top 250 på imdb som jag såg häromdagen, vad tyckte du?

Länk till kommentar

Jag tyckte Shutter var mycket bra, och 500 days tyckte jag helt okej+. Dock för högt för top 250 på imdb som jag såg häromdagen, vad tyckte du?

Jag blev semikär i tjejen iaf :) Och filmen var helt ok. Standard är ju att dessa filmer går upp blixt på listan för att långsamt falla ner...

Såg precis första avsnittet av Solsidan. Tyckte det var sådär, men blir säkert bättre...

Länk till kommentar

Jag blev semikär i tjejen iaf :) Och filmen var helt ok. Standard är ju att dessa filmer går upp blixt på listan för att långsamt falla ner...

Såg precis första avsnittet av Solsidan. Tyckte det var sådär, men blir säkert bättre...

vi såg den 6 grabbar och 3 (inklusive mig) blev semikära. sjukt charmig :)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...