Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Var en rätt törstig kväll så cashen vi hade på oss försvann rätt snabbt, så drog man väl kortet på fel ställe helt enkelt. Shit happends, till 95% får man ju ersättning så det löser sig. Rätt dimmigt xakt vilket ställe det var som skimmade men e la bara rycka på axlarna o kröka vidare. Whine löser inga problem.....

Men som sagt, utgång ikväll huset? Vart`?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

information:

shahin påstår att han är överlägsen på mario cart...han NEKAR dock ulaf action då ulaf vill höja insatsen till 10 euro insatsen per game...ehm...MICRO?!

€100 som jag "rubbed on my titties" tycker helt annorlunda

fakedit: vill även kommentera 5 euro grejen... tycker det är fult och orespektfullt att säga; "haha bara 5 euro.. betala bara". 5 euro kanske är mycket för mig och jag vill inte slänga bort pengar på något jag INTE gått med på. när jag frågar; "vad kör ni?" och ni förklarar var ni kör.. betyder det automatiskt att jag är med? nej det betyder det fan inte.. nu gav jag 5 euro för jag orkar inte vara "röven" som alla ska gå ihop mot för att jag "inte följde etiken" eller vad fan man ska kalla det...

Länk till kommentar

hmm vakna nyss till att husvärden skäller ut x antal personer i vardagsrummet nu. tydligen fick vi klagomåligår igen + at när dom anländer till huset nu ser det inte direkt rent ut. "YOU HAVE NO RESPECT FOR THE HOUSE!" är en fras jag och geewihiz har hört några gånger nu. Vi gömmer oss obv på rummet för tillfället. Husvärden och hans fru har nu säkert vart här i en timme och det låter som dom överakar städning som just nu pågår (?) hmmm

Länk till kommentar

hmm vakna nyss till att husvärden skäller ut x antal personer i vardagsrummet nu. tydligen fick vi klagomåligår igen + at när dom anländer till huset nu ser det inte direkt rent ut. "YOU HAVE NO RESPECT FOR THE HOUSE!" är en fras jag och geewihiz har hört några gånger nu. Vi gömmer oss obv på rummet för tillfället. Husvärden och hans fru har nu säkert vart här i en timme och det låter som dom överakar städning som just nu pågår (?) hmmm

Ni har ingen möjlighet att droppa en ölburk i poolen från rummet?

Länk till kommentar

Värden borde fan vara nöjd om inte huset brunnit ner på de 14 dagarna ni huserar. Jag menar, hyra ut megavillan till 10 ynglingar som sannolikt inte är medlemmar i Jehovas vittnen eller dyl, vad förväntar man sig?:-D

15 ynglingar, fyp. varav de flesta har alldeles för mycket pengar och aldrig haft ett jobb i hela sina liv :-D

Länk till kommentar

3 alternativ

1. Pröjsa gamlingarna 1500/ rum och säg "Hej, det är vi som roat oss om kvällarna här. Ledsen att vi stört men nu har vi livets roligaste fest, vi är bara ynligar som har kul... hade ni lagt er tidigt om ni åkt och druckit sprit 1964 med era polare? Ha en jättetrevlig middag för pengarna!"

2. Städa och bli hunsade.. festa bara i city.

3. Skit i gubben... kröka och lev rövare tills de byter lås på dörrarna.

Länk till kommentar

3 alternativ

1. Pröjsa gamlingarna 1500/ rum och säg "Hej, det är vi som roat oss om kvällarna här. Ledsen att vi stört men nu har vi livets roligaste fest, vi är bara ynligar som har kul... hade ni lagt er tidigt om ni åkt och druckit sprit 1964 med era polare? Ha en jättetrevlig middag för pengarna!"

2. Städa och bli hunsade.. festa bara i city.

3. Skit i gubben... kröka och lev rövare tills de byter lås på dörrarna.

Problemet med alla alternativen är att vi har grannar som inte är jätteglada vid det här laget.

Men men huset är nuts, vi får helt enkelt se till att vara lite städade på alla sätt och vis.

Länk till kommentar

Problemet med alla alternativen är att vi har grannar som inte är jätteglada vid det här laget.

Men men huset är nuts, vi får helt enkelt se till att vara lite städade på alla sätt och vis.

alt 1 är att pröjsa grannarna 1500/ par.

surgubben ska inte ha nåt.

Länk till kommentar

Asså enda anledningen till att dom kom hit idag var för att larmet gått igår natt när någon skulle buzza upp dörren och råkades trycka på larm knappen ist för dörr knappen :P så det var ju bara ett honest mistake, vi var inte speciellt högljudda.

Men sen tilta dom på att vi hade det ostädat osv vilket är helt löjligt, vi får ha det hur jävla ostädat vi vill. T.o.m städerskan som var här sa "im coming again on friday and u better clean up before i come so it doesnt look like today"... vad fan äre vi betalar hon för att göra då? idioter

Länk till kommentar

• Skapa nytt...