Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

wow. brodeur e ju skitdålig! hur lyckas han släppa in de puckarna han gör? typ samtliga mål hade räddats av en målvakt som henke som kör butterfly och går ner i ett brett V. brodeur gör en tretiak där klubban är mellan benen :S ett mål ett löst enkelt backskott han lägger sej ner på :S minns inte resten men alla var felbeslut.

 

hoppas han står när/om sverige möter dom.

 

nu ska jag koka kaffe. HOCKEY HOCKEY HOCKEY!!! ruooootsi teke kohta maaaaaliiiiii!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

suck alltså... finalbordade min sista turre men busta på 10e plats

 

med 12 kvar var jag chipptvåa och fick in AKs mot 88.. 88 fick stå och jag var nere på 10bb.. första handen på finalbordet pushar jag t7o på knapp och får syn av a5o.. flopp 69x men jag missar obv. tycker att jag spelade den här turneringen riktigt bra tbh.

 

skrev en lång text men väljer att skriva om den imorgon med fräscht sinne

 

suck.. back idag då 10e plats gav jackshit..detsamma med 3 andra cashen.. gav jackshit. så jävla less men kan mycket väl vara standard söndagskänsla.

 

ska iaf ta ett snack med några duktiga pokerspelare och förklara i detalj vad jag känner om pokern och varför jag haft tankar om att sluta. för bara dom riktigt duktiga som förstår vad man menar. jag kommer ihåg när jag spela NL10 och min stora dröm var att vara reg på NL200. då tänkte jag; "wow om jag var vinnande på dom stejksen så hade jag aldrig slutet spela"...aja... vet att möjlighet till stake på NL400-600 finns men vill inte spela på stake IGEN.

 

aja.. ska göra det som är standard för att döda fmlkänslan

 

hej då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till med allt shaman, ordnar sig oavsett vad du gör (=

 

Men är inte att spela för egen rulle på nl200 att föredra framför stake på nl400-600? Antar att du har bättre winrate på nl200 och slipper shippa 50 pross då. Är jävligt trött så antagligen ännu en padrinostankevurpa, vore inte första liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

suck alltså... finalbordade min sista turre men busta på 10e plats

 

med 12 kvar var jag chipptvåa och fick in AKs mot 88.. 88 fick stå och jag var nere på 10bb.. första handen på finalbordet pushar jag t7o på knapp och får syn av a5o.. flopp 69x men jag missar obv. tycker att jag spelade den här turneringen riktigt bra tbh.

 

skrev en lång text men väljer att skriva om den imorgon med fräscht sinne

 

suck.. back idag då 10e plats gav jackshit..detsamma med 3 andra cashen.. gav jackshit. så jävla less men kan mycket väl vara standard söndagskänsla.

 

ska iaf ta ett snack med några duktiga pokerspelare och förklara i detalj vad jag känner om pokern och varför jag haft tankar om att sluta. för bara dom riktigt duktiga som förstår vad man menar. jag kommer ihåg när jag spela NL10 och min stora dröm var att vara reg på NL200. då tänkte jag; "wow om jag var vinnande på dom stejksen så hade jag aldrig slutet spela"...aja... vet att möjlighet till stake på NL400-600 finns men vill inte spela på stake IGEN.

 

aja.. ska göra det som är standard för att döda fmlkänslan

 

hej då

 

Känner igen de där tankarna, även om mina är långt ifrån så allvarliga som dina verkar vara.

Kommer ihåg när jag, precis som du, tänkte "Tänk om man kunde spela massa feta turneringar på söndagar och ha dubbla skärmar!!!" Nu är det inte så jävla spännande längre. Särskilt när man backar rakt ut.

 

Sen har man ju tänkt "Tänk om jag kunde känna Shahin!!!!" Det är fortfarande lika spännande :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner igen de där tankarna, även om mina är långt ifrån så allvarliga som dina verkar vara.

Kommer ihåg när jag, precis som du, tänkte "Tänk om man kunde spela massa feta turneringar på söndagar och ha dubbla skärmar!!!" Nu är det inte så jävla spännande längre. Särskilt när man backar rakt ut.

 

Sen har man ju tänkt "Tänk om jag kunde känna Shahin!!!!" Det är fortfarande lika spännande :mrgreen:

 

Just om här tankarna kommer inte betyda att jag är nära på att sluta. Utan att jag överväger det på allvar om jag tex; inte uppfyller dom här målen innan sommaren så lägger jag undan typ allt jag har och börjar plugga på universitet och bygga upp rulle igen.

 

Apatikänslan har gått över nu och jag mig hoppfull och motiverad nu när jag drar igång med en coach. tror det kommer vara sjukt givande och motiverande.

 

Men om jag tex inte fyller kravet att lira på NL1k vid sommaren (extrem men bara ett exempel) så kommer jag satsa på skolan ochj poker som hobby.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finlands andra målvakt (inte andramålvakt) heter oxå nicklas bäckström :) fast med ck.

 

henrik lundqvist e sanslöst bra alltså man kan vinna ett mästerskap bara tack vare han. jävla kung

 

ser fett bra ut. död åt pitkänen

 

 

och jag håller med dej padrinos, hade hellre spelat nl200 för egna poengar. det e samma sak som att jag inte tar stejk nu och spelar nl2k och 5k :S:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå? Funderar shahin på att lägga skorna på hyllan? Nån måste ha hackat hans konto ;)

 

Finland var något av en besvikelse. Standard brukar ju vara att dom vinner något övertygande i gruppen, för att sedan bli sönderkörda i en kvart/semi/finalmatch mot Sverige. Får väl hoppas på tvärt om denna gång. Trist att domaren valde att ta så jävla lama utvisningar hela tiden, vilket förstörde matchen lite...

 

Fixade precis 100mbit bredbandsbolaget. 320/mån, med halva priset dom 4 första månaderna. Låter väl okej. Hoppas på tokmedriggen blixt på nya linan...

 

Har fått godkänt från följande flyttkarlar nu på torsdag. IRLsucks(chaufför/ev. bärhjälp), FriSoren(nödlösning till chaffis/envis packåsna), Shahin89(bärhjälp/IRLkung). Återstår att se om sexyterran vill joina denna elit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin lägger av med poker ungefär tio gånger per session. standard:

 

ÖLHFIBODHNUBIFOINF

fr in TT v sa9 ore bvb o så kmer A på ruibver toshushtuohth

jag läger av ulafur

jag är fö rdålig

alla åsno rvi nner milhjkoner påturrar men jag vinnher aldri gnått

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin du är en kille som har många talanger, om du slutar med pokern eller inte så finns det alltid nåt du kan göra. Du e smart, fantasin sätter gränserna. Själv ser jag dock gärna att du langar teamviewer uppgifter så man kan raila innan du droppar skorna på hyllan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt mot Ante?

 

haha.. om något så unnar jag helt seriöst alla framgångar och framtida vinster till ante. tycker folk underskattar den volym ante lägger ner på turrar.

 

jag menar obv folk som tex spaggen som kom HU mot ante och liknande åsnor som kvalar sig in i tex en ept för 1 dollar och sen går aslångt. själv kan man inte ens gå långt i någon jävla turre för att jag hela tiden ska busta dom viktigaste spotsen. kanske är så att alla har olika mycket tur och det inte är menat att jag ska vinna. eller så är jag bara en dålig pokerspelare vilket verkar vara fallet.

 

känner till variansen i turrar men har spelat en del nu.. känns som att någon jävla klonk ska komma. fuck stora pengar.. jag vill bara vinna en turre för det här är löjligt.

 

Shahin du är en kille som har många talanger, om du slutar med pokern eller inte så finns det alltid nåt du kan göra. Du e smart, fantasin sätter gränserna. Själv ser jag dock gärna att du langar teamviewer uppgifter så man kan raila innan du droppar skorna på hyllan ;)

 

Tack Talle :-D

 

Kul att följa updatesen i din blogg och Seans dagbok. Ni verkar ha det hur grymt som helst :mrgreen:

 

--------

 

Som vanligt blir man tiltad på söndagae och det slutar med att man lägger sig i fosterställning och sover jättelänge. tex nu vaknade jag kl.19.. fml. Att se det ulfas posta väckte samma känslor som igår så nu känner jag mig hopplös och apatisk igen så får se hur jag gör med grindet idag. Så jävla trött på det ständiga grindet. Hade ett bra flow igång precis innan jag köpte lägenheten där jag skulle upp till NL1k och spelet gick bra.

 

pdopsdkfsadpksafas.. tack ulfur :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: Tycker det är semikul att vissa(randoms) väljer att gratulera Ante i denna db också. Inget ont menat men lite kul. Krävs liksom lite mer än en EPT-klonk att få vara del i denna db. Kontoret däremot tar ju in nytt kött var o varannan dag...

 

vart annars? imo knappt enda tråden man läser..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...