Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

im in!

 

snyggt!

 

+1

 

buuuuu

 

--

 

jag la mej ner för lite shut-eyes vid 4, vakna obv 8 h senare vid 12. grymt. missade krukan, och pajade dygnsrytmen rätt fett inför island imorgon... ska va på centralen kl 11 för expressen blir väl till att va uppe hela natta...

 

mer dåliga nyheter: jag börjar bli sjuk. inte så nice... en galen förkylning e på gång jkänner jag... meh :( och så lillbacka jag idag, sista dan jag lirar detta året! sick! ska räkna ihop vad det blev för månaden och om jag klarade "3m0,5mm" (rätt säker på att jag gjorde det).

 

va å klippte mej på toni&guy idag för första gången... en skön snubbe klippte mej, bad om typ hitler-jugend och han gjorde väl sin tolkning på det kan man säga.... haha :)

 

nu packa och räkna månadsresultat! brb nuggets

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klara halvmillen på 3 månader galant, slutade på 732 kakor plus. sug på den, PF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

niklas och emil och sören och shahin hur gick era mål?

 

Stämplade ut 17e december så körde inte riktigt hela vägen ut. Slutade hursomhelst 205 kakor upp. Har iofs kört lite på cc efter det, och plussat 25 kakor där. Räknar dock inte med det. Slutade mitt 3m300k(okt-dec) 205k sek upp, vilket får ses som ett misslyckande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad jag längtar efter det här!!!!!!!!!!!!!

 

Live-cg på natten utomhus i värmen, alla är full & vi spelar med prop bets som är 10 ggr högre än stakesen i poker gamet

 

IRL,sören,terran,geewhiz,maxwell

livevd.jpg

 

Shady Deal

 

shadyp.jpg

 

Hoppas ni tar med mkt €€€ för jag tänker gula er på propsen i GC :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sista bilden e rolig :)

 

island idag. ship it

 

 

--

 

taget från wiki:

 

New Year's Eve

 

The arrival of the new year is a particular cause for celebration to the people of Reykjavík. Icelandic law states that anyone may purchase and use fireworks during a certain period around New Year's Eve. Most places that sell fireworks in Iceland make their own rules about age of buyers; usually it is around 16. The people of Reykjavík spend enormous sums of money on fireworks, most of which are fired as midnight approaches on December 31. As a result, every New Year's Eve the city is lit up with fireworks displays.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klara halvmillen på 3 månader galant, slutade på 732 kakor plus. sug på den, PF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

niklas och emil och sören och shahin hur gick era mål?

 

sjukt snyggt resultat. tycker fan du har whinat som in i helvete senaste veckorna så trodde inte ens du va nära ditt mål.. har btw en present till dig eftersom du gillade jj:

 

(sändes i p3 populär i förmiddags) http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&id=2128321

 

insanely gyyyyd :-)

 

edit: och du ville bli sams med pffolket och inte lägga dryga posts... kunde inte hålla dig va haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...