Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Är bredbandsbolagets 100mbit bra skit eller? Har ingen koll på sånt där, men det är iaf det bolag som är anslutet till mitt hus...

Det är ju inte 100mbti ;), men så är det ju hos alla återförsäljare av bredband.

Sen är ju bredbandsbolaget ett jävla skitföretag, men än en gång, vilket annat bolag som säljer bredband så.

Ta det ;) men skaffa en 3gbackup, men det har du väl säkert redan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Korrekt. Finns Comhem i huset också, men jag tror jag kör bbb. Comhemjacket ligger mycket sämre till än bbbjacket dessutom. Orka dra sladdar över hela lägenheten...

Min erfarenhet av Comhem är horribel. Min mormor har det, jag uppgraderade hastigheten från 0.25 till 2 tror jag men märkte ingen skillnad alls. Funkar lite när det vill och supporten är så fruktansvärt dålig...

Länk till kommentar

Min erfarenhet av Comhem är horribel. Min mormor har det, jag uppgraderade hastigheten från 0.25 till 2 tror jag men märkte ingen skillnad alls. Funkar lite när det vill och supporten är så fruktansvärt dålig...

Okej.. Känner ett par som har ComHem som strular (disconnectar till och från), och en del som det funkar perfekt för..

Mitt ComHem funkar perfekt.. Får ut ungefär 120mbit ner och 12mbit upp

Hade dock kört på BBB då det brukar vara stabilare

Länk till kommentar

Om du nu ska träna seriöst många gånger i veckan kommer du ha väldigt, välidgt svårt att orka på enbart ren mat. Du kommer behöva äta ENORMA mängder. Betydligt lättare att proppa i sig tillskott

Du ska se schemat vi fått!

Man äter var tredje timma och blandar allt ifrån avokado, till frukt, kött osv osv.

oooh nooose!

Man behöver ju inte vara matnazi men kycklingfilè, ris med lite sallad går att leva på och hålla sig riktigt bra på. Dock är det ju ännu mer nice med någon BBQ sås alt keso.

Men shahin förstår jag inte varför man ska köra den dieten. Lär väl räcka med att plocka bort allt vitt socker och saker med väldigt mkt konstgjort skit?

Även om vi är byggda för att äta som våra förfäder så är ju människokroppen jävligt bra på att anpassa sig och den ändå som egentligen är gift i maten är ju just sockret som finns i typ allt som man inte lagar själv från scratch.

gl

Jo klart!

Palaeo går ut att äta som våra farfädrar men hon var väldigt noga med att poängtera att man ska försöka köra det som är bäst för en. Så man kan ju avvika ifrån den brutalt strika dieten, men att få bort en massa grejer som pasta, ris, socker osv osv. Kan hjälpa en som fan

ty :)

Just i Shahins fall lär det ju inte funka utan lite tillskott eftersom han aldrig kommer orka laga till flera mål om dagen :mrgreen:

Annars är det trams att man skulle vara tvungen att äta tillskott för att orka med. Däremot är det ju jävligt smidigt att bara skaka till lite pulver.

Haha får göra som hon föreläsaren gjorde. Dvs laga en massa mat på onsdag och söndag :mrgreen:

Länk till kommentar

Du ska se schemat vi fått!

Man äter var tredje timma och blandar allt ifrån avokado, till frukt, kött osv osv.:

Är polare med ludde, Är inne på samma spår. Försöker komma igång med träningen jag med. har stora problem med vad man ska äta så lägg gärna upp ditt schema Shahin! så man kan få lite hjälp och kan ge feedback!

Länk till kommentar

Spyr på det där hajpade medgångssupporter-laget från grannstaden Solna. Kunde inte allt bara fortsatt som det var på 90-talet... AIK hade under 3000 pers mot brödgäng som Öster och Örgryte i allsvenskan, trots att man fick gå gratis med St:Erikscupskort osv osv. Nä, nu ska alla jävlar va gnagare, tom Eguren. 2lax9 hit och dit, bläh...

Bor man på Söder eller söder sida om stan ska man va Bajare, konstigare är det inte. Tycker det är tragiskt hur fotbollen blir en produkt och folk väljer att hålla på lag i andra länder och försöker jämställa det med folk som är uppvuxna med en klubb, gått på matcher sen barnsben osv. Engelska klubbarna är mer internationella företag än föreningar. Iofs går det ju åt helvete nu i England vilket är bra för fotbollen in the long run.

Nu slog jag rekord i vimsigt pladder, kände bara hur fotbollstilten tog mig. Inte lätt att va Bajare i dessa dagar. Men jag kommer fortsätta att njuta av att ha mina joggingrundor förbi Årsta IP, dricka min bira på Kvarnen och sjunga "Just idag är jag stark" på Söderstadion även om Bajens styrelse fortsätter våldta föreningen ner i div ett eller två.

Länk till kommentar

Spyr på det där hajpade medgångssupporter-laget från grannstaden Solna. Kunde inte allt bara fortsatt som det var på 90-talet... AIK hade under 3000 pers mot brödgäng som Öster och Örgryte i allsvenskan, trots att man fick gå gratis med St:Erikscupskort osv osv. Nä, nu ska alla jävlar va gnagare, tom Eguren. 2lax9 hit och dit, bläh...

Bor man på Söder eller söder sida om stan ska man va Bajare, konstigare är det inte. Tycker det är tragiskt hur fotbollen blir en produkt och folk väljer att hålla på lag i andra länder och försöker jämställa det med folk som är uppvuxna med en klubb, gått på matcher sen barnsben osv. Engelska klubbarna är mer internationella företag än föreningar. Iofs går det ju åt helvete nu i England vilket är bra för fotbollen in the long run.

Nu slog jag rekord i vimsigt pladder, kände bara hur fotbollstilten tog mig. Inte lätt att va Bajare i dessa dagar. Men jag kommer fortsätta att njuta av att ha mina joggingrundor förbi Årsta IP, dricka min bira på Kvarnen och sjunga "Just idag är jag stark" på Söderstadion även om Bajens styrelse fortsätter våldta föreningen ner i div ett eller två.

nästan så att jag som hammarbyare fick en tår i ögat ;(, fint skrivet!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...