Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

GC är snart här, känns faktiskt overkligt. Som taget ur en dröm.:-)

 

Jag har verkligen noll koll på läget.

Lyfter från Arlanda 07.00?

Kunde vi bo i slottet ända till den 8e? Kan vi åka direkt dit från flygplatsen när vi anländer imorgon?

Annan info jag har missat genom att inte surfat pf senaste 2v?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GC är snart här, känns faktiskt overkligt. Som taget ur en dröm.:-)

 

Jag har verkligen noll koll på läget.

Lyfter från Arlanda 07.00?

Kunde vi bo i slottet ända till den 8e? Kan vi åka direkt dit från flygplatsen när vi anländer imorgon?

Annan info jag har missat genom att inte surfat pf senaste 2v?

 

Flyget avgår 07.00 så alla bör infinna sig på Arlanda senast 05.30. Jag och troligtvis ganska många tar ett tåg från Arlanda Express vid 5-snåret. Väl framme på GC kommer vi bli upphämtade av en chartrad buss som kör oss till villan. Vi har bokat till den 7:e Feb, men givetvis går det säkert att förhandla om en extra dag på plats. I värsta fall blir det väl en hotellnatt i Las Palmas typ.

Vi ses på CC eller Arlanda....

 

Sisten i poolen är en microstake...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAH JA o shahin är ju SJUKA

'

Vi måste ta tre tequila shots nu på flygplatsen

 

Bakgrund:

 

Vi spelar omahaflippar där den som kommer sist (jag shahin & max) får betala 2 rundor. Den som kommer tvåa bjuder en runda och ettan slipper.

 

Innan handen får både jag och shahin varsitt ess. Shahin säger: "JAG VINNER 100%" När vi visat 3 kort har vi samma hand AQJ. Shahin slänger ur sig: "Har vi samma sista kort MÅSTE vi ta tre tequila shots på flygplatsen"

 

Brädan ligger 86462. Jag kollar på mitt kort, det är en trea. Säger: "Det är det ABSOLUT sämsta kortet jag kunde fått." Shahin säger likadant...det SJUKASTE är att max visar en treak, så det är typ en enoutare...

 

Nåja, HÄR KOMMER VI TEQUILLAAAAANNNN!!!!Q!!!!

 

Jag är lätt på. då sover man gott på flyget sen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shahi är värre än värsta tjejen du kan tänka dig...

 

alltså...han står och berättar hur stressad han är istället för att göra någonting åt saken!#"#!"#!"#!"#!"#! TILT

 

emil...vi kommer bli sena..

 

spillerill, fattar inte grejen med o va där 2 timmar i förväg, räcker med en kvart, max en halvtimma all annan tid är ju bara zzzz o vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart dags för gryta om sängarna. Löjligt viktig imo. Hamnar jag i den lilla dubbelsängen med en sjuk AnteSvante ere soffan blixt...

 

Resan har börjat bra. Trodde det var ett skämt men när man tillslut nådde O'learys på Arlanda satt Shahin och kämpade i sig tequilashots. Ludvvig och IRLsucks låg snäppet före omss...

 

Väl framme beställde vi kinamat för att stilla hungern. Zumsar och Maxwell torskade high card om vem som fick åka o köpa. Villan är löjligt mycket bättre än den på Malta. Finns hittils inget att klaga på. Shahin och Starvin spelar golf på nintendo wii atm. Shahin använde putten i bunkern. Det gick sådär. Den här resan kan inte underprestera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...