Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Såja äntligen fick jag igång PT.....

Självklart följs denna success av ännu ett bakslag. Nu vill inte GT+ dra igång. Hu i hela helvtes skit kan altting vara så jävla fakking assvårt FAN.FAN. FAN.FAn.FAN.

GT+ hittar databasen men hittar inte några spelare............

Ngn hjälp..

Äckligt tiltande, typ sitter och rycker på huvudet och kallsvettas som fan, samtisigt som emil spelar ngn jävla skitmusik och jag själv sitter och skämmer ut mig på enda bordet jag lirar, bra skit, kan ju iten lira frler borsd heller därför jag måste ju fixa dettta.

Aja nu drog dom andra två och jag gör väl samma sak

Postad

Om någon har koll,

Jag är sugen på att köpa en "notebok" eller vad man ska kalla det. Alltså en liten dator, som macbook air ungefär. Fast det ska hellst vara PC.

användningsområden:

Ska enkelt kunna bäras med överallt.

Skriva ner anteckningar

Surfa

Kolla DC / CR

Eventuellt PT2 / HM för utvärdering av spel

förslag?

Postad

Haha pratar med Gratte, min gamle mentor. Han spelar WSOOPE.

Han kommer till bordet. det ser bra ut. Sen efter 10 min hör han, "is this my seat?".

Phil Ivey till vänster. Härligt :D

Postad
Om någon har koll,

Jag är sugen på att köpa en "notebok" eller vad man ska kalla det. Alltså en liten dator, som macbook air ungefär. Fast det ska hellst vara PC.

användningsområden:

Ska enkelt kunna bäras med överallt.

Skriva ner anteckningar

Surfa

Kolla DC / CR

Eventuellt PT2 / HM för utvärdering av spel

förslag?

Budget? Lenovo Thinkpad X300 är jävligt nice, http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=275845 Dock är den sämre än macbooken på typ allt, köp en macbook air och kör in vista bara?

Postad

Pheew! Har spenderat den senaste timmen utanför min lägenhet. Jag, dåligt påklädd med en laptop och en iskall vind, ständigt vinande runt mina kinder. Glömde givetvis ta med mig hemmanycklarna när jag drog till kontoret, och Izy var på nån slags fest när jag kom hem, Tilt!!! Inte mycket att göra än att sätta på datorn, och börja grinda tills Izy kommer hem. Inte varje dag man grindar utomhus men det funkade okej. Var lite mygg som härjade och en jobbig kyla men wtf liksom. Slutade 205 minus för dagen vilket jag e nöjd med. Sjuk motrigg för tillfället, men det går iaf åt rätt håll. I förrgår -889, igår -467, idag -205, imorn +?.

Längtar till turresöndag imorn. Ska först lira match med FC Nacka mot serieledarna(blir tvåsiffrig förlust garanterat), och sen se mitt kära AIK vinna en tråkig "fotbollsmatch" mot gefle. Sen e jag redo för kontoret....

Postad
Budget? Lenovo Thinkpad X300 är jävligt nice, http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=275845 Dock är den sämre än macbooken på typ allt, köp en macbook air och kör in vista bara?

Om du köper en macbook kan du köra båda operativ systemen paralellelt. Det är skit smidigt med ett program man köper till som heter VM-ware fusion. Kör detta själv och det funkar hur bra som helst, vet att Heltok lagt upp en film nånstans här om hur man installerar det och hur det funkar etc.

Postad

Hahah vi betalar min syrra för att städa kontoret nu. Inspekterar henne och säger va som ska göras. Hon tycker vi är rätt äckliga och när hon kommer till emils plats blir hon superäcklad. :D

Emils tangetbord och mus har nog aldrig rengjorts och det är så skitigt det kan bli. Typ när emil går på toa säger sköt spelet så länge, så drar man sig riktigt från att nudda hans mus, så förstår henne verkligen när hon blir äcklad. Riktigt äckligt är det.

Postad
Macbook Pro är ju den datorn som Windows Vista varit snabbast på.

Sen så är ju mac nöten

Dessa uttalanden blir man ju så trött på, tror du att det är för att det är en Mac som gör att Vista laddas så snabbt? Det är ju pga av vad som sitter i datorn som gör det, alltså en proccessor, hårddisk osv.

Och mot vilka var den snabbast? Ge lite länkar till dina påståenden.

Postad
Dessa uttalanden blir man ju så trött på, tror du att det är för att det är en Mac som gör att Vista laddas så snabbt? Det är ju pga av vad som sitter i datorn som gör det, alltså en proccessor, hårddisk osv.

Och mot vilka var den snabbast? Ge lite länkar till dina påståenden.

Klart att det inte är för att det står Apple på framsidan som gör den snabb.

Jag kan tyvärr inte styrka mitt påstående. Men du får gärna motbevisa mig.

Dock så kom mitt "påstående" ut när vista var hyffsat nu. Så det kan ju hända att någon har kommit på en "snabbare" kombination av maskinvara.

Sen så spelar det ju ganska storroll om vilka konkurrenterna i testet var också som du påpekade.

Om du vill prata datorer så kan vi mysa via PM.

Puss påre.

Postad

ute ur alla turrar, wheelinho slog ut mej ur PP. han höjer från sb, jag ställer KJo han snapcall AKo GGsnores.

kom till kvarten i tvekampen, åkte mot en helt klart asdålig snubbe.

komiskt är att kl 18 börjar "tvekampen", 550kr BI heads up, 111 startande

kl 21 börjar "söndagsduellen" 550kr BI, heads up, 6 startande ;)

varfför? för det fanns kval till tvekampen (antar jag). så det beyder att typ 111-6 = 105 stycken av de som starta hade kvalat och hade inte egentligen råd med 500 kr bi. så SJUKT komiskt.

tyckte iaf jag.

Postad

äre bara jag eller måste de inte vara delbara nummer i antal deltagare? typ 2-4-8-16- 32 - 64 - 128 - 256 osv. för att alla ska spela hela tiden? lite fusk om nån får stå över första omgången..

Men då är ja ju fisk så;)

Ha de bra:D

// Jamton

Postad
kom till kvarten i tvekampen, åkte mot en helt klart asdålig snubbe.

haha.. skojar du med mig. Om jag är asdålig vad är inte du då? Hade du inte haft sån sjuk tur vid flipsen så hade matchen tagit slut innan den började. Du var ju dominerad från start till busten..

Postad
haha.. skojar du med mig. Om jag är asdålig vad är inte du då? Hade du inte haft sån sjuk tur vid flipsen så hade matchen tagit slut innan den började. Du var ju dominerad från start till busten..

ja jag vet, jag vann två flips, vet att jag hade flax där. men alltså, först ska jag be om ursäkt för att jag bara slänger ur mej att du var asdålig, men det jag tänkte på var framförallt att du limpade hela jävla tiden, och varje gång jag spelade tillbax mot dej efter att jag hade flipdubblat så hittade du nöten (här kan du ju alltid säga att du inte hade nöten eftersom jag aldrig syna ner dej, men svårt å se att du skulle spela för ai handen efter att du dubblat mej utan en jävligt bra hand) , vilket gjorde att jag aldrig kunde komma tillbax i matchen.

sen så antog jag bara att du avr nån kvalare, ett nick med små bokstäver sen några (för mej) random siffror SKRIKER nabb imo.

• Skapa nytt...