Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Efter en session på kontoret slutar jag för dagen. -450 dollar. Har svårt att vinna för tillfället. Spelar rätt bra tycker jag, men går typ inte. Spewade en 10dollars turre. 600 pers med, kom på en tapper 9eplats och fick casha in sjuka 85dollar. Förmodligen aldrig varit så kortad nånsin i en turre. Hade AA,KK,QQ var tredje hand typ. Har en rätt najs HH att posta från cash gamet.

 

La i princip ner spelet efter detta.......

 

GAME #1185628360: Texas Hold'em NL $0.50/$1 2008-09-27 01:00:44

Table Brest (No DP)

Seat 1: FinnBeef ($100.50 in chips)

Seat 5: Andrey1981cx ($118.41 in chips)

Seat 6: lRLsucks ($115.84 in chips) DEALER

FinnBeef: Post SB $0.50

Andrey1981cx: Post BB $1.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to lRLsucks 4 of Clubs4 of Hearts

lRLsucks: Raise (NF) $3.00

FinnBeef: Raise (NF) $11.00

Andrey1981cx: Call $10.00

lRLsucks: Call $8.00

*** FLOP *** Queen of Hearts4 of Diamonds3 of Diamonds

FinnBeef: Check

Andrey1981cx: Check

lRLsucks: Check

*** TURN *** 10 of Spades

FinnBeef: Check

Andrey1981cx: Bet $9.00

lRLsucks: Raise (NF) $31.00

FinnBeef: Fold

Andrey1981cx: Raise (NF) $55.00

lRLsucks: Raise (NF) $104.84

Andrey1981cx: Call $49.84

*** RIVER *** 3 of Spades

*** SUMMARY ***

Total pot $240.68 Rake $2.00

Andrey1981cx: Shows 3 of Hearts3 of Clubs

Andrey1981cx: wins $240.68

 

Blev precis rätt hårt slagen av IRL på pes dessutom, bra dag.

 

Är 16.5 bi ner nu för månaden. ohhh, boy....

 

 

Mersesyide-derby(Liverpool-Everton) imorn! Let's have it....

 

Bill Shankly :

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick hand Niklas :shock:.

 

Här har det däremot gått lite smidigare. Eftersom att det är löning och helg kändes det rätt, eller... det kändes som ett måste, som en lag, att spela på SvS. Fyllde på kontot så att jag kunde spela ordentligt på fem bord och drog igång grindet vid 2 tiden.

 

Nu en lite mindre än tre timmar senare, sicka beats, förvåna över hur vidrig nivå SvS håller och grind på ubersnabba boss klienten har jag lyckats skrapa ihop 3739 kr.

 

Spelade 5krs och det var faktiskt nice. Efter 250 händer låg jag på 2500 kr och en 50 händer senare hade jag dragit in 4tkr vilket kändes king. Men sen kom sicka beatsen och setupsen som drog ner mig till 1tkr plus. Nu i slutet hamnade jag all in med QQ mot två andra nissar på 8 hög bräda. Kommer kung och kung på turn och river, så säker på att jag är död. Men min hand får hålla.

 

ska kolla på rounders, scenen från reservoir dogs där han torterar polisen.. så jävla sick.. sen slagga. godernatt.

btw, har köpt gta4 men inte orkat spela den.. något man orkar göra?

gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GTA4 shahin, en stor besvikelse...

 

spelat 3h totalt, 1grindsession, otroligt besviken på de spelet.

 

går inte beskriva med ord.

 

Ojda...

Hört att den är riktigt bra...men orkar inte fastna för något spel för tillfället. Tänker tillbaka på de gamla goda championship manager/football manager dagarna där jag kunde skita i att sova pga försäsong eller liknande skit.

 

Men gissar på att du levlar mig :mrgreen:?

 

gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen när du lyckats ta trippeln i CM :)

 

E Z!

 

Spelade CM0102(bästa managerspelet någonsin?) och vann allt som gick att vinna med Juventus. Hade fyra förlustfria säsonger... men då tyckte jag att det var roligt att spara inför alla matcher och starta om dem ifall det inte gick min väg :oops::mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

E Z!

 

Spelade CM0102(bästa managerspelet någonsin?) och vann allt som gick att vinna med Juventus. Hade fyra förlustfria säsonger... men då tyckte jag att det var roligt att spara inför alla matcher och starta om dem ifall det inte gick min väg :oops::mrgreen:

 

också de lättaste av dom alla, men de bästa !. man kunde vara united / juve och vinna allt. man kunde erbjuda klubbar spelare för 1.5 mille o sen höjja upp de till typ 150 och dom godtog endå. på detta sätt kunna man fixa ett världslag trots att man inte hade spec bra ekonomi. kommer ihåg när man var real o gjorde så :-) FM 09 kommer ut i år med 3D .

ser rätt B aktigt ut:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojda...

Hört att den är riktigt bra...men orkar inte fastna för något spel för tillfället. Tänker tillbaka på de gamla goda championship manager/football manager dagarna där jag kunde skita i att sova pga försäsong eller liknande skit.

 

Men gissar på att du levlar mig :mrgreen:?

 

gn

 

Been there, done that... Fyfan vad jag grindat sönder CM/FM under mina år som "tränare". Bästa spelet ever! Minns riggspelarna Wael Reyad, Maxim Tsigalko mm. Största meriten är nog semi-final i Champions league med West Bromwich Albions(startade i championsship) redan 3:e året.

 

Fan vad najs att Pool krossade Blueshite(Everton) idag. Top of the league, we're having a laugh...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

också de lättaste av dom alla, men de bästa !. man kunde vara united / juve och vinna allt. man kunde erbjuda klubbar spelare för 1.5 mille o sen höjja upp de till typ 150 och dom godtog endå. på detta sätt kunna man fixa ett världslag trots att man inte hade spec bra ekonomi. kommer ihåg när man var real o gjorde så :-) FM 09 kommer ut i år med 3D .

ser rätt B aktigt ut:-(

 

Tycker överlag det blev sämre när man fick se matcherna i 2d. Gillade verkligen de blinkande rutorna med kommentarer. CM 97/98 var överlägset bästa spelet där Batigol var dyrast och Dortmund var regenter.

 

Mot den moderna fotbollen, mot den moderna spelvärlden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Been there, done that... Fyfan vad jag grindat sönder CM/FM under mina år som "tränare". Bästa spelet ever! Minns riggspelarna Wael Reyad, Maxim Tsigalko mm. Största meriten är nog semi-final i Champions league med West Bromwich Albions(startade i championsship) redan 3:e året.

 

Fan vad najs att Pool krossade Blueshite(Everton) idag. Top of the league, we're having a laugh...

 

saviola o martin palermo 01/02 <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Been there, done that... Fyfan vad jag grindat sönder CM/FM under mina år som "tränare". Bästa spelet ever! Minns riggspelarna Wael Reyad, Maxim Tsigalko mm. Största meriten är nog semi-final i Champions league med West Bromwich Albions(startade i championsship) redan 3:e året.

 

Fan vad najs att Pool krossade Blueshite(Everton) idag. Top of the league, we're having a laugh...

 

Inte att förglömma; Sergey Nikiforenko, To Madeira och Dionosis Chiotis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2b säger "välkommen" med att 1outa en, trevligt trevligt.

 

Självklart fackar den sig även med PT2 som bestämt vägrar föra in händer och sånna här tekniska grejer får ju en själv på sån tilt att det är lite svårt att hålla sig från att inte slå sönder allt härinne.

 

Du får göra en ny mapp i mina dokument som du sparar händerna i från klienten, sen får du ändra så att pt2 importerar från den mappen så ska allt funka :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får göra en ny mapp i mina dokument som du sparar händerna i från klienten, sen får du ändra så att pt2 importerar från den mappen så ska allt funka :)

 

 

gjort, får ändå upp detta felmeddelande "Unable to get the game level (2)...922272617 - Texas Hold'em No Limit EUR 0.50/1"

 

ngn som vet felet?????

.........tilt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...